Νέα μέρα, νέα εμφάνιση για τους χυμούς Λανίτης!

Μετά από δεκαετίες κυριαρχίας στα ράφια με το γνωστό κόκκινο λογότυπο, οι χυμοί Λανίτης ανανεώνονται και αναδεικνύουν την ποιότητα και την ιστορία τους, με νέο λογότυπο, νέα εμφάνιση. 
Η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών Λανίτης εστιάζει στις θεμελιώδεις αξίες που τους χαρακτηρίζουν από το ξεκίνημά τους το 1949 μέχρι και σήμερα: αναλλοίωτη παράδοση στο χρόνο, υψηλή ποιότητα σε κάθε συσκευασία και υπέροχη γεύση. Τα νέα εικαστικά, δίνουν προτεραιότητα στη χρηστικότητα και το περιεχόμενο, με ακόμη πιο εμφανή τα θρεπτικά συστατικά του κάθε χυμού. Επιπλέον, οι ανανεωμένοι χυμοί Λανίτης φέρουν το λογότυπο FSC καθώς έχουν πιστοποιηθεί από το Συμβούλιο Διαχείρισης Δασών (Forest Stewardship Council ®). Πρόκειται για έναν ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικό οργανισμό, διεθνώς αναγνωρισμένο, που προωθεί την υπεύθυνη διαχείριση των δασών σε όλο τον κόσμο.

 


Η νέα τηλεοπτική καμπάνια, που είναι ήδη στον αέρα, αναδεικνύει την αξία του πρωινού, του σημαντικότερου ημερήσιου γεύματος και μας θυμίζει πως για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα, χρειάζονται απλά πράγματα. Καλή διάθεση, χαμόγελα, υπέροχη γεύση και η υψηλή ποιότητα των χυμών Λανίτης, που μας προετοιμάζουν να ζήσουμε την κάθε μέρα μας, με θετική ενέργεια, και αισιοδοξία!
Οι χυμοί Λανίτης, σεβόμενοι τις ανάγκες των καταναλωτών, ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της αγοράς και προσφέρουν επιλογές που συνδυάζουν τη θρεπτική αξία των χυμών φρούτων με απολαυστική γεύση. Οι εκλεκτές πρώτες ύλες και οι άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης εξασφαλίζουν ποιότητα, υπέροχη γεύση και υγιεινή απόλαυση, χωρίς συντηρητικά, συμβάλλοντας σε ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής.

 

 

Δειτε Επισης

Γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Τα Burger King παρουσιάζουν το καλύτερο από ποτέ Whopper®, μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης.
IKEA Κύπρου: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το 2ο “Follow Your Art”, με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο.
Αυτό είναι το νέο ‘dine in’ χειμερινό μενού του #Wagamama
Η Cryos International τιμά τους δότες σπέρματος και ωαρίων κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας
Κάτι ψήνεται στην Έγκωμη…. Νέες γευστικές απολαύσεις στα κάρβουνα αλά Ελληνικό
Τα αλλαντικά Snack μείωσαν το αλάτι κατά 25% και κράτησαν τη γεύση!
Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια
Ενημερωτική εκστρατεία της Κυπριακής Αιματολογικής Εταιρείας για το μήνα Σεπτέμβριο
#EuropaDonna Κύπρου: Στις 5 Οκτωβρίου, στην 20η Πορεία με τις Ροζ Φιγούρες θα περπατήσουμε μαζί