Η υψηλή ραπτική, τα logos και η νέα couture εποχή των Viktor & Rolf!
15:50 - 25 Ιανουαρίου 2019
Το χιούμορ χωρά στην υψηλή ραπτική; Υπάρχουν όρια στην haute coutureδημιουργία; Αν ναι, ποιος τα ορίζει; Ποια είναι η εξέλιξη της couture φιλοσοφίας και πώς ακολουθεί την εποχή της; Σε όλα αυτά τα ερωτήματα η απάντηση είναι το Couture Show του οίκου Viktor & Rolf για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2019.
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
Σε ένα λιτό σκηνικό με χαμηλό φωτισμό, ο Viktor & Rolf αποφάσισε να δείξει την couture συλλογή του που σαφώς δεν έμοιαζε με καμία από τις προηγούμενες του ίδιου του οίκου αλλά και με καμία από εκείνες που παρουσιάστηκαν στην Couture Week στο Παρίσι.
Ο τίτλος του show θα μπορούσε να είναι "Go big or Go home" κι το big έχει πολλές μεταφράσεις, από την κυριολεκτική μέχρι και την μεταφορική του έννοια.
Μετά λοιπόν, την αναβίωση και την εξάπλωση των logo t-shirts, ανοίγει ένα ακόμα κεφάλαιο που αυτή τη φορά δεν σχετίζεται με το street style. Σε αυτό το catwalk το τούλι και οι extravagant δημιουργίες που μαγνητίζουν τους αισθητικούς σου μηχανισμούς και διεγείρουν τη φαντασία σου, πέρασαν σε άλλο επίπεδο. Οι πριγκίπισσες μπαίνουν δυναμικά στη νέα εποχή, δεν χρειάζονται δικαιολογίες και έχουν τον δικό τους τρόπο έκφρασης.
Το μήνυμα ελήφθη ξεκάθαρα με καθένα από τα logos που θα δεις πάνω σε κάθε δημιουργία Viktor & Rolf, χωρίς αυτό να αφαιρεί καθόλου από το άρτια σχεδιασμένο αποτέλεσμα της καθεμίας ξεχωριστά. Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό εγχείρημα, μία ανάγκη για διαφοροποίηση, μία κίνηση εντυπωσιασμού ή τελικά μιλάμε για την έναρξη μιας νέας εποχής και στην υψηλή ραπτική;
Ίσως αβάσιμα αλλά μάλλον δικαιολογημένα σκέφτομαι ότι αυτή η συλλογή δεν είχε σκοπό μόνο να ταράξει τα social media, τα οποία ξετρελάθηκαν με καθένα από τα logos. Μέσα σε μία εποχή όπου το κίνημα #MeToo εκφράζεται μέσα από το ντύσιμο και μάλιστα σε red carpets και η απελευθέρωση από παρωχημένα ταμπού και στεγανά που παραμένουν δυνατά ακόμα και στη μόδα, η υψηλή ραπτική ανασκουμπώνεται με τον τρόπο της, απαγκιστρώνεται από τα στερεότυπα και την τυπική της come il faux φύση και οι Viktor & Rolf είναι μία ζωντανή απόδειξη.
Κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να εκφραστεί, ό,τι κι αν φορά, όπως κι αν ντύνεται και ο τρόπος πρέπει να είναι πάντα στο χέρι της. Τα logos περνούν τα δικά τους μηνύματα που αφορούν στην σύγχρονη πραγματικότητα με έναν τρόπο καθολικό που μοιάζει διαχρονικός. Κι όλα αυτά χωρίς να αμαυρώνεται η δημιουργία, η κομψότητα και η φινέτσα.
Ενδεχομένως, να πρόκειται για τον προάγγελο μιας νέας εποχής και στην couture βιομηχανία. Η επιλογή είναι δικαίωμα όπως και η έκφραση και σίγουρα δύσκολα θα εμφανιστείς εσύ με ένα logo gown, αλλά ίσως σε κάποιο red carpet να μπορεί να αποτελέσει ένα ακόμα μέσο διαμαρτυρίας, μία δήλωση, όπως αυτή με τα μαύρα φορέματα.
Από αισθητική και μόνο άποψη, η couture συλλογή Viktor & Rolf ήταν αυτή που έφερε λίγο πιο κοντά στην street αισθητική την υψηλή ραπτική. Οι δημιουργίες έμειναν στο ύψος τους, κοντά στα standards του οίκου και τα logos απλά ανέτρεψαν το αποτέλεσμα που θα ήταν απλά ένα άψογο για πολλούς αποτέλεσμα ενός δημιουργικού οίστρου και μιας καλοκουρδισμένης αισθητικής.
Το παιχνίδι των logos παίρνει haute couture διαστάσεις. Διασταυρώνεται με την φαντασία, την δημιουργικότητα και πασπαλίζεται από ένα εκλεπτυσμένο χιούμορ με νόημα. Σε κάθε περίπτωση κι από όλες τις οπτικές, το αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών και μπορείς απλά να το απολαύσεις και να βρεις το logo που σε εκφράζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Το Παρίσι γέμισε από τα χρώματα και το ταλέντο της Σίλιας Κριθαριώτη! Συλλογή Άνοιξη- Καλοκαίρι 2019!
- Στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού εντυπωσίασε η Κύπρια σχεδιάστρια Μαρία Αριστείδου!
- Ο οίκος Valentino παρουσίασε την πιο χρωματιστή κολεξιόν στην Couture Εβδομάδα Μόδας με Naomi Campbell στο πιο αποκαλυπτικό φόρεμα!
- H Dita Von Teese περπάτησε για τον Jean Paul Gaultier σε ένα show βγαλμένο από τα πιο τρελά σου όνειρα
- Ο Balmain κάνει δυναμικό comeback στην Couture Week στο Παρίσι μετά από 16 χρόνια απουσίας