Ο οίκος Dior απέσυρε "απρεπή" διαφήμιση με τον Johnny Depp

 

Μια νέα διαφήμιση του οίκου Dior με τον Johnny Depp για την προώθηση του αρώματος Sauvage, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν εικόνες Ινδιάνων έχει προκαλέσει σάλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Ο διάσημος οίκος μόδας έδωσε μια πρώτη γεύση από την καινούργια διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Johnny Depp, την Παρασκευή μέσω Twitter, κάνοντας λόγο για «ένα αυθεντικό ταξίδι βαθιά στην ινδιάνικη ψυχή, σε ένα ιερό έδαφος».

Το βίντεο, που προωθεί το κόστους 150 δολαρίων άρωμα, έδειχνε τον Johnny Depp να περπατάει ανάμεσα σε κόκκινους βράχους στην νοτιοδυτική Γιούτα, έναν Ινδιάνο χορευτή να χορεύει και μια νεαρή γυναίκα, την Καναδή ηθοποιό Tanaya Beatty, να ακολουθεί τον Ντεπ από απόσταση. Ο διάσημος ηθοποιός έβγαζε επίσης μια κιθάρα και έπαιζε ένα πολύ γνωστό κομμάτι του Link Wray των Shawnee.

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο οίκος αναγκάστηκε να διαγράψει το συγκεκριμένο tweet αλλά και όλες τις σχετικές αναφορές για την διαφημιστική καμπάνια στα social media.

Ωστόσο το concept θεωρήθηκε από πάρα πολλούς ως άκρως προσβλητικό και ρατσιστικό για τους Ινδιάνους. «Τέτοιου είδους ιστορίες που παρουσιάζουν τους Ινδιάνους ως άγριους κάνουν κακό και πυροδοτούν ρατσισμό», σχολίασε ο CEO της εποπτικής αρχής IllumiNative.

Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».

Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων.

Δείτε το βίντεο: 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

ZADIG: Φτερά ελευθερίας - Με έναν αέρα αλλαγής, οι κανόνες του παιχνιδιού πρόκειται να αλλάξουν
H μπουτίκ της Augustinus Bader στους κήπους του Palais-Royal στο Παρίσι ανοίγει ξανά με μόνιμο χώρο θεραπειών
Η COLORESCIENCE κυκλοφορεί τo απόλυτο Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50
Η NUXE SUN λάμπει ξανά με τα νέα Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Ένα μοναδικό beauty event με την υπογραφή της Elemis
H APIVITA γιορτάζει την World Bee Day 2025 με το BILLION BEES PROGRAM
For HER Eau de Parfum Intense: Το νέο άρωμα από Narciso Rodriguez
ΛRTFULΛB: Η νέα quiet luxury πρόταση ομορφιάς
#MetGala 2025: Ο πολυτελής οίκος περιποίησης Augustinus Bader αναλαμβάνει την περιποίηση της επιδερμίδας για το κόκκινο χαλί
100% έντονο και ζωντανό χρώμα, όπως το ηλιοβασίλεμα. Νέα συλλογή από τη Wella!