Ο Tommy Hilfiger ανακοινώνει το TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” runway event στο Παρίσι για την Άνοιξη του 2019

Ο Tommy Hilfiger ταξιδεύει στο Παρίσι με global brand ambassador τη Zendaya για να γιορτάσει τη συνεργασία τους, που είναι εμπνευσμένη από τα icons της δεκαετίας του 70 και το Battle of Versailles fashion show του 1973.
 
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News  
 
Το βιωματικό event γιορτάζει τη συμμετοχικότητα στη μόδα, με τα γυναικεία runway look να είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσω ενός δικτύου καναλιών σε παραπάνω από 70 χώρες.
 
ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (28 Φεβρουαρίου, 2019)  
 
Η Tommy Hilfiger η οποία ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει το βιωματικό TOMMYNOW runway event το οποίο περιλαμβάνει την TommyXZendaya collaborative συλλογή για την Άνοιξη 2019. Το σόου γιορτάζει και τιμά τις iconic γυναίκες της Αμερικανικής pop κουλτούρας των 70’s, το Battle of Versailles fashion show του 1973 καθώς και το ισχυρό statement  που άφησαν τα Αμερικανικά μοντέλα που περπάτησαν τότε στο catwalk. Το TOMMYNOW συνεχίζει την περιοδεία του σε όλο τον κόσμο και ταξιδεύει στο Παρίσι για πρώτη φορά το Σάββατο 2 Μαρτίου στις 22.00 ώρα Κύπρου στο Théâtre des Champs-Elysées.
 
«Αυτή τη σεζόν συνενώνουμε την Αμερικανική κληρονομιά με την αυτοπεποίθηση της Zendaya φέρνοντας τα μαζί σε μια μοναδική disco στο Παρίσι» δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Η TommyXZendaya collaborative συλλογή και το “See Now, Buy Now” event αντλούν έμπνευση από τη δεκαετία του 70 και τον ζωδιακό κύκλο.
Η βραδιά θα γιορτάσει το αισιόδοξο πνεύμα το δικό μου και της Zendaya φέρνοντας τη διαφοροποίηση, την ενδυνάμωση και τη συνεργατικότητα πάνω στη σκηνή».
 
Ακολουθώντας την επιτυχία των πρώτων πέντε TOMMYNOW show, αυτό το σόου στο Παρίσι  παρουσιάζει την capsule συλλογή TommyXZendaya πάνω στο signature format “See Now, Buy Now”.
Η συλλογή αυτή είναι η πρώτη που προέκυψε από τη συνεργασία του Tommy Hilfiger με την ηθοποιό και global TOMMY HILFIGER  brand ambassador, Zendaya.
Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν τη συλλογή μέσα από ένα δίκτυο καναλιών σε περισσότερες από 70 χώρες, περιλαμβανομένων των καταστημάτων TOMMY HILFIGER, των δικτύων χονδρικής πώλησης και των social media.
 
H Tommy Hilfiger συνεχίζει να συνεργάζεται με καινοτόμες εταιρείες προκειμένου να δημιουργήσει εμπνευσμένα activations. Φέτος, το brand συνεργάζεται με το Unfold, ένα app που προτρέπει τους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται stories για τα social media μέσα από διακριτά και προχωρημένα template και text tools.
Από τις 27 Φεβρουαρίου στο Unfold, 15 TOMMY HILFIGER-branded template θα είναι διαθέσιμα στους fan σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να μπορούν να προσθέσουν το δικό τους twist στα stories τους. Προκειμένου να αναδείξουν αυτή τη συνεργασία, οι Co-Founders του Unfold Alfonso Cobo και Andy McCune θα αναλάβουν να διαχειρίζονται τα TOMMY HILFIGER Instagram Stories κατά τη διάρκεια του runway event  εμπλουτίζοντάς τα με στιγμές από το backstage αλλά και το front row.
 
To #TOMMYNOW show θα είναι διαθέσιμο μέσα από το Instagram, το Twitter και το Facebook account του brand.
 
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συµµετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση του #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.
 
Φωτογραφικό υλικό από το TOMMYNOW runway event μπορείτε να βρείτε αμέσως μετά το show εδώ: http://newsroom.tommy.com/
 

 
Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ
 
Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη FYROM και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.
 
Έχοντας πάντα σαν στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
 
Οι σειρές της Tommy Hilfiger αποτελούνται από ένα ολοκληρωμένο lifestyle brand portfolio που περιλαμβάνει τις συλλογές tailored και sportswear για άνδρες, sportswear για γυναίκες καθώς και συλλογές για παιδιά, υποδήματα, αθλητική ένδυση (γκολφ, κολύμβηση και ιστιοπλοΐα), underwear (εσώρουχα και πιζάμες), τσάντες, βαλίτσες, αξεσουάρ, οπτικά είδη, αρώματα, ρολόγια, είδη σπιτιού και λευκά είδη.
 

Δειτε Επισης

Στέλιος Κουδουνάρης: «Το bullying με θωράκισε & με έκανε δυνατό. Τα ενδιαφέροντά μου ήταν διαφορετικά»
Λάκης Γαβαλάς: «Με τη μία αδελφή μου δεν μιλάω, με κατηγορούν τα παιδιά της για τον θάνατο του άντρα της»
Βασίλης Ζούλιας: «Το απελπισμένο αγόρι που πήδηξε στο κενό γιατί δεν άντεχε να ζει στα 25 του, δεν μένει εδώ»
Με Tommy Hilfiger οι George Russell και Lewis Hamilton στο Austin Grand Prix, στις ΗΠΑ
Τολμηρή, Ασυμβίβαστη, Glamorous: Η PATRIZIA PEPE κατακτά την Λεμεσό
Η Ανθή Φακιδάρη η πρώτη Ελληνίδα που περπατήσε στo iconic runway της #VictoriasSecret: Το show επέστρεψε!
Κωνσταντίνα Σωτηρίου: Η 25χρονη δασκάλα που διακρίθηκε ανάμεσα στις 21 ομορφότερες γυναίκες του κόσμου
Νicole Kidman και Salma Hayek τσακώθηκαν μπροστά στους φωτογράφους - Κόκκαλο η Κaty Perry
Η Ελληνίδα σχεδιάστρια που ενθουσίασε το κοινό της μόδας στο #ParisFashionWeek
M&S Κύπρου: Το «Fashion That Matters» επιστρέφει, με τη Δημιουργική Υπογραφή της Έφης Παπαϊωάννου