Το show του #Dior ήταν ένα φεμινιστικό μανιφέστο με πολυτέλεια και στυλ

 

Η Maria Grazia Chiuri, μια σχεδιάστρια που έχει συνδέσει το όνομά της με τα δικαιώματα υπέρ των γυναικών, συνδύασε αυτή την collection με την πολυτέλεια (από την οποία σαφώς διέπεται πάντα μια συλλογή του οίκου Dior) και τον φεμινισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Το show για τη Φθινοπωρινή συλλογή του Christian Dior είχε τίτλο «I SAY I», μια δήλωση για την αγάπη, τη μοναδικότητα, για τη γυναίκα που προσδιορίζεται χωρίς στερεότυπα και όρια.

Αντί για μια κλασική και αναμενόμενη πασαρέλα η σχεδιάστρια γέμισε μια αίθουσα με συνθήματα και άφησε τους καλεσμένους της να καθίσουν περιμετρικά του χώρου, αφήνοντας ελεύθερο το εσωτερικό του ώστε να περπατήσουν τα μοντέλα απ' άκρη σ' άκρη και να σκορπίσουν τον παλμό και το μήνυμα του Φθινοπώρου.

Τα μοντέλα περπατούσαν μέσα σ' έναν χώρο που πρόβαλε τη λέξη "συναίνεση" τρεις συνεχόμενες φορές πάνω από τα κεφάλια τους. Δεν υπήρχαν κρυφά μηνύματα εδώ! «Η συγκατάθεση σημαίνει ότι ακούς τι λένε οι άλλοι. Είμαστε σε μια εποχή που είναι δύσκολο να κρατάμε αυτή τη στάση: να ακούμε και να κατανοούμε. Πιστεύω λοιπόν ότι η συγκατάθεση είναι μια ισχυρή λέξη για το σήμερα», δήλωσε η Maria Grazia Chiuri μετά το show.

Η Maria Grazia Chiuri συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Claire Fontaine, ο οποίος αποτύπωσε με τον πιο υπέροχο τρόπο αυτό που είχε στο μυαλό της η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου. Slogans όπως: “Women’s Love is Unpaid Labour”, “Women are the Moon that Moves the Tides”, “Patriarchy Kills Love” , αποτέλεσαν αναπόσπαστα κομμάτια της collection.

Η Chiuri μεγάλωσε στη δεκαετία των ’70s. Αυτή η περίοδος της άνθισης του φεμινιστικού κύματος αποτέλεσε έμπνευση για τη φθινοπωρινή της συλλογή. Ήταν η εποχή του bohemian style που θέλησε τόσο πολύ ν' αποτυπώσει στα ρούχα της. Και το έκανε με τον πιο όμορφο τρόπο. Η Maria Grazia δημιούργησε μια συλλογή που θαρρείς πως ξεπήδησε από την δική της εφηβική γκαρνταρόμπα. Είδαμε blanket coats και χαϊμαλιά, μίνι φούστες, ανοικτόχρωμα denims και καρό items, κρόσσια, μπαντάνες και ψηλές κάλτσες μέχρι το γόνατο που μας έκαναν να χαμογελάσουμε ευχάριστα καθώς φανταζόμαστε ήδη τον εαυτό μας μέσα σε αυτά τα outfilts.

 

Δείτε τα looks

 

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®