Οι Αγιο-Βασίληδες της Cyta, φέτος, …τραγουδούν, σχεδιάζουν και δημιουργούν, πάντα για τον ίδιο καλό σκοπό!

Σταθερή στο μήνυμα ότι η επικοινωνία είναι δικαίωμα όλων και ιδιαίτερα του κάθε παιδιού που έρχεται στον κόσμο, η Cyta ανακοίνωσε, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, στη Λευκωσία, ότι και οι φετινές Χριστουγεννιάτικες δράσεις της, θα στοχεύουν στη στήριξη του Προγράμματος Ανίχνευσης Ακοής Νεογνών του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής.


 


Μετά από μια σειρά επιτυχημένων διοργανώσεων μαραθωνίων Αγιο-Βασίληδων σε διάφορες πόλεις της Κύπρου, κάτω από τον τίτλο Cyta Santa Run, η Cyta αποφάσισε φέτος να δώσει άλλο ρόλο στους «Αγιο-Βασίληδές» της, οι οποίοι αυτή τη φορά δεν τρέχουν, αλλά τραγουδούν, σχεδιάζουν και δημιουργούν, πάντα για τον ίδιο καλό σκοπό: Για να στηρίξουν το  Ανιχνευτικό Πρόγραμμα Ακοής Νεογνών του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής. Η ενέργεια αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της προσφοράς και ευαισθησίας της Cyta σε θέματα που άπτονται της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης στον τομέα της επικοινωνίας που αποτελεί και το αντικείμενό της.
 
Έτσι, για φέτος, η Cyta επέλεξε να ανοίξει μια μεγάλη αγκαλιά για τα Χριστούγεννα και να εντάξει στην ομάδα των «Αγιο-Βασίληδών» της που εργάζονται για το δώρο της επικοινωνίας, τρεις γνωστές σχεδιάστριες μόδας, παιδιά της Σχολής Κωφών και του Ελληνικού Ωδείου Αρχαγγέλου, καθώς και όλους τους πελάτες της που θα επιλέξουν να αγοράσουν τερματικά από τα καταστήματά της τον Δεκέμβριο και να στηρίξουν τις φετινές γιορτινές δράσεις της!


 


Συγκεκριμένα, όπως επεξηγήθηκε στην εκδήλωση, η Cyta συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τις σχεδιάστριες μόδας Έφη Παπαϊωάννου (εφι), Άννα Φάκα (Anice) και Ραμόνα Φίλιπ, οι οποίες εμπνεύστηκαν από το σκοπό και σχεδίασαν αφιλοκερδώς συλλεκτικά μπλουζάκια, αποκλειστικά για να στηρίξουν την πρωτοβουλία της Cyta. Τα μπλουζάκια πωλούνται στην τιμή των €25 το καθένα και όλα τα έσοδα θα δοθούν για ενίσχυση του Προγράμματος.
 
Παράλληλα, όπως και πέρσι, η Cyta, θα συνεισφέρει και φέτος το συμβολικό ποσό του €1 για κάθε αγορά που θα πραγματοποιούν πελάτες της σε κινητό ή tablet από τα καταστήματα Cytashop παγκύπρια το μήνα Δεκέμβριο, με μέγιστο ποσό τις €10.000.


 
Επίσης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε, σε πρώτη προβολή, η φετινή ταινία - κάρτα ευχών της Cyta, με την οποία ο Οργανισμός θα στείλει τις ευχές του για τις γιορτές σε πελάτες, συνεργάτες και στο ευρύτερο κοινό. Συγκεκριμένα, η Cyta επέλεξε φέτος να μοιραστεί τη μαγεία της επικοινωνίας με μια ξεχωριστή συνεργασία. Άνοιξε τις πόρτες της στα παιδιά της Σχολής Κωφών και του Ελληνικού Ωδείου Αρχαγγέλου, τα οποία «τρύπωσαν» στις αποθήκες της, πήραν παλαιό τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, δημιούργησαν με αυτό μουσικά όργανα και ένωσαν το ταλέντο τους, ερμηνεύοντας μαζί το τραγούδι «Χριστούγεννα Αγκαλιά».
 

 
 
 
 

Δειτε Επισης

Tommy Hilfiger x F1 : Η πολυαναμενόμενη avant-première της Αθήνας γεμάτη μόδα, racing vibes και κινηματογραφική αίγλη
Καλοκαιρινό πάρτι με… γεύση Starbucks στις Φοινικούδες!
#MADVMΑ 2025: Όσα έγιναν στην φαντασμαγορική βραδιά - Oι on stage εμφανίσεις, οι βραβεύσεις & τα ευτράπελα
Επιμορφωτικό & Επιστημονικό Συμπόσιο του Συνδέσμου Μωρά Θαύματα, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων από την ίδρυσή του
«The Art of Crystal»: Μια γιορτή της κομψότητας και της καλλιτεχνικής κληρονομιάς
Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της παράστασης του Θοδωρή Αθερίδη και Ζέτας Μακρυπούλια στην Κύπρο
Βραβεία Ίρις 2025: Κώστας Νικούλι, Έλσα Λεκάκου, Julio Γιώργος Κατσής και Κλέλια Ρένεση οι μεγάλοι νικητές
Ημερίδα «Εμμηνόπαυση – Μια Νέα Αρχή»: Μια ουσιαστική προσέγγιση για την υγεία και την ενδυνάμωση της γυναίκας
Η M.Residence γράφει το επόμενο κεφάλαιο με τα εγκαίνια των καινούριων της γραφείων στο “The House of M”
Η Lovisa γιορτάζει τα εγκαίνια του ανανεωμένου καταστήματός της στο MyMall Λεμεσού με ένα καλοκαιρινό pop-up event