O Lewis Hamilton είναι ο global ambassador για τις ανδρικές συλλογές του Tommy Hilfiger
16:13 - 16 Μαρτίου 2018
«Πάντα θαύμαζα την απίστευτη αντοχή του Lewis κατά τη διάρκεια των αγώνων όπως και το μοναδικό στιλ που έχει εκτός πίστας. Ένα στιλ που ταιριάζει στη νέα γενιά του «Tommy Guy» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Έχει δημιουργήσει την καριέρα του ως οδηγός αγώνων ταχύτητας με πάθος, αφοσίωση και σκληρή δουλειά – αξίες που κι εγώ αγκάλιασα κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του brand μου. Έχουμε ιστορία με την F1 και αυτή η συνεργασία έρχεται να προστεθεί πάνω στην κληρονομιά που έχει το brand με τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Τα επιτεύγματα του Lewis Hamilton στην καριέρα του, τον έχουν τοποθετήσει στην ελίτ των παγκόσμιων αθλητών και αναγνωρίζεται ως ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς αγώνων ταχύτητας στην ιστορία του αθλήματος. Έχει το ρεκόρ όλων των εποχών των περισσότερων pole positions, βαθμών και νικών σε διαφορετικά circuits. Έχει κερδίσει τουλάχιστον από ένα Grand Prix σε κάθε σεζόν στην οποία έχει συμμετάσχει. Ο Lewis Hamilton συνδέεται με τους περισσότερους από 17 εκατομμύρια fan του, μέσω του εντυπωσιακού reach που έχουν τα social media κανάλια του, ενώ προσφέρει στο κοινό του μοναδικά behind-the-scenes στιγμιότυπα από τον κόσμο των αγώνων της F1 αλλά και την προσωπική του ζωή.
«Πιστεύω στη δύναμη της μόδας και της καινοτομίας που φέρνει ο Tommy Hilfiger προκειμένου να γιορτάσει την ατομικότητα και να σπάσει τις συμβάσεις», δήλωσε ο Lewis Hamilton. «Τα σχέδια του Tommy με εμπνέουν να είμαι τολμηρός σε κάθε outfit που επιλέγω έξω από τις πίστες, εκφράζουν τη δημιουργικότητά μου και το εκλεκτικό –γεμάτο αυτοπεποίθηση- στιλ μου. Τα πρωτοποριακά βιωματικά TOMMYNOW show είναι μοναδικά και είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με ένα brand με όραμα».
Η καμπάνια των αντρικών συλλογών φωτογραφήθηκε από τον Mikael Jansson στο Pocono Raceway, γνωστό και ως Tricky Triangle, στην Πενσυλβάνια των Ηνωμένων Πολιτειών και θα εμφανισθεί παγκόσμια την Άνοιξη του 2018. Περιλαμβάνει αποκλειστικά video teasers, έντυπη, online και outdoor επικοινωνία και θα υποστηριχθεί από μοναδικά consumer activations τα οποία συνεχίζουν να εκφράζουν τη μοναδική οπτική του brand πάνω στην pop κουλτούρα. Η TOMMY HILFIGER αντρική καμπάνια θα «τρέξει» παράλληλα με την καμπάνια των γυναικείων συλλογών στην οποία πρωταγωνιστεί η global brand ambassador και διεθνές supermodel Gigi Hadid. Η καμπάνια παρουσιάζει τον Lewis Hamilton και τη Gigi Hadid μέσα σε μία Mercedes-AMG GT S στο Pocono Raceway και καταγράφει την πρώτη τους βόλτα στην πίστα. Το σύντομο video, σκηνοθετημένο από τον Matt Baron, προβάλει τις αντιδράσεις των πρωταγωνιστών όταν ο Lewis και η Gigi πιάνουν το τιμόνι.
H TOMMY HILFIGER αντρική συλλογή για την Άνοιξη του 2018 γιορτάζει την αγάπη του Tommy Hilfiger για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπου η ταχύτητα και η αμεσότητα συνδέονται με μια vintage νοσταλγία. Η συλλογή που πρωτοεμφανίστηκε στο TOMMYNOW “DRIVE” κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο στις 25 Φεβρουαρίου, κλείνει το μάτι στα πληρώματα των αγώνων της F1, με κλασικά work wear ενδύματα και έμφαση στο denim. Street styles γεννιούνται μέσα από εμβληματικά σχήματα, τολμηρά χρώματα και streamlined graphics που παραπέμπουν στους οδηγούς των αγώνων ταχύτητας. Μέσα από την παραδοσιακή Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, τα ρούχα επαναπροσδιορίζονται και δημιουργούν μια συλλογή που ικανοποιεί τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής.
Η κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER είναι στενά συνδεδεμένη με την pop κουλτούρα και τα σπορ. Την δεκαετία του 90, ο Hilfiger ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που έφεραν κοντά τη μόδα με τους celebrity και έγινε πρωτοπόρος στην βιομηχανία της μόδας ντύνοντας νέους καλλιτέχνες όπως οι Aaliyah, Mark Ronson και Usher; αλλά και χρησιμοποιώντας μουσικούς όπως ο David Bowie και η Beyoncé στις διαφημιστικές του καμπάνιες. Τα τελευταία χρόνια ο Tommy Hilfiger έχει δημιουργήσει εμπνευσμένες συνεργασίες με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του τένις Rafael Nadal, τη Gigi Hadid διεθνές supermodel, και τους βραβευμένους μουσικούς παραγωγούς The Chainsmokers, αντανακλώντας τη δέσμευση του brand να διευρύνει την απήχησή του και να συνδεθεί με τη νέα γενιά καταναλωτών. Ο Tommy Hilfiger έχει ιστορία με τη F1, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την πολυετή στρατηγική συνεργασία του με την τέσσερις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Το brand έχει συνεργαστεί παλαιότερα με την ομάδα F1 της Lotus από το 1991 έως το 1994 και έγινε χορηγός της ομάδας F1 της Ferrari με τον ίδιο τον Tommy Hilfiger να σχεδιάζει τις στολές το 1998.
Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ
Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Μολδαβία και τη FYROM. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.
Έχοντας πάντα σαν στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
Οι σειρές της Tommy Hilfiger αποτελούνται από ένα ολοκληρωμένο lifestyle brand portfolio που περιλαμβάνει τις συλλογές tailored και sportswear για άνδρες, sportswear για γυναίκες καθώς και συλλογές για παιδιά, υποδήματα, αθλητική ένδυση (γκολφ, κολύμβηση και ιστιοπλοΐα), underwear (εσώρουχα και πιζάμες), τσάντες, βαλίτσες, αξεσουάρ, οπτικά είδη, αρώματα, ρολόγια, είδη σπιτιού και λευκά είδη.
Η σειρά προϊόντων Tommy Jeans αποτελείται από προϊόντα jeanswear και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες και αξεσουάρ.