Ο Tommy Hilfiger ανακοινώνει την Tommy Jeans Crest Capsule συλλογή για το Φθινόπωρο 2018

Η Τommy Hilfiger, η οποία ανήκει στη PVH Corp., ανακοινώνει το λανσάρισμα της Crest TOMMY JEANS capsule συλλογής η οποία εμπνέεται από το εμβληματικό Tommy Crest το οποίο λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 1985.
 
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
 
Η καμπάνια περιλαμβάνει ανερχόμενους καλλιτέχνες όπως οι Jelani Blackman και RIMON και γιορτάζει τη θετικότητα, τη διαφορετικότητα και την τολμηρή προσωπική έκφραση ενώ αποτίνει φόρο τιμής στη μουσική κληρονομιά του brand. Τη capsule συλλογή μπορείτε να τη βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε σημεία πώλησης (tommy.com).
 
Η digital καμπάνια είναι φωτογραφισμένη από τον φωτογράφο μόδας και πορτραίτων Luc Coiffait στο Λονδίνο και δείχνει τον Jelani Blackman και την RIMON που δίνουν το δικό τους μοναδικό στίγμα στα TOMMY JEANS Crest καθώς η μόδα γι’ αυτούς αποτελεί μέσο προσωπικής έκφρασης. Η mobile καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές video συνεντεύξεις και με τους δύο καλλιτέχνες οι οποίοι μοιράζονται τις φιλοδοξίες τους, τα αγαπημένα τους ταξίδια και τραγούδια, ενώ ταυτόχρονα εμπνέουν με τη θέλησή τους το κοινό να σπρώξει τα όρια των προσδοκιών ακόμα περισσότερο.
 
Η capsule συλλογή περιλαμβάνει βασικά κομμάτια denim εμπλουτισμένα με ένα twist από το iconic Tommy Crest, ένα λιοντάρι με σπαθί που περιβάλλεται από δάφνες και έχει επαναπροσδιοριστεί με σύγχρονες τεχνικές και έντονα χρώματα.
 

Τα γυναικεία iconic κομμάτια περιλαμβάνουν ένα μπλε navy και πράσινο plaid puffer jacket με το οικόσημο κεντημένο μπροστά, ένα μπλε navy, λευκό και κόκκινο με γραμμές rugby shirt φόρεμα με κεντημένο το οικόσημο στο στήθος, μπλε navy ή λευκά hoodies και λευκά πουλόβερ με το οικόσημο τυπωμένο στο στήθος και στα μανίκια, κόκκινα, λευκά ή μπλε navy T-shirts με το οικόσημο μπροστά από το stretch flag TOMMY JEANS σε όλη την επιφάνεια του στήθους, κόκκινα κοτλέ trucker jacket, σαλοπέτες και button-down mini φούστες με κεντημένες λεπτομέρειες του οικοσήμου, χαλαρά και ελαφρώς ξεπλυμένα mom jeans με το οικόσημο κεντημένο στην πίσω τσέπη και ένα τζιν trucker jacket με κεντημένο το οικόσημο και τη γραμματοσειρά “TOMMY JEANS” στη πλάτη.


 
Τα ανδρικά iconic κομμάτια περιλαμβάνουν ένα denim trucker και ένα μπλε navy και πράσινο Harrington jacket με κεντημένο το οικόσημο και τη γραμματοσειρά “TOMMY JEANS” στη πλάτη; μπλε navy, κόκκινα ή λευκά πουλόβερ με το οικόσημο τυπωμένο στην πλάτη, , στους ώμους, και στο στήθος μπροστά από το TOMMY JEANS stretch flag λογότυπο; γκρι, κόκκινα ή μπλε navy πουλόβερ με κεντημένο το οικόσημο και τη γραμματοσειρά “TOMMY JEANS” μπροστά, χαλαρά και ελαφρώς ξεπλυμένα dad jeans με το οικόσημο κεντημένο στην πίσω τσέπη, λευκές σαλοπέτες με το οικόσημο μπροστά από το stretch flag TOMMY JEANS, μπλε navy ή κόκκινα sweat pants με το οικόσημο τυπωμένο στην κάτω πλευρά στα μπατζάκια, ένα πολύχρωμο πουκάμισο με ένα μικρό οικόσημο κεντημένο στην τσέπη του στήθους και κόκκινα, λευκά ή μπλε navy T-shirts με το οικόσημο μπροστά από το stretch flag TOMMY JEANS στο στήθος.
 
Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν navy μπλε, λευκά ή πράσινα καπέλα, σακίδια και bumbags, καθώς και κόκκινες, λευκές ή navy μπλε κάλτσες έχοντας λεπτομέρειες του οικοσήμου από άκρη σ' άκρη.


 
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyJeans και του @TommyHilfiger.
 
Φωτογραφικό υλικό της Tommy Jeans Crest Capsule συλλογής μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://we.tl/t-FRWJO1iY7h

 

Δειτε Επισης

Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director