Ο Tommy Hilfiger λανσαρει τη δεύτερη TommyXMercedes - Βenz capsule συλλογή

 
Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει το λανσάρισμα της δεύτερης ανδρικής capsule συλλογής TommyXMercedes-Benz για το Φθινόπωρο 2019, η οποία βασίζεται στην πολυετή στρατηγική συνεργασία με την Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Η συλλογή για το Φθινόπωρο 2019 μπλέκει την κλασική Αμερικανική cool sportswear κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER με τις καινοτόμες τεχνικές γνώσεις της, επί πέντε φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας, Formula One®.
 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 
 
Η συλλογή TommyXMercedes-Benz για το Φθινόπωρο 2019 είναι διαθέσιμη στην Κύπρο από την 1 Οκτωβρίου στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. (tommy.com).
 
Η καμπάνια για τη συλλογή γιορτάζει τις κοινές αξίες του Tommy Hilfiger και της Mercedes-AMG Petronas Motorsport για ποιοτική δεξιοτεχνία, ανθεκτικά σχέδια και καινοτομία. Στην καμπάνια εμφανίζεται το μοντέλο Corey Saucier και μία Mercedes-AMG S63 Coupé, δίνοντας ένα κινηματογραφικό “look and feel”.
 
 

 
H συλλογή TOMMY HILFIGER X MERCEDES-BENZ για το Φθινόπωρο 2019 περιλαμβάνει chino παντελόνια, car coat και café racer jacket τα οποία έχουν εξελιχθεί με λειτουργικά στοιχεία, όπως τα climate control τελειώματα στη χρωματική παλέτα του μαύρου, με λεπτομέρειες του κόκκινου, του λευκού και του μπλε. Η signature γραμμή του Tommy Hilfiger έχει επαναπροσδιοριστεί σε μια μινιμαλιστική προσέγγιση που εφαρμόζεται στα στριφώματα και στις μανσέτες, ενώ οι γραμμές σε έντονο μπλε προσθέτουν ένα απροσδόκητο twist στα κλασικά outerwear. Η συλλογή είναι κομψή και εκλεπτυσμένη και απευθύνεται στον σύγχρονο Τommy άνδρα.


 


Ξεκινώντας από τη σεζόν 2018, ο TOMMY HILFIGER έγινε ο επίσημος Apparel Partner της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, συνεχίζοντας την παράδοση στον αθλητισμό, την οποία ο Tommy Hilfiger έχει αγκαλιάσει από τότε που ίδρυσε το brand του. Η συνεργασία με την καλύτερη ομάδα της Formula 1 στον κόσμο και την πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων ενισχύει το όραμα της Tommy Hilfiger να αναβαθμίζει και να επεκτείνει συνεχώς το brand σε αγορές κλειδιά για την επόμενη γενιά καταναλωτών TOMMY HILFIGER.


 
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση των #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz και @TommyHilfiger.

Δειτε Επισης

Υλικό από κάμερα ασφαλείας δείχνει τον Liam Payne να είναι λιπόθυμος πριν τη μοιραία πτώση του
Ο Ivan Greko τραμπουκίζει 15χρονο που του πέταξε παγάκια σε συναυλία του - Σοκάρουν τα βίντεο στο TikTok
Δημήτρης Σαμόλης: «Θα ήθελα ο πατέρας μου να με έχει αποδεχθεί & χωρίς να έχω παίξει στις #ΆγριεςΜέλισσες»
Σταύρος Ζαλμάς: «Η μεγαλύτερη ψευδής φήμη για μένα ήταν ότι έχω AIDS, μου έκανε μεγάλη ζημιά»
Δύο χρόνια μετά, το Κέντρο Βρεφών «Μητέρα», ακόμα περιμένει τη δωρεά του Νίκου Κοκλώνη από το #J2US
Νατάσσα Μποφίλιου: «Υπάρχει σάτιρα, υπάρχει και χυδαιότητα. Εμείς είμαστε ενάντια στη χυδαιότητα»
Στέλιος Κουδουνάρης: «Το bullying με θωράκισε & με έκανε δυνατό. Τα ενδιαφέροντά μου ήταν διαφορετικά»
Κωνσταντίνα Σωτηρίου: «Άρχισαν να γκρεμίζονται τα πάντα, έπεσε η οροφή του σταδίου, ήμουν σε σοκ καθηλωμένη»
Μάρω Κοντού: «Χρειαζόμουν βοήθεια στο θάνατο της μητέρας μου και στο διαζύγιο, έκανα ψυχανάλυση στα 50»
Η Ζέτα Δούκα για τη στιγμή που εξομολογήθηκε δημόσια την κακοποίηση που υπέστη από τον Γιώργο Κιμούλη