Ο Tommy Hilfiger λανσάρει την καμπάνια της TOMMY JEANS capsule συλλογής για την Άνοιξη
13:11 - 03 Μαΐου 2018
Το Tommy Hilfiger γκρουπ, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει το λανσάρισμα της καμπάνιας της TOMMY JEANS capsule συλλογής για την Άνοιξη 2018.
Πρόκειται για μια γιορτή για την ατομικότητα, τη διαφορετικότητα και τη μουσική κληρονομιά του brand, η οποία περιλαμβάνει νέους καλλιτέχνες όπως τους Jelani Blackman και IAMDDB, τις τραγουδίστριες Paloma Ford και Salma Slims, και τα μοντέλα και influencers T-Bone και Rei. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS παγκοσμίως και σε επιλεγμένα σημεία χονδρικής πώλησης. Στην Ελλάδα η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 16 Μαΐου 2018.
Η ψηφιακή καμπάνια, δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Christian Oita σε μινιμαλιστικό στιλ στο Λονδίνο. Η καμπάνια δείχνει τη φρεσκάδα της capsule συλλογής TOMMY JEANS, και κάθε καλλιτέχνης παρουσιάζει την πολύπλευρη προσωπικότητά του και την προσέγγιση της αυτοέκφρασής του μέσω της μόδας και της μουσικής.
Η capsule συλλογή TOMMY JEANS για την Άνοιξη του 2018 περιλαμβάνει denim essentials, εισάγοντας ένα twist στην ιστιοπλοϊκή κληρονομιά του brand μέσω έντονων neon κίτρινων ποπ χρωμάτων και επαναπροσδιορίζοντας το iconic logo σε ένα μοντέρνο flag design.
Τα γυναίκεια iconic κομμάτια περιλαμβάνουν ένα λευκό hooded sailing jacket με oversized TOMMY JEANS graphics στην πλάτη, μπλέ cropped jeans, loose-fit chinos και ένα ανοιχτό μπλε dungaree φόρεμα. Τα ανδρικά iconic κομμάτια ρουχισμού περιλαμβάνουν ένα color-blocked sailing jacket, loose-fit denim jacket με ναυτικό στιλ και “stretch” flag logo στην πλάτη, neon κίτρινο πουλόβερ, λευκό hoodie με TOMMY JEANS graphics στον ώμο, μπλε relaxed-fit jeans και loose-fit chinos. Η συλλογή επίσης περιλαμβάνει ένα Icon sneaker, φέρνοντας στο προσκήνιο το αυθεντικό TOMMY HILFIGER ‘Fly’ sneaker που λανσαρίστηκε το 1997.
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyJeans και του @TommyHilfiger.
Η ψηφιακή καμπάνια, δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Christian Oita σε μινιμαλιστικό στιλ στο Λονδίνο. Η καμπάνια δείχνει τη φρεσκάδα της capsule συλλογής TOMMY JEANS, και κάθε καλλιτέχνης παρουσιάζει την πολύπλευρη προσωπικότητά του και την προσέγγιση της αυτοέκφρασής του μέσω της μόδας και της μουσικής.
Η capsule συλλογή TOMMY JEANS για την Άνοιξη του 2018 περιλαμβάνει denim essentials, εισάγοντας ένα twist στην ιστιοπλοϊκή κληρονομιά του brand μέσω έντονων neon κίτρινων ποπ χρωμάτων και επαναπροσδιορίζοντας το iconic logo σε ένα μοντέρνο flag design.
Τα γυναίκεια iconic κομμάτια περιλαμβάνουν ένα λευκό hooded sailing jacket με oversized TOMMY JEANS graphics στην πλάτη, μπλέ cropped jeans, loose-fit chinos και ένα ανοιχτό μπλε dungaree φόρεμα. Τα ανδρικά iconic κομμάτια ρουχισμού περιλαμβάνουν ένα color-blocked sailing jacket, loose-fit denim jacket με ναυτικό στιλ και “stretch” flag logo στην πλάτη, neon κίτρινο πουλόβερ, λευκό hoodie με TOMMY JEANS graphics στον ώμο, μπλε relaxed-fit jeans και loose-fit chinos. Η συλλογή επίσης περιλαμβάνει ένα Icon sneaker, φέρνοντας στο προσκήνιο το αυθεντικό TOMMY HILFIGER ‘Fly’ sneaker που λανσαρίστηκε το 1997.
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyJeans και του @TommyHilfiger.