H Tommy Hilfiger προσκαλεί τους brand ambassador να δημιουργήσουν τα δικά τους 3-D σχέδια
08:39 - 24 Οκτωβρίου 2020
24 φίλοι του brand συνεργάζονται με τη σχεδιαστική ομάδα της TOMMY HILFIGER μέσω virtual 3D design sessions προκειμένου να δώσουν τη δική τους πινελιά σε customized κομμάτια που θα δοθούν σε δημοπρασία για την υποστήριξη του World Wildlife Fund.
Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., διοργανώνει μία φιλανθρωπική δημοπρασία για 24 t-shirts που δημιουργήθηκαν από brand ambassadors της μάρκας, αξιοποιώντας 3D design εργαλεία. Τα έσοδα θα διατεθούν στο World Wildlife Fund και συγκεκριμένα στην υποστήριξη των προγραμμάτων διαχείρισης του νερού. Το 3D design activation είναι ένα σημαντικό κομμάτι της Moving Forward Together πρωτοβουλίας του brand που δημιουργεί Μόδα που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους Πάντες, ενός προγράμματος που σκοπό έχει να απελευθερώσει τη δύναμη του συνόλου για ένα καλύτερο αύριο. Η δημοπρασία θα είναι διαθέσιμη στο catawiki.com από τις 23 Οκτωβρίου και για 10 ημέρας.
Κάθε ambassador προέρχεται από μία μεγάλη ποικιλία backgrounds από το χώρο της μόδας, της μουσικής, των τεχνών, της ψυχαγωγία και των σπορ (κλάδοι των οποίων η αγγλική συντομογραφία είναι F.A.M.E.S.), βασικοί άξονες έμπνευσης του Tommy Hilfiger από την αρχή της πορείας του ως σχεδιαστής.
«Προχωράμε μαζί σημαίνει να δημιουργούμε ευκαιρίες και μηνύματα ελπίδας, δύναμης και αγάπης» εξηγεί η Michaela DePrince, που σχεδίασε ένα cropped t-shirt με το μήνυμα «I Rise» στην πίσω πλευρά του ρούχου, καθρεφτίζοντας το δικό της ταξίδι – γεννημένη κατά τη διάρκεια του πολέμου και ορφανή από πολύ μικρή ηλικία, κατάφερε να γίνει έμπνευση για εκατομμύρια ανθρώπους. Τα σχέδια της DePrince περιλαμβάνουν επίσης και το νούμερο 22, εμπνευσμένο από την ημερομηνία γέννησης της στις 22 Ιουνίου. «Η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, η δύναμη που απαιτεί η αλλαγή και η αγάπη για τον συνάνθρωπό μας είναι η βάση του μέλλοντος που θέλουμε να χτίσουμε».
«Το Moving Forward Together έχει ως αφετηρία του τις αναγκαίες αλλά άβολες συζητήσεις που πρέπει να κάνει κανείς για να καταλάβει το background του καθενός» αναφέρει η Jasmine Sanders, που σχεδίασε ένα boxy t-shirt με το μήνυμα “Only love can truly save the world’’, ως μία υπενθύμιση ότι η αγάπη, η ευτυχία και η θετική σκέψη μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
«Η καμπάνια υμνεί τις μοναδικές διαφορές μας και μας δείχνει ό,τι έχουμε κοινό» αναφέρει η Dilone, που σχεδίασε μία μπλούζα με το δυναμικό Black Lives Matter γραφιστικό στην πλάτη, ενισχύοντας τον αγώνα της για την ενίσχυση του BLM κινήματος.
Η συνολική λίστα των ανθρώπων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα F.A.M.E.S περιλαμβάνει τους: Paolo Stella, Haifa Beseisso, Pietro Boselli, Kendall Harrison, Michaela DePrince, Alton Mason, Calle y Poche, James Turlington, Audrey Hilfiger, Neels Visser, Meida Damayanti, Halima, Hwasa, Kit Butler, Dilone, Soo Joo Park, Jasmine Sanders, Zhao Lei, Yoshi, Dadju, Ralph Souffrant, Axel Witsel, Leonello Borghi και Geron McKinley.
Επενδύοντας στο όραμα της TOMMY HILFIGER να δημιουργήσει μόδα που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους Πάντες, οι brand ambassadors σχεδίασαν 24 custom σχέδια χρησιμοποιώντας το STITCH 3D design tool για να περιορίσουν τη χρήση υφασμάτων. Το STITCH είναι μέρος της καινοτομίας της PVH, αφιερωμένη στον τρισδιάστατο σχεδιασμό, ξεκλειδώνοντας τη δύναμη της ψηφιακής μόδας. Από το 2018, μία ομάδα από software engineers, 3D design experts και transformation specialists πραγματοποιούν μία σειρά από μοναδικά trainings και workshops για να βοηθήσουν το brand να ανοίξει νέες ευκαιρίες ψηφιοποίησης σε ολόκληρη την αλυσίδα του.
Οι συν-δημιουργοί συμμετέχουν σε μία σειρά από YouTube videos στο κανάλι του TOMMY HILFIGER, όπου θα εξηγούν τη διαδικασία συμμετοχής τους στο F.A.M.E.S.
Από το 2013, ο Tommy Hilfiger δίνει έμφαση στο συνεχώς αυξανόμενο πρόβλημα γύρω από την έλλειψη πόσιμου νερού. Μαζί με το World Wildlife Fund, ο Tommy Hilfiger έχει δημιουργήσει μία μακροχρόνια στρατηγική που εστιάζει στην ανάπτυξη πιο sustainable πρακτικών γύρω από την παραγωγή.