Ο Tommy Hilfiger λανσαρει τη δεύτερη TommyXMercedes - Βenz capsule συλλογή

 
Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει το λανσάρισμα της δεύτερης ανδρικής capsule συλλογής TommyXMercedes-Benz για το Φθινόπωρο 2019, η οποία βασίζεται στην πολυετή στρατηγική συνεργασία με την Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Η συλλογή για το Φθινόπωρο 2019 μπλέκει την κλασική Αμερικανική cool sportswear κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER με τις καινοτόμες τεχνικές γνώσεις της, επί πέντε φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας, Formula One®.
 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 
 
Η συλλογή TommyXMercedes-Benz για το Φθινόπωρο 2019 είναι διαθέσιμη στην Κύπρο από την 1 Οκτωβρίου στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. (tommy.com).
 
Η καμπάνια για τη συλλογή γιορτάζει τις κοινές αξίες του Tommy Hilfiger και της Mercedes-AMG Petronas Motorsport για ποιοτική δεξιοτεχνία, ανθεκτικά σχέδια και καινοτομία. Στην καμπάνια εμφανίζεται το μοντέλο Corey Saucier και μία Mercedes-AMG S63 Coupé, δίνοντας ένα κινηματογραφικό “look and feel”.
 
 

 
H συλλογή TOMMY HILFIGER X MERCEDES-BENZ για το Φθινόπωρο 2019 περιλαμβάνει chino παντελόνια, car coat και café racer jacket τα οποία έχουν εξελιχθεί με λειτουργικά στοιχεία, όπως τα climate control τελειώματα στη χρωματική παλέτα του μαύρου, με λεπτομέρειες του κόκκινου, του λευκού και του μπλε. Η signature γραμμή του Tommy Hilfiger έχει επαναπροσδιοριστεί σε μια μινιμαλιστική προσέγγιση που εφαρμόζεται στα στριφώματα και στις μανσέτες, ενώ οι γραμμές σε έντονο μπλε προσθέτουν ένα απροσδόκητο twist στα κλασικά outerwear. Η συλλογή είναι κομψή και εκλεπτυσμένη και απευθύνεται στον σύγχρονο Τommy άνδρα.


 


Ξεκινώντας από τη σεζόν 2018, ο TOMMY HILFIGER έγινε ο επίσημος Apparel Partner της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, συνεχίζοντας την παράδοση στον αθλητισμό, την οποία ο Tommy Hilfiger έχει αγκαλιάσει από τότε που ίδρυσε το brand του. Η συνεργασία με την καλύτερη ομάδα της Formula 1 στον κόσμο και την πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων ενισχύει το όραμα της Tommy Hilfiger να αναβαθμίζει και να επεκτείνει συνεχώς το brand σε αγορές κλειδιά για την επόμενη γενιά καταναλωτών TOMMY HILFIGER.


 
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση των #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz και @TommyHilfiger.

Δειτε Επισης

Κώστας Καζάκας: «Στη ζωή ψάχνω να βρω λόγους για να αθωώσω ανθρώπους που με έχουν πληγώσει»
Ελένη Χατζίδου για το αυτοάνοσο της: «Ξύπνησα ένα πρωί και δεν μπορούσα να κουνηθώ, η μάνα μου έκλαιγε»
Ιωάννα Παππά: «Απαγορευτικό να συνεργάζομαι με ανθρώπους με κακή συμπεριφορά. Έμεινα μακριά»
Φίλιππος Πλιάτσικας: «Στις μεγάλες δυσκολίες της ζωής μου, είχα τον Μπάμπη Στόκα, ήταν σωτήρια λέμβος»
Μάριος Αθανασίου: «Δεν προσπάθησα να καλύψω το κενό που δημιουργήθηκε από την απουσία του πατέρα μου»
Λένα Μαντά: «Αποφάσισα να μην είμαι η χήρα που κλαίει συνέχεια, τον θρήνο μου τον βγάζω στη ψυχοθεραπεία»
Ατύχημα για τη Δώρα Παντέλη στη Μύκονο – Τραυματίστηκε στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης
Χαρά Παππά: «Τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίζω ένα θέμα με την υγεία μου. To σώμα μου έχει αλλάξει πολύ»
Σοφία Μουτίδου: «Το πρόβλημα της διατροφής και της τροφοεξάρτησης είναι παράσημο διά βίου»
Ελένη Καρακάση για το χειρουργείο, το αυτόανοσο και την υιοθεσία: «Έκανα ολική υστερεκτομή»