Το Gap γιορτάζει την οικογενειακή θαλπωρή με τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια ‘Meet Me in the Gap’
14:41 - 20 Νοεμβρίου 2017
Το Gap, το κλασικό αμερικάνικο brand ρουχισμού, λάνσαρε πρόσφατα τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια ‘Meet Me in the Gap’ με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό και υποψήφια για Grammy, Janelle Monáe.
Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης άτομα από διαφορετικά μέρη, υπόβαθρα και είδη μουσικής, που τραγουδούν μαζί, βάζοντάς μας στο πνεύμα της εορταστικής περιόδου.
Στο κύριο βίντεο της καμπάνιας, η Monáe ενώνει τη φωνή της με μια ταλαντούχα χορωδία έξι ατόμων σε ένα αισιόδοξο και χαρούμενο τραγούδι, καλώντας όλες τις οικογένειες να συναντηθούν, να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί και να ανακαλύψουν αυτά τα μικρά πράγματα που τους ενώνουν. Με σκηνοθέτη τον θρυλικό Paul Hunter, το βίντεο, το οποίο γυρίστηκε σε ένα άδειο χώρο, αγκαλιάζει τη μαγεία των γιορτών, με όλο το καστ να είναι ντυμένο με τα κλασικά crazy stripes πουλόβερ του Gap και άλλα απαραίτητα κομμάτια των γιορτών. Μέσα από μια acapella εκδοχή της αρχικής έκδοσης του “(You) Got What I Need” του Freddie Scott, η Janelle και η χορωδία περνούν το μήνυμα της ενότητας.
«Το Gap αποτελούσε πάντοτε μέρος της ζωής μου από τότε που ήμουν μικρό κοριτσάκι, επομένως η συμμετοχή μου σε αυτή την καμπάνια ήταν κάτι πολύ συναρπαστικό για μένα», δήλωσε η Monáe. «Λατρεύω την ενότητα που πρεσβεύει η ιδέα του ‘Meet Me in the Gap’. Αντικατοπτρίζει πραγματικά την ιδέα του ότι παρόλο που προερχόμαστε από διαφορετικά μέρη του κόσμου, όταν συναντηθούμε, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι μαγικό».
Το κύριο βίντεο της καμπάνιας πλαισιώνεται από μια σειρά σύντομων βίντεο καθώς και μια έντυπη καμπάνια η οποία παρουσιάζει ένα συνδυασμό από οικογένειες, μοντέλα και influencers που συναντιούνται και μας εμπνέουν, δημιουργώντας μια αισιόδοξη ενέργεια. Η ενέργεια αυτή συνδέεται με τη θεματική της καμπάνιας που προβάλλει την ενότητα και την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε για τις διαφορετικές οικογένειες που δημιουργούμε με την πάροδο του χρόνου και επιλέγουμε να περάσουμε μαζί τους τις γιορτές.
«Οι γιορτές για εμάς, ως brand, ήταν ανέκαθεν αξέχαστες και συναισθηματικές και χαρακτηρίζονται από τα crazy stripes και το συναίσθημα του να είσαι με αυτούς που αγαπάς» δήλωσε ο Craig Brommers, chief marketing officer του Gap. «Αυτές τις γιορτές καλούμε λοιπόν όλες τις οικογένειες του κόσμου να συναντηθούν, να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί, και να εστιάσουν σε αυτά που τους ενώνουν».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ‘Meet Me in the Gap,' επισκεφθείτε το gap.com
Στο κύριο βίντεο της καμπάνιας, η Monáe ενώνει τη φωνή της με μια ταλαντούχα χορωδία έξι ατόμων σε ένα αισιόδοξο και χαρούμενο τραγούδι, καλώντας όλες τις οικογένειες να συναντηθούν, να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί και να ανακαλύψουν αυτά τα μικρά πράγματα που τους ενώνουν. Με σκηνοθέτη τον θρυλικό Paul Hunter, το βίντεο, το οποίο γυρίστηκε σε ένα άδειο χώρο, αγκαλιάζει τη μαγεία των γιορτών, με όλο το καστ να είναι ντυμένο με τα κλασικά crazy stripes πουλόβερ του Gap και άλλα απαραίτητα κομμάτια των γιορτών. Μέσα από μια acapella εκδοχή της αρχικής έκδοσης του “(You) Got What I Need” του Freddie Scott, η Janelle και η χορωδία περνούν το μήνυμα της ενότητας.
«Το Gap αποτελούσε πάντοτε μέρος της ζωής μου από τότε που ήμουν μικρό κοριτσάκι, επομένως η συμμετοχή μου σε αυτή την καμπάνια ήταν κάτι πολύ συναρπαστικό για μένα», δήλωσε η Monáe. «Λατρεύω την ενότητα που πρεσβεύει η ιδέα του ‘Meet Me in the Gap’. Αντικατοπτρίζει πραγματικά την ιδέα του ότι παρόλο που προερχόμαστε από διαφορετικά μέρη του κόσμου, όταν συναντηθούμε, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι μαγικό».
Το κύριο βίντεο της καμπάνιας πλαισιώνεται από μια σειρά σύντομων βίντεο καθώς και μια έντυπη καμπάνια η οποία παρουσιάζει ένα συνδυασμό από οικογένειες, μοντέλα και influencers που συναντιούνται και μας εμπνέουν, δημιουργώντας μια αισιόδοξη ενέργεια. Η ενέργεια αυτή συνδέεται με τη θεματική της καμπάνιας που προβάλλει την ενότητα και την ευγνωμοσύνη που νιώθουμε για τις διαφορετικές οικογένειες που δημιουργούμε με την πάροδο του χρόνου και επιλέγουμε να περάσουμε μαζί τους τις γιορτές.
«Οι γιορτές για εμάς, ως brand, ήταν ανέκαθεν αξέχαστες και συναισθηματικές και χαρακτηρίζονται από τα crazy stripes και το συναίσθημα του να είσαι με αυτούς που αγαπάς» δήλωσε ο Craig Brommers, chief marketing officer του Gap. «Αυτές τις γιορτές καλούμε λοιπόν όλες τις οικογένειες του κόσμου να συναντηθούν, να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί, και να εστιάσουν σε αυτά που τους ενώνουν».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ‘Meet Me in the Gap,' επισκεφθείτε το gap.com