Εγκαινιάστηκε η έκθεση ASSEMBLAGE του Lenny Kravitz στη Νέα Υόρκη

Η έκθεση ASSEMBLAGE «Συνάθροιση» εγκαινιάστηκε στη Νέα Υόρκη σε μια αποκλειστική βραδιά στην παρουσία του Lenny Kravitz, Μ.Μ.Ε., καθώς και εξεχουσών προσωπικοτήτων, οι οποίες είναι διεθνώς διάσημες.

Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
 
Το γεγονός ότι, ο βραβευμένος με Γκράμι, Lenny Kravitz  και μέγας street style influencer, πέρα από τη μουσική, ασχολείται και με τη φωτογραφία είναι γνωστό. Αυτό που δεν είναι ωστόσο, γνωστό στο ευρύ κοινό είναι ότι ο διάσημος ρόκερ είναι Creative Director ενός όχι απλά διάσημου, αλλά ιστορικού brand, της σαμπάνιας Dom Pérignon. Κι όμως, το deal έκλεισε τον περασμένο Μάιο, με την εταιρεία να ποστάρει τα νέα στον επίσημο λογαριασμό της στο instagram.
 

Εγκαινιάζοντας τη συνεργασία, ο Lenny Kravitz  έστησε μια έκθεση φωτογραφίας (όπου εκτίθενται φωτογραφίες που τράβηξε ο ίδιος), εμπνευσμένη, όπως είπε, από το θρυλικό Studio 54 και τις glamorous μέρες της ντίσκο –στο πλαίσιο της οποίας εγκαινιάστηκε και η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της Dom Pérignon.
 
 
Με την ιδιότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή και του φωτογράφου Dom Pérignon, ο Lenny Kravitz  προσκάλεσε μια ομάδα προσωπικοτήτων με εξέχοντα ταλέντα σε μια βίλα που σχεδίασε ο ίδιος στο Λος Άντζελες και στη συνέχεια απαθανάτισε έντονες στιγμές από την πρωτοπόρα αυτή συνάθροιση, που έφερε κοντά μια ομάδα από μοναδικές προσωπικότητες.

Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τον Lenny Kravitz  συνθέτουν την ανάμνηση μιας εφήμερης και μοναδικής συνάθροισης. Οι φωτογραφίες είναι αποτέλεσμα στιγμιαίων λήψεων με τη Leica κάμερά του και εκτίθενται με έναν τρόπο που αναδεικνύει τις απότομες αντιθέσεις μέσω των οποίων απαθανατίζεται η έντονη και ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε ταλέντου. 
 

Η επιτυχία της συγκεκριμένης εκδήλωσης έγινε κατορθωτή χάρη στο αστείρευτο πνεύμα συνεργασίας που ενώνει τον Οίκο Dom Pérignon με τις αμερικανικές ομάδες.

H νέα διαφημιστική καμπάνια της Dom Pérignon αποτυπώνεται στο πιο φιλόδοξο προωθητικό πλάνο που θα μπορούσε ποτέ να ζητήσει. Μια 360 μοιρών επένδυση, περιλαμβάνει διαφήμιση σε εξωτερικές πινακίδες,  σε ψηφιακή, καθώς και σε έντυπη μορφή.
 
 
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ίδιος ο  Lenny Kravitz:
 
«Η Dom Pérignon βρίσκεται κοντά στην καρδιά μου, δημιουργώντας μια πολύ προσωπική σχέση. Η Dom Pérignon και εγώ ταυτιζόμαστε και συμφωνούμε σε μια κοινή αντίληψη: καμία έμπνευση δεν είναι ισχυρότερη από την αγάπη. Και όταν αγαπάς, θες να το πεις και να το μοιραστείς με όλον τον κόσμο».

 

Δειτε Επισης

ALDO και Πράσινη Ασπίδα: Ένωσαν δυνάμεις για μία δράση με θετικό αντίκτυπο προς το περιβάλλον
Αποθεωτική πρεμιέρα στο Δ.Θ. Λάρνακας, της Βαλεντίνας Σοφοκλέους, Λουκίας Μιχαήλ & Ναυσικάς Απόστρατου
Ο Matt Dillon παρέλαβε τον Χρυσό Αλέξανδρο στο 65o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Με glamour διάθεση γιόρτασε τα γενέθλιά της η Victoria Καλυβίτου στο Beverly Hills Beauty στη Λευκωσία
Η KEAN μάς έδειξε τα σημάδια του καρκίνου του μαστού και συγκέντρωσε 3000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου!
PINOLO: Ένα μαγικό ταξίδι γεύσεων στην Ιταλία
Δείτε πλάνα από την βράβευσή του 10χρονου Ανδρέα Χριστοδούλου με σύνδρομο Down για το #Famagusta
Το ENSO Vegan Lifestyle Bar γιορτάζει 5 χρόνια δημιουργίας και εξέλιξης
Η Λεμεσός υποκλίθηκε στο #DramaQueen
Συνέδριο για την Πρόοδο στη Φροντίδα ατόμων με εμπειρία Καρκίνου του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου