Το νέο μενού του Pralina Experience παρουσίασε ο σεφ Λευτέρης Λαζάρου
15:51 - 25 Απριλίου 2018
Μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που παρευρέθηκαν στην παρουσίαση του καλοκαιρινού μενού του ανανεωμένου καφεστιατορίου Pralina Experience στη Λευκωσία.
Την παρουσίαση του μενού, το οποίο αποτελείται από σύγχρονες μεσογειακές προτάσεις με έντονα στοιχεία από τη διεθνή κουζίνα, έκανε ο ίδιος ο εμπνευστής του, διακεκριμένος σεφ Λευτέρης Λαζάρου.
Στόχος μας, είπε ο κ. Ζορπάς είναι η ποιότητα και γι’ αυτόν έχουμε θέσει πολύ ψηλά τον πήχη. Το Pralina, σημείωσε, έχει ταυτίσει το όνομά του με την οδό Στασικράτους και τη Λευκωσία. «Εδώ και 10 χρόνια, διανύουμε μία εξαιρετική και ενδιαφέρουσα διαδρομή, η οποία ξεκίνησε από τα ζαχαροπλαστεία Pralina και συνεχίζεται με τα καφεστιατόρια Pralina Experience στη Στασικράτους και στη Λεμεσό. Τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν ακόμη περισσότερες δραστηριότητες, καθώς έχουμε ήδη δώσει άδεια για franchise των Pralina Experience στο εξωτερικό».
Αναφερόμενος στη μακρόχρονη φιλία του με την οικογένεια Ζορπά αλλά και στην αγάπη του για την Κύπρο, ο σεφ Λαζάρου δήλωσε ότι τα Pralina Experience ήταν το εισιτήριο για την άφιξη της υψηλής γαστρονομίας στην Κύπρο. «Οι άριστες και πάντα φρέσκες πρώτες ύλες, η άρτια εξοπλισμένη κουζίνα, το εξειδικευμένο προσωπικό και η προσήλωση στην ικανοποίηση του πελάτη, είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά της κουλτούρας της ομάδας Ζορπά που με έκαναν να νιώσω ασφάλεια, να νιώσω σαν το σπίτι μου».
Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον σεφ Λαζάρου, ο αρχιτέκτονας Επαμεινώνδας Δασκαλάκης του αρχιτεκτονικού γραφείου Rkitekts στην Αθήνα, το οποίο ανέλαβε τον επανασχεδιασμό του χώρου, ανέφερε ότι «σε ένα τέτοιο πλαίσιο προετοιμασίας μιας γαστρονομικής εμπειρίας, η παρουσία εικαστικών στοιχείων στο χώρο ήταν αναμενόμενη». Οι στόχοι στους οποίους κατέληξαν οι αναρίθμητες ώρες συνεργασίας μας με τους νέους ιδιοκτήτες, ανέφερε ο κ. Δασκαλάκης, έθεσαν τους ποιοτικούς και αισθητικούς πήχεις ψηλότερα από κάθε άλλη φορά. «Ο κεντρικός άξονας του νέου εγχειρήματος πλέον ξέφυγε των πεπατημένων και αναπτύχθηκε γύρω από την ιδέα της εμπειρίας του επισκέπτη σε μια σειρά οπτικών, γευστικών, ακουστικών εμπειριών και περιποίηση».