Τα έργα και ημέρες του Matthew Zorbas στη Κύπρο! Τι, που, πως;

O διάσημος blogger και ιδρυτής του thegentlemanblogger.com Μatthew Zorpas επέστρεψε στην Κύπρο σε μία μοναδική εμφάνιση στο "4th Fashion Retail Summit", όπου ανέλυσε τη δύναμη και το αντίκτυπο των social media στον κόσμο της μόδας.
 
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
 
Η παρουσίασή του στη σκηνή ήταν εντυπωσιακή και λαμπερή, όπου την επιμέλειά του ανέλαβε η γνωστή makeup artist Μύρια Νεοφύτου, Beauty and Love by Myria Neophytou. 
 

 
Λίγα λόγια για το Matthew Zorpas
 
Το πορτφόλιό του περιλαμβάνει συνεργασίες με διεθνείς οίκους όπως Hugo Boss, Dsquared2, Μassimo Dutti, Clinique, Montblanc και Johnnie Walker, ενώ το προσωπικό blog που διατηρεί συγκεντρώνει 52.000 και πλέον μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα και η αξία του αγγίζει το ένα εκατομμύριο στερλίνες. Ανάμεσα σε άλλα έχει συνεργαστεί με το Τουριστικό Συμβούλιο των Καναρίων Νήσων, το InterContinental Hotels & Resorts και το Jumeirah Hotel & Resort ως μέρος των εταιρικών σχέσεων, ταξιδιών, που εξερευνούν προορισμούς και επίγειους παραδείσους.
 
Λίγα λόγια για την παρουσίασή του…
 
Τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο που ψωνίζουν οι καταναλωτές έχουν επιφέρει τα social media, όπως ανέφερε ο Matthew Zorpas στα πλαίσια του τέταρτου Fashion Retail Summit. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Matthew Zorpas το 72% των νέων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών και το 49% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν κατευθείαν από τα social media γι’ αυτό και τα κουμπιά "αγοράστε τώρα" βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Παράλληλα, το 58% των ατόμων ηλικίας 18 έως 24 ετών και το 37% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών αποφάσισαν να αγοράσουν κάτι αφού είδαν τους φίλους τους να το φορούν στο διαδίκτυο.
 
 
 

Δειτε Επισης

Το bioten καινοτομεί με τη νέα σειρά περιποίησης προσώπου Glow Expert 4D
Η Rodial παρουσιάζει το νέο must-have: Το Dragon’s Blood Water Serum
KIKO MILANO Dreamphoria Collection: Ένας ονειρικός κόσμος
KIKO MILANO HYDRA PRO: Η ενυδάτωση τώρα σε νέα διάσταση
Η Χριστίνα Μπόμπα για το διαζύγιο των γονιών της: «Περνούσα δύσκολα, η αδελφή μου ήταν μόνη της»
Εταιρεία καλλυντικών MINALI D.O. LTD
AUGUSTINUS BADER MEETS CHLOÉ Η επανάσταση της περιποίησης δέρματος στην πασαρέλα του Παρισιού
Το πιο λαχταριστό cleansing balm μόλις έφτασε στην Κύπρο!
Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: «Σίγουρα την έχω ψωνίσει. Όταν πρωτοξεκίνησα, δεν γινόταν να μην την ακούσω»
Kiko Milano Street Heart Collection: Tag Your Love μια νέα έκφραση της αγάπης