Το Gap παρουσιάζει την καμπάνια ‘Generation Gap’
15:50 - 20 Απριλίου 2017
Το Gap, το αμερικάνικο brand ρουχισμού, σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Kevin Calero, δημιούργησε το ‘Generation Gap’, ένα φιλμάκι που αποτελεί ένα σύγχρονο φόρο τιμής στις εικονικές διαφημίσεις του Gap της δεκαετίας του 90, με συγκεκριμένες αναφορές στις διαφημίσεις “Mellow Yellow,” “Crazy Little Thing Called Love” και “Just Can’t Get Enough”, μέσα από μια μοντέρνα οπτική γωνία. Το καστ του ‘Generation Gap’ περιλαμβάνει αναδυόμενα ταλέντα, απόγονους αστέρων που συμμετείχαν στις εικονικές διαφημίσεις του Gap κατά τη δεκαετία του 90, αλλά και το διαχρονικό ίνδαλμα Naomi Campbell, η οποία φοράει το ίδιο εικονικό μπλουζάκι που φορούσε το 1992 στη φωτογράφιση με τον Steven Meisel. Με την ακαπέλα έκδοση του #1 σουξέ του 1992, ‘All 4 Love’ των Color me Badd, το ‘Generation Gap’ από τη μια κλείνει το μάτι στο παρελθόν και από την άλλη παρουσιάζει με περηφάνια την επόμενη γενιά, καθώς αναδημιουργεί τα εικονικά look του Gap στο μοναδικό στυλ του καθενός.
«Το ‘Generation Gap’ δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το ποιοι ήταν μαζί μας τότε και ποιοι είναι τώρα – αποτυπώνει την απλή αλήθεια ότι μπορούμε να πάρουμε πολλά από το παρελθόν, αλλά επίσης να γιορτάσουμε το μέλλον μας» δήλωσε ο Craig Brommers, υπεύθυνος μάρκετινγκ του Gap.
Το καστ του ‘Generation Gap’ περιλαμβάνει:
«Το ‘Generation Gap’ δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το ποιοι ήταν μαζί μας τότε και ποιοι είναι τώρα – αποτυπώνει την απλή αλήθεια ότι μπορούμε να πάρουμε πολλά από το παρελθόν, αλλά επίσης να γιορτάσουμε το μέλλον μας» δήλωσε ο Craig Brommers, υπεύθυνος μάρκετινγκ του Gap.
Το καστ του ‘Generation Gap’ περιλαμβάνει:
Το μοντέλο Lizzy Jagger, κόρη της Jerry Hall, φοράει το κλασικό μαύρο bodysuit που φόρεσε η μητέρα της το 1991.
«Αυτό το κλασικό look, δεν είναι απλά ‘90’s. Το λευκό μπλουζάκι και το τζιν είναι πάντα διαχρονικά, και θεωρώ πως αυτό ακριβώς είναι το Gap» είπε η Jagger.
Ο DJ TJ Mizell, γιος του Jam Master των Jay of Run DMC, φοράει το εικονικό φούτερ με το λογότυπο του Gap που ο πατέρας του φορούσε στη διαφήμιση ‘Original Fit Jeans’ του 1990.
«Είναι μεγάλη μου τιμή. Το να παίρνω μέρος σε οτιδήποτε έχει σχέση με τους Run DMC είναι τεράστια τιμή για μένα καθώς και το να είμαι σε θέση να συνεισφέρω στη σχέση του πατέρα μου με το Gap», δήλωσε ο Mizell.
Ο ηθοποιός Evan Ross, γιος της Diana Ross, φοράει το αμάνικο Logo Tee ως φόρο τιμής στη μητέρα του, η οποία φορούσε ένα απλό αμάνικο μπλουζάκι στη διαφήμιση του 1991.
«Το Gap υπερβαίνει όλες τις εποχές. Είναι πάντα επίκαιρο και μοιάζει με το τι θα φορούσαμε αυτή τη στιγμή... ακριβώς αυτό που θα κάναμε τώρα» είπε ο Ross.
Η τραγουδίστρια Chelsea Tyler, κόρη του Steven Tyler, φοράει την αμάνικη μπλούζα και το Reverse Pleated Jeans, αναπαριστώντας έτσι τη διαφήμιση του πατέρα της ‘Easy Fit Jeans’ του 1997.
«Το Gap παίρνει κάτι τόσο κλασικό που όλοι γνωρίζουμε και του δίνει μια νέα εκδοχή και μια μοντέρνα αίσθηση» είπε η Tyler.
H τραγουδίστρια Rumer Willis, κόρη της Demi Moore, φοράει το Cropped Denim σακάκι, παρόμοιο με αυτό που φορούσε η μητέρα της στη διαφήμιση του 1990, με το Henley Bodysuit.
«To Gap ήταν πραγματικά το πρώτο brand που ξέφυγε από τα κοινότυπα … και έκανε πολλά διαφορετικά και ενδιαφέροντα πράγματα» είπε η Willis.
Η καλλιτέχνης Coco Gordon, κόρη της Kim Gordon που φόρεσε την μπλούζα με την τσέπη στη διαφήμιση του 1990, φοράει στο φιλμάκι το σκούρο μπλε Icon Leather Jacket, μαύρο κοντομάνικο Mockneck μπλουζάκι και ψηλόμεσο τζιν σορτσάκι.
«Η μητέρα μου πάντα μου αγόραζε ρούχα από το Gap… πάντα πηγαίναμε στο Gap για cool ρούχα»
Το μοντέλο, ηθοποιός και ακτιβίστρια Naomi Campbell, η οποία στη διαφήμιση του Steven Meisel το 1992 φορούσε το μπλουζάκι με την τσέπη, φοράει στο φιλμάκι την επανέκδοση του ίδιου ρούχου.
«Είναι τιμή μου να βρίσκομαι εδώ, με τα ίδια ρούχα που φορούσα πριν είκοσι χρόνια στη διαφήμισή μου με το Gap» δήλωσε η Campbell. «Νιώθω ευγνώμων που ήμουν μέρος της δημιουργικότητας της δεκαετίας του 90, αφού έμαθα πολλά και εμπνεύστηκα».
«Μεγάλωσα με το Gap, έτσι όταν ήρθε η πρόταση για την αναπαράσταση των θρυλικών διαφημίσεων του Gap της δεκαετίας του 90, ένιωσα πως ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα» δήλωσε ο Kevin Calero, σκηνοθέτης του ‘Generation Gap’. «Οι διαφημίσεις του 90επηρέασαν τις τάσεις της μόδας. Πραγματικά δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά brands που θα μπορούσαν να κάνουν αυτού του είδους το φιλμάκι με τόση αυθεντικότητα και αγάπη».
Για περισσότερες πληροφορίες για τη συλλογή και για να δείτε το φιλμάκι ‘Generation Gap’ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα Gap.com.