O Tοmmy Hilfiger λανσάρει την πρώτη TοmmyXMercedes-Benz capsule συλλογή
13:54 - 12 Απριλίου 2019
Η digital-first TommyXMercedes-Benz καμπάνια για την Άνοιξη 2019 γιορτάζει τις κοινές αξίες για ποιοτική δεξιοτεχνία, ανθεκτικά σχέδια και καινοτομία. Στην καμπάνια εμφανίζεται το μοντέλο Andrew Cooper και μία vintage gullwing Mercedes-Benz 300 SL με διάθεση εκλεπτυσμένη και κομψή.
H ανδρική capsule συλλογή TOMMY HILFIGER X MERCEDES-BENZ περιλαμβάνει διαχρονικά στιλ όπως chino παντελόνια, bomber jacket και τζιν. Τα οποία έχουν εξελιχθεί με λειτουργικά στοιχεία, όπως τα climate control τελειώματα και τα ανθεκτικά νήματα, στη χρωματική παλέτα του κόκκινου, του λευκού και του μπλε, με λεπτομέρειες του γκρι και του μαύρου. Η signature γραμμή του Tommy Hilfiger έχει επαναπροσδιοριστεί σε μια μινιμαλιστική προσέγγιση που εφαρμόζεται στα μεταλλικά φερμουάρ, σε μικρές λεπτομέρειες και στην επένδυση της κουκούλας, ενώ οι γραμμές σε έντονο μπλε προσθέτουν ένα απροσδόκητο twist στα κλασικά outerwear. Η συλλογή είναι κομψή και εκλεπτυσμένη και απευθύνεται στον σύγχρονο Tommy άνδρα.
Ξεκινώντας από τη σεζόν 2018, ο TOMMY HILFIGER έγινε ο επίσημος Apparel Partner της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, συνεχίζοντας την παράδοση στον αθλητισμό, την οποία ο Tommy Hilfiger έχει αγκαλιάσει από τότε που ίδρυσε το brand του. Η συνεργασία με την καλύτερη ομάδα της Formula 1 στον κόσμο και την πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων ενισχύει το όραμα της Tommy Hilfiger να αναβαθμίζει και να επεκτείνει συνεχώς το brand σε αγορές κλειδιά για την επόμενη γενιά καταναλωτών TOMMY HILFIGER.
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση των #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz και @TommyHilfiger.