Σφοδρές αντιδράσεις με τη νέα καμπάνια του Yves Saint Laurent!

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει στη Γαλλία  η νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου υψηλής ραπτικής Yves Saint Laurent με πρωταγωνίστριες πολύ αδύνατα μοντέλα σε άκρως αισθησιακές-προκλητικές πόζες.

Σε μία από τις φωτογραφίες, μοντέλο ποζάρει με τα πόδια ανοικτά φορώντας ψηλές γόβες και δικτυωτό καλσόν. Σε άλλο καρέ νεαρή γυναίκα, λιποβαρής, φοράει επίσης γόβες στιλέτο αλλά και πατίνια. Σκύβει πάνω σε ένα σκαμπό, σε πόζα που κρίνεται υπερβολικά προκλητική.

Λίγα 24ωρα πριν από την Ημέρα της Γυναίκας την 8η Μαρτίου, η εκστρατεία προκαλεί την κατακραυγή των χρηστών του Twitter και η ετικέτα #YSL Retire Ta Pub Dégradante (YSL απόσυρε την εξευτελιστική διαφήμισή σου) σαρώνει το Διαδίκτυο.


Την ίδια ώρα η Εποπτική Αρχή Διαφήμισης (ARPP) επισήμανε ότι αυτές οι αφίσες συνιστούν «αδιαμφισβήτητη παράβαση» και η επιτροπή δεοντολογίας θα αποφανθεί την Παρασκευή επί της συγκεκριμένης εκστρατείας, όπως ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Στεφάν Μαρτέν, γενικός διευθυντής της ARPP.

Η αρχή έλαβε μέσω του δικτυακού τόπου της «περίπου 50 διαμαρτυρίες [που τις προκάλεσαν] ποικίλοι λόγοι»: «εξευτελιστικές φωτογραφίες», «γυναίκες-αντικείμενα», «ανάδειξη της ανορεξίας» και «ακόμα υποκίνηση σε βιασμό μέσω της ιδέας των ανοικτών ποδιών», όπως περιέγραψε.

«Υποβιβασμός της γυναίκας, [...] γυναίκα που προσφέρει τον εαυτό της -αυτή είναι η ποικιλία των εικόνων τις οποίες στέλνει αυτού του είδους η εκστρατεία στους νεαρούς πολίτες, που είναι περισσότερο ευάλωτοι» υπογράμμισε ο Στεφάν Μαρτέν.

«Δεν είμαι βέβαιος ότι όλες οι γυναίκες πελάτισσες θέλουν να συνδέονται με αυτές τις εικόνες» επισήμανε.

Σε επικοινωνία του Γαλλικού Πρακτορείου ο οίκος Saint Laurent δεν θέλησε να σχολιάσει.

Για την Rafael, εκπρόσωπο της οργάνωσης Osez le Féminisme, «αυτή η διαφήμιση περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία μιας σεξιστικής διαφήμισης: υπερβολικό σεξουαλισμό, η γυναίκα υποβιβάζεται σε αντικείμενο, παίρνει στάσεις υποταγής. Σε επίπεδο συμβολισμού είναι βίαιη».

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®