Η Oprah Winfrey στα Emmy με σκουλαρίκια Έλληνα σχεδιαστή! Πόσο στοίχισαν;
10:32 - 19 Σεπτεμβρίου 2017
Μπορεί η Oprah Winfrey να μην ήταν υποψήφια στα βραβεία Emmy, ωστόσο, ήταν ένα από τα πρόσωπα το όνομα των οποίων ακούστηκε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της τελετής, αλλά και έκλεψε την παράσταση με την εμφάνισή της, όταν ανέβηκε στη σκηνή για να απομείνει με το τελευταίο βραβείο της βραδιάς.
Μάθε όλα τα νέα των celebrity με ένα κλικ στο Celebrity News
Με λευκό κουστούμι και τα μαλλιά της πιασμένα σε ponytail, η θρυλική παρουσιάστρια, που καθόταν στις πρώτες σειρές του κατάμεστου Microsoft Theater στο Λος Άντζελες, έδωσε μία λαμπερή νότα στο look της επιλέγοντας ένα ζευγάρι εντυπωσιακά σκουλαρίκια του ελληνικού brand Nikos Koulis!
Το People επικοινώνησε με τον σχεδιαστή, ο οποίος αποκάλυψε ότι η ομάδα styling της παρουσιάστριας ήρθε σε επαφή μαζί του εδώ και κάποιες εβδομάδες, ζητώντας συγκεκριμένα κομμάτια που είχαν δει στη σελίδα του brand στο Instagram γιατί ήθελαν να τα συνδυάσουν με το συγκεκριμένο outfit.
«Επέλεξαν σκουλαρίκια και δαχτυλίδια από τη συλλογή V που είναι έντονα γεωμετρική, με λευκά διαμάντια, σμαράγδια και μαύρο σμάλτο που είναι το υλικό σήμα-κατατεθέν σε πολλές δημιουργίες μου», ανέφερε και μας αποκάλυψε ότι τα εν λόγω εντυπωσιακά σκουλαρίκια κοστίζουν 43.500 ευρώ.
Εκτός, όμως, από την παρουσιάστρια, κοσμήματα Nikos Koulis επέλεξε για τα Emmy και η ηθοποιός Keri Russell. Συγκεκριμένα, εμφανίστηκε με σκουλαρίκια αξίας 15.500 ευρώ και δαχτυλίδια 9.950 ευρώ στο αριστερό χέρι και 12.900 ευρώ στο δεξί.
Παράλληλα με την flagship boutique που διατηρεί στο Κολωνάκι, ο σχεδιαστής έχει ανοίξει τα φτερά του και στο εξωτερικό. «Πηγαίνω συχνά στην Αμερική γιατί είναι μια πολύ δυναμική αγορά για το brand, όπου πωλείται σε κορυφαία καταστήματα όπως το Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη, το Saks στο Μαϊάμι και στο Κονέκτικατ, το Neiman Marcus στο Λος Άντζελες και στη Βοστώνη, ανάμεσα σε άλλα», επισημαίνει.
Πάντως, αν και πολλές κυρίες της ξένης showbiz «ψηφίζουν» τις δημιουργίες του, ο ίδιος τονίζει πως αυτό δεν είναι αυτοσκοπός: «οι στυλίστες γνωρίζουν το brand και το προτείνουν στις stars που εκπροσωπούν, οπότε το να τα φορέσουν αποτελεί προσωπική επιλογή τους. Το σύστημα του red carpet είναι μια βιομηχανία από μόνο του με πολύ ακριβές συμφωνίες πίσω από τις εμφανίσεις, ενώ η δική μου προσέγγιση είναι αποστασιοποιημένη! Χαίρομαι όταν τα φορούν ή τα αγοράζουν, αλλά δεν αποτελεί αυτοσκοπό προβολής για το brand».
Σημειώνουμε πως ο Νίκος Κούλης γράφει από το 2006 τη δική του σελίδα στον τομέα της κοσμηματοποιίας. Αν και ακολούθησε κλασικές σπουδές στη Λογοτεχνία, στη συνέχεια ακολούθησε την οικογενειακή του παράδοση στο χώρο του κοσμήματος, αποκτώντας πτυχία Γεμολογίας και Γλυπτογραφίας από το Gemological Institute of America. Έχει κατακτήσει την υψηλότερη διάκριση στα Couture Design Awards για δύο συνεχόμενες χρονιές, με τη συλλογή Oui, το 2015 στην κατηγορία Bridal και το 2016 στην κατηγορία Haute Couture και φέτος κέρδισε το βραβείο του International Jewellery Designer Brand Award στην ιστορική έκθεση κοσμηματοποιίας VicenzaOro στην Ιταλία. Διατηρεί μια εκλεκτική παρουσία στις σημαντικές διεθνείς εκθέσεις fine jewelry και σε επιλεγμένες εμπορικές συνεργασίες σε 26 πόλεις του κόσμου, ενώ δημιουργίες του έχουν φορέσει κατά καιρούς η Rihanna, η βασίλισσα Rania της Ιορδανίας, η Daphne Guinness, η Chrissy Teigenκαι η Kerry Washington.