Ο οίκος Dior απέσυρε "απρεπή" διαφήμιση με τον Johnny Depp

 

Μια νέα διαφήμιση του οίκου Dior με τον Johnny Depp για την προώθηση του αρώματος Sauvage, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν εικόνες Ινδιάνων έχει προκαλέσει σάλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Ο διάσημος οίκος μόδας έδωσε μια πρώτη γεύση από την καινούργια διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Johnny Depp, την Παρασκευή μέσω Twitter, κάνοντας λόγο για «ένα αυθεντικό ταξίδι βαθιά στην ινδιάνικη ψυχή, σε ένα ιερό έδαφος».

Το βίντεο, που προωθεί το κόστους 150 δολαρίων άρωμα, έδειχνε τον Johnny Depp να περπατάει ανάμεσα σε κόκκινους βράχους στην νοτιοδυτική Γιούτα, έναν Ινδιάνο χορευτή να χορεύει και μια νεαρή γυναίκα, την Καναδή ηθοποιό Tanaya Beatty, να ακολουθεί τον Ντεπ από απόσταση. Ο διάσημος ηθοποιός έβγαζε επίσης μια κιθάρα και έπαιζε ένα πολύ γνωστό κομμάτι του Link Wray των Shawnee.

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο οίκος αναγκάστηκε να διαγράψει το συγκεκριμένο tweet αλλά και όλες τις σχετικές αναφορές για την διαφημιστική καμπάνια στα social media.

Ωστόσο το concept θεωρήθηκε από πάρα πολλούς ως άκρως προσβλητικό και ρατσιστικό για τους Ινδιάνους. «Τέτοιου είδους ιστορίες που παρουσιάζουν τους Ινδιάνους ως άγριους κάνουν κακό και πυροδοτούν ρατσισμό», σχολίασε ο CEO της εποπτικής αρχής IllumiNative.

Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».

Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων.

Δείτε το βίντεο: 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

Θοδωρής Ζουμπουλίδης: «Πολλοί χρησιμοποίησαν το metoo για να κάνουν καριέρες»
Κατερίνα Καινούργιου για Καραβάτου: «Εγώ δεν πιστεύω ότι τα έχει με τον Χρήστο Φερεντίνο»
APIVITA: Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και φυσική φροντίδα
Holiday Wonderlights: Η νέα συλλογή της KIKO MILANO γιορτάζει τη μαγική λάμψη των Χριστουγέννων
Τo νέo maxi mod look: Mια νέα δημιουργική καμπάνια της KIKO MILANO σε συνεργασία με την Emma Roberts
Ο Γιώργος Κακοσαίος άνοιξε δικό του νυχάδικο και παρέχει υπηρεσίες καλλωπισμού σε γυναίκες και άντρες
Το exclusive event του Mario Badescu στο Beauty Line Μακαρίου
Η COLORESCIENCE κυκλοφορεί τη Total Lash™ Mascara: Το μυστικό για μακρύτερες, δυνατές και υγιείς βλεφαρίδες
Η συλλογή για να λάμψεις το Φθινόπωρο: KIKO MILANO GLOSS SUPREME It’s a high glass world
O οίκος Augustinus Bader παρουσιάζει το νέο pop-up κατάστημα στο Παρίσι σε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Harry Nuriev