Τα καταστήματα Marks & Spencerπρόσφεραν €5.000 στην Europa Donna Κύπρου

Τα καταστήματα Marks & Spenser υιοθετούν το μότο «Βήμα –βήμα μαζί κερδίζουμε τη ζωή» και στηρίζουν έμπρακτα την Europa Donna Κύπρου προχωρώντας σε μια ξεχωριστή πρωτοβουλία αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες και τις οικογένειες τους με στόχο την προσφορά του συνολικού ποσού των €5.000 στον οργανισμό για το πολύτιμο έργο του.

Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Από τις 30 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 6 Οκτωβρίου, τα καταστήματα Marks & Spencer, για κάθε αγορά στηθόδεσμου, θα προσφέρουν μέρος των εσόδων τους στην Europa Donna, συνδέοντας με τον πιο άμεσο και στοχευμένο τρόπο το πιο γυναικείο προϊόν, αυτό του στηθόδεσμου, με τη συμβολή και τη στήριξή τους ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που αφορά όλες τις γυναίκες κάθε ηλικίας, υπενθυμίζοντας τους πόσο σημαντικό είναι όλες οι γυναίκες να έχουν μια σχέση αγάπης και πρόληψης για την υγεία του στήθους τους. 

Η ενέργεια αποτελεί μια ιδιαίτερη πρωτοβουλία των καταστημάτων Marks & Spencer που βρίσκουν πάντα έναν ιδιαίτερο τρόπο να βαδίζουν μαζί και να αναλαμβάνουν δράση γι’ όλα αυτά που έχουν σημασία στη ζωή, και πόσο μάλλον την έμπρακτη στήριξη του σημαντικότατου έργου της Europa Donna Κύπρου που βρίσκεται δίπλα σε όλες τις γυναίκες και τις οικογένειες τους που έχουν ξεπεράσει τον καρκίνο. Γιατί άλλωστε, βήμα –βήμα όλοι μαζί κερδίζουμε τη ζωή.
 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®