H Mastercard επεκτείνει το δίκτυο συνεργατών της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας Priceless Planet Coalition

 
 

Η εταιρεία ενώνει καταναλωτές και επιχειρήσεις κάτω από έναν κοινό στόχο, ανακοινώνοντας νέους εταίρους, για την ενίσχυση των δράσεων με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus

H Mastercard, ανακοινώνει την επέκταση της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας Priceless Planet Coalition, καλωσορίζοντας μία σειρά νέων συνεργατών από όλο τον κόσμο.

Νέοι συνεργάτες της πρωτοβουλίας αποτελούν οι εταιρείες, Archa, Associated Bank, Barclays, BECU, Berkshire Bank, BMO Doconomy, DZ BANK, EedenBull, Finix, Expo 2020, First Hawaiian Bank, Frank Green, Halkbank, HSBC, Network International, Produbanco, SchoolsFirst, Scotiabank, Synchrony, Transcard, WestBAHN, Westpac, 1derful, καθώς και η Eurobank, η οποία αποτελεί τον ελληνικό εταίρο της καινοτόμας πλατφόρμας.

Η κρίση της πανδημίας ανέδειξε την παγκόσμια αλληλεξάρτηση και την ανάγκη συνεργασίας, θέτοντας στο επίκεντρο την ουσιαστική διασύνδεση της προστασίας του περιβάλλοντος, με αυτή της ανθρώπινης υγείας. Η αυξανόμενη συχνότητα δασικών πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινόμενων και διακυμάνσεων της θερμοκρασίας που παρατηρείται σε παγκόσμια κλίμακα, θέτει ως βασική προτεραιότητα την επένδυση σε καινοτόμες δράσεις και ενέργειες, με στόχο την έμπνευση και δημιουργία συνεργασιών οι οποίες θα συνεισφέρουν στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Η Priceless Planet Coalition, η οποία έχει ξεκινήσει τις δράσεις της από τον Ιανουάριο του 2020, στοχεύει στην ένωση καταναλωτών, χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, εμπόρων και πόλεων, για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Από τα πρώτα της βήματα, η πρωτοβουλία, έχει προχωρήσει στη δέσμευση για τη φύτευση 100 εκατομμυρίων δέντρων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, συνάπτοντας συνεργασίες με δύο παγκόσμιους περιβαλλοντικούς οργανισμούς, την Conservation International και το World Resources Institute (WRI).

Παράλληλα, οι συμμετέχουσες εταιρείες συνεχίζουν να εφαρμόζουν τις δικές τους στρατηγικές βιωσιμότητας, πραγματοποιώντας καμπάνιες κινητοποίησης των πολιτών, οι οποίες στοχεύουν στην περιβαλλοντική αφύπνηση και την υλοποίηση δράσεων που θα υποστηρίξουν τις ενέργειες προστασίας του περιβάλλοντος, μέσα και από τη δημιουργία νέων καινοτόμων τεχνολογιών.

Για την ενίσχυση και περαιτέρω υποστήριξη των δράσεων της πρωτοβουλίας, η Mastercard ανακοινώνει τη σύσταση μίας Συμβουλευτικής Επιτροπής, η οποία θα αποτελείται από ειδικούς σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και αειφόρου ανάπτυξης.

Τα μέλη της επιτροπής, θα διασφαλίζουν πως οι δράσεις της πρωτοβουλίας έχουν το μέγιστο δυνατό αντίκτυπο στην προστασία τους περιβάλλοντος, αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα και δεδομένα.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στη Mastercard, δεσμευόμαστε να συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο στη δημιουργία μίας βιώσιμης ψηφιακής οικονομίας, στην οποία οι άνθρωποι, οι κοινωνίες και εν συνόλω ο πλανήτης, θα μπορούν να ευημερούν.

Μέσα από τη περιβαλλοντική μας πρωτοβουλία, Priceless Planet Coalition, δημιουργούμε ένα παγκόσμιο δίκτυο επιχειρήσεων και καταναλωτών, οι οποίοι συμμερίζονται τη δέσμευσή μας για ενέργειες που στοχεύουν στο καλό του πλανήτη και που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον».

 
 

 

Δειτε Επισης

Το RIVA Beach House by Frame επαναλειτουργεί για τη θερινή σεζόν 2025 στην Μαρίνα Αγίας Νάπας
Balza is back Escape the Ordinary
Το πιο όμορφο καλοκαίρι… ζωντανεύει στα ανανεωμένα Starbucks στις Φοινικούδες!
Το Ciacco επιστρέφει για 4η σεζόν! Η ιταλική κουζίνα έχει και πάλι την τιμητική της στον Πρωταρά!
Goodfella’s Pizza: Νέα εμφάνιση, πιο πλούσια γεύση! Η πίτσα που αγαπάτε γίνεται ακόμα καλύτερη!
Πάσχα Εγγύηση στα Public! Χιλιάδες δώρα Τεχνολογίας & Οικιακών Συσκευών με « Έγγύηση Χαμηλότερης Τιμής»
Public: Δωρεάν εγκατάσταση Γονικού Ελέγχου σε smartphones για ασφαλή πλοήγηση των παιδιών
KIDDOM: Ένας Ανανεωμένος Παιδότοπος στη Λεμεσό Ανοίγει τις Πόρτες της για Γονείς και Παιδιά!
Starbucks & Peanuts ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια αποκλειστική συνεργασία με τον χαρακτήρα «Joe Kind Snoopy»
Μια στιγμή χαλάρωσης, μια ανάσα δροσιάς, ένα μοναδικό «ταξίδι» γεύσεων από τα Starbucks