BRING IT ον Παγκόσμιο κίνημα συγκέντρωσης μεταχειρισμένων ρούχων!

Η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά την παγκόσμια πρωτοβουλία Garment Collecting το 2013 και, έκτοτε, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 40.000 τόνους ρούχων. Σήμερα, οι πελάτες μπορούν να φέρνουν όλο το χρόνο οποιαδήποτε ανεπιθύμητα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα H&M.

Ο στόχος είναι να αυξάνεται κάθε χρόνο η ποσότητα των ρούχων που συγκεντρώνονται ώστε, έως το 2020, να μπορέσουμε να φτάσουμε να συγκεντρώνουμε κάθε χρόνο συνολικά 25.000 τόνους ρούχων.
Ένα ολοκαίνουργιο βίντεο σε σκηνοθεσία Crystal Moselle θα σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας καμπάνιας "Bring it on" του προγράμματος Garment Collecting, η οποία θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στις 26 Ιανουαρίου στο διαδικτυακό τόπο hm.com.

Η καμπάνια αυξάνει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της ανακύκλωσης ρούχων. Η H&M επιθυμεί να δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στη μόδα, προσφέροντας στους πελάτες μια εύκολη λύση: να δίνουν τα ανεπιθύμητα ρούχα τους, ώστε αυτά να μπορούν να επαναχρησιμοποιούνται ή να ανακυκλώνονται μέσω της πρωτοβουλίας Garment Collecting της H&M. Έτσι, καταλήγουν λιγότερα ρούχα σε χώρους υγειονομικής ταφής. Το βίντεο "Bring it on" δείχνει τα στάδια από τα οποία περνούν τα ανεπιθύμητα ρούχα αφού συγκεντρωθούν στο κατάστημα. Μέσα από ιστορίες που εμπνέουν, το βίντεο εξηγεί πώς μπορεί να αυξηθεί η διάρκεια ζωής ενός ρούχου, ώστε να παραμείνει μέσα στον κύκλο για όσο το δυνατόν περισσότερο. 
 
Το 2014, η H&M παρουσίασε επίσης την πρώτη συλλογή Close the Loop που φτιάχτηκε από  ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες - ένα σημαντικό βήμα για τη δημιουργία ενός κλειστού κύκλου ανατροφοδότησης στη μόδα. Φέτος την άνοιξη θα κυκλοφορήσει μια νέα αποκλειστική online συλλογή που θα περιλαμβάνει δύο προϊόντα Close the Loop, φτιαγμένα εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο τζιν.


 
Για να προσφέρει φιλική προς το περιβάλλον μόδα και ποιότητα στην καλύτερη τιμή, η H&M φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνονται κι απολαμβάνονται σήμερα τα προϊόντα μόδας. Το πρόγραμμα Close the Loop (Κλειστός Κύκλος Ανατροφοδότησης) αποτελεί κεντρική δέσμευση των πρωτοβουλιών της H&M για μια αειφόρο βιομηχανία μόδας. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας κλειστός κύκλος ανατροφοδότησης υλικών υφαντουργίας, ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιούνται και να ανακυκλώνονται τα ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζονται ολοκαίνουργιες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα. Αυτό με τη σειρά του θα βοηθήσει να εξοικονομηθούν φυσικοί πόροι και να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταλήγει κανένα ρούχο σε χώρους υγειονομικής ταφής. 


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα Garment Collecting και Close the Loop

 
   

Δειτε Επισης

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στο Pavillion Hall στη Λευκωσία!
Η Λεμεσός υποδέχεται το Lifestyle Pop Shop σε ένα διήμερο μόδας γεμάτο πολυτέλεια και στυλ
Παθκιά Παθκιά τα Περβόλια: Παρπατούμεν ανάμεσα σε αθέατες πτυχές του παρελθόντος τζιαι άγνωστα συμβάντα!
Η Golden Gallery by Kapatays παρουσιάζει για 15η συνεχόμενη χρονιά το εικαστικό γεγονός Art Deal by Kapatays.
Μήνας Προληπτικής Παιδιατρικής Ετήσια εκστρατεία ενημέρωσης από τον Σύνδεσμο Φίλων Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Four Hands Dinner στο Alasia Boutique Hotel: Υψηλή γαστρονομία από 4 αστέρια Michelin
CAREFESTIVAL: Η φροντίδα ως βασικός πυλώνας της πόλης που θέλουμε 8, 9, 10, 16, και 17 Νοεμβρίου στην Λάρνακα
To Enavsma Foundation παρουσιάζει τη φιλανθρωπική εκδήλωση «Μια ιστορία θα σου πω…» στο πλαίσιο του Access City Festival
Τα Beverly Hills Beauty, περήφανοι χορηγοί της παράστασης Drama Queen
Έρχεται το 7o Φθινοπωρινό Φεστιβάλ HALLOWEEN EDITION: “Everything’s better with a bit of Halloween magic”