O Tommy Hilfiger γιορτάζει την sportwear κληρονομιά με την 3η TOMMYXMERCEDES-BENZ CAPSULE συλλογή

 

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει το λανσάρισμα της τρίτης ανδρικής capsule συλλογής TommyXMercedes-Benz, η οποία βασίζεται στην πολυετή στρατηγική συνεργασία με την Mercedes-AMG Petronas Formula One Team. Η συλλογή για την Άνοιξη 2020 μπλέκει την κλασική Αμερικανική cool sportswear κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER με τις καινοτόμες τεχνικές γνώσεις της, επί έξι φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας, της Formula One®.
 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Η συλλογή TommyXMercedes-Benz είναι ήδη διαθέσιμη στην Κύπρο σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σημεία πώλησης, καθώς και στο tommy.com.

 
Η καμπάνια για τη συλλογή TommyXMercedes-Benz  για την Άνοιξη 2020 γιορτάζει τις κοινές αξίες του Tommy Hilfiger και της Mercedes-AMG Petronas Motorsport για ποιοτική δεξιοτεχνία, ανθεκτικά σχέδια και καινοτομία. Στην καμπάνια εμφανίζονται τα μοντέλα Kit Butler και Patrick Nodanche και η καμπάνια δίνει έμφαση στα key style δίπλα σε μία G-63 Mercedes-AMG.


 
Η ανδρική capsule συλλογή TommyXMercedes-Benz διαθέτει διαχρονικά στιλ, όπως το chino παντελόνι, το bomber jacket και το hooded parka, που έχουν επαναπροσδιοριστεί με μια εκλεπτυσμένη tailored twist και τεχνικά στοιχεία, όπως τα climate control τελειώματα, οι διατρήσεις, οι επενδυμένες με καουτσούκ ταινίες, τα ραμμένα εμβλήματα ενώ οι ρυθμιστές Velcro στα Polo και στα T-shirt έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία με TH Cool ιδιότητες που περιλαμβάνουν miDori® bioWick για την απορρόφηση της υγρασίας και τις fast-drying ιδιότητες, ενώ ένα μείγμα βαμβακιού και Sorona® προσφέρει απαλή αίσθηση στα πουλόβερ. Η χρωματική παλέτα του κόκκινου, λευκού και navy μπλε εμπλουτίζεται με ανοιχτόχρωμο γκρι και μπλε, ενώ η iconic σημαία TOMMY HILFIGER και η Mercedes-Benz TriStar αποκτούν μία διακριτική εκτέλεση. Η signature TOMMY HILFIGER γραμμή συνεχίζει τη μινιμαλιστική προσέγγισή της στα γόνατα και τις μανσέτες, ενώ μπλε pop colored TriStar γραμμές προσδίδουν ένα απροσδόκητο twist στα κλασικά outerwear. Η συλλογή είναι κομψή και εκλεπτυσμένη και απευθύνεται στον σύγχρονο Τommy άνδρα.
 
Ξεκινώντας από τη σεζόν 2018, ο TOMMY HILFIGER έγινε ο επίσημος Apparel Partner της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, συνεχίζοντας την παράδοση στον αθλητισμό, την οποία ο Tommy Hilfiger έχει αγκαλιάσει από τότε που ίδρυσε το brand του. Η συνεργασία με την καλύτερη ομάδα της Formula 1 στον κόσμο και την πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων ενισχύει το όραμα της Tommy Hilfiger να αναβαθμίζει και να επεκτείνει συνεχώς το brand σε αγορές κλειδιά για την επόμενη γενιά καταναλωτών TOMMY HILFIGER.
 
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση των #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz και του @TommyHilfiger.

 
 

 

Δειτε Επισης

Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
Κατερίνα Στανίση: «Εγώ κρατούσα συντροφιά στα τραπέζια των θαμώνων, τότε τα κορίτσια έτσι δούλευαν»
Πηγή Δεβετζή: «Πολύ δικός μου άνθρωπος, μου έκλεψε πολλά χρήματα που τα είχα βγάλει με πολύ κόπο»
Αντίνοος Αλμπάνης: «Σε πολύ μεγάλο βαθμό πέρασα τον καρκίνο μόνος μου. Δεν μου άρεσε να με λυπούνται»
Στεφανία Γκουρνέλου: «Η μητέρα μου έφυγε μέσα σε δύο μήνες, από καρκίνο»
Η Εύη Βάτιδου σε νέα μπηχτή για τα παιδιά της: «Ας σπάσουμε εγωισμούς, όχι μόνο τσόφλια»
Αθηνά Οικονομάκου: «Επειδή δεν ανεβάζω φωτογραφίες με τα παιδιά μου, θεωρούν ότι δε τα βλέπω»
Όλγα Κεφαλογιάννη: «Θέλω τα παιδιά μου να ξέρουν ότι η μητέρα τους δεν τα παράτησε ποτέ»
Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η οικογένεια της κόρης μου είναι η μαμά της και τα αδέρφια της»
Νικολέττα Καρρά για το διαζύγιό της: «Το απωθημένο να με δω νυφούλα έγινε, δεν υπάρχει πια»