Γνωστοί ποδοσφαιριστές στην καμπάνια των BOSS
13:28 - 28 Ιουνίου 2016
Τα αρώματα BOSS ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με έξι παγκόσμια αναγνωρισμένους ποδοσφαιριστές, ώστε να σηματοδοτήσουν την έναρξη της καινούργιας καμπάνιας για το απόλυτο αντρικό άρωμα BOSS BOTTLED. Ο Άγγλος επιθετικός Daniel Sturridge, ο Γερμανός αμυντικός Mats Hummels και ο Ισπανός μέσος Isco αφήνουν για λίγο τις ποδοσφαιρικές τους στολές και ντύνονται με αντρικά ρούχα BOSS για χάρη της παγκόσμιας καμπάνιας. Ο James Rodriguez, ο Yohan Cabaye και ο Robin van Persie λαμβάνουν μέρος σε καμπάνιες στη Λατινική Αμερική, στην Ασία, στη Γαλλία και στην Ολλανδία.
Η καμπάνια με σύνθημα “SUCCESS ISN’T BORN. IT’S MADE” είναι η τέταρτη στη σειρά ποδοσφαιρική καμπάνια του ΒOSS η οποία πραγματοποιείται κάθε εξάμηνο, και αποτυπώνει τη μοναδική ποιότητα που απαιτείται για να πετύχεις στο παιχνίδι της ζωής. Εμπνευσμένη από την ασύγκριτη πορεία και φιλοδοξία του άντρα BOSS που καθορίζει τα επιτεύγματα του, η καμπάνια υπερασπίζει την ιδέα ότι η επιτυχία είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, πίστης στον εαυτό σου, στην επιδίωξη των στόχων σου, στο να μένεις συγκεντρωμένος και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων.
Μια φθαρμένη δερμάτινη μπάλα ποδοσφαίρου δίνει το έναυσμα για την ιστορία της ζωής ενός ποδοσφαιριστή που τον έκανε να είναι ο άντρας που είναι σήμερα. Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε από τον φωτογράφο μόδας Rick Guest. Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν τον κάθε ποδοσφαιριστή ξεχωριστά απέναντι από διάφορα ποδοσφαιρικά στοιχεία όπως είναι οι θέσεις του γηπέδου και το τούνελ εισόδου. Το κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία συνδέεται με την προσωπική επιτυχία του κάθε ποδοσφαιριστή κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το σκηνικό στα αποδυτήρια είναι συνώνυμο με την προετοιμασία για τη νίκη και επιλέχθηκε ως φόντο για τη παγκόσμια καμπάνια.
Στα σύντομα ψηφιακά βίντεο που επιμελήθηκε ο Chris Read, με τη συνοδεία μουσικής που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την καμπάνια ο Golden Hum, οι ποδοσφαιριστές αποκαλύπτουν τον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να έχουν μια πετυχημένη καριέρα. Καθώς μοιράζονται την ιστορία τους, ο θεατής μέσα από τα βίντεο μπορεί να δει και να αντιληφθεί μικρά αποσπάσματα από τον τρόπο σκέψης του κάθε ποδοσφαιριστή. Στα βίντεο αποτυπώνεται η φιλοδοξία, η αποφασιστικότητα και η αφοσίωση τους στο να πετύχουν τα όνειρα τους και να γίνουν οι άντρες – ποδοσφαιριστές που είναι σήμερα.
ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ
Daniel Sturridge
Γνωστός για τις εξαιρετικές επιδόσεις του στον αγωνιστικό χώρο, ο Άγγλος επιθετικός και νεαρότερος ποδοσφαιριστής που κατάφερε ποτέ να κατακτήσει το Premier League, το FA Cup και το Champions League, ο Daniel Sturridge ενσαρκώνει τέλεια τη ζωντάνια και την ενέργεια για τη νέα καμπάνια του BOSS BOTTLED: SUCCESS ISN’T BORN. IT’S MADE.
«Επιτυχία είναι το να πιστεύεις στον εαυτό σου και να είσαι προετοιμασμένος για όλα. Όταν γνωρίζεις τις ικανότητες σου, τότε έχεις τη δύναμη στα χέρια σου, να φτάσεις στα όρια και να πετύχεις τους στόχους σου, γι’ αυτό και είμαι περήφανος που είμαι μέρος της καμπάνιας SUCCESS ISN’T BORN. IT’S MADE. Σπάνια σου δίνονται δεύτερες ευκαιρίες στη ζωή, και ελπίζω ότι η προσωπική μου ιστορία να εμπνεύσει και άλλους ώστε να εκμεταλλευτούν την κάθε ευκαιρία που τους δίνεται στη ζωή.»
Mats Hummels
Ο Γερμανός αμυντικός και ένας από τους πρωταθλητές του παγκοσμίου κυπέλλου το 2014, είναι γνωστός για την αδιάκοπη ενέργεια, το δυναμισμό και την αποφασιστικότητα του, ενσαρκώνει την αντοχή και το πάθος της καμπάνιας SUCCESS ISN’T BORN. IT’S MADE του BOSS BOTTLED.
«Η επιτυχία βγαίνει από μέσα σου. Όλα είναι πιθανά αν έχεις πίστη στον εαυτό σου και έχεις το θάρρος και την αποφασιστικότητα να προσπαθείς: αυτό είναι η μισή επιτυχία. Πρέπει να είσαι διαθέσιμος να αφοσιώσεις τον εαυτό σου από την αρχή, να επιμένεις χωρίς εξαιρέσεις – μόνο τότε θα είσαι σε θέση να πετύχεις.»
Isco
Διάσημος παγκόσμια για τη δύναμη, τις δεξιότητες και τη στρατηγική του, ο εξαιρετικός Ισπανός σκόρερ και νικητής των βραβείων Golden Boy το 2012 και Trofeo Bravo το 2013, ο Isco είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που μπορεί να ενσαρκώσει τις αξίες της νέας καμπάνιας του BOSS BOTTLED, SUCCESS ISN’T BORN. IT’S MADE.
«Όσο περνούν τα χρόνια, έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει κάτι πιο ανταγωνιστικό από την πρόκληση του να βελτιώνεις τον εαυτό σου. Για να φτάσω στην επιτυχία, έχω μάθει να αντιμετωπίζω το κάθε εμπόδιο που βρίσκεται στο δρόμο μου ως μια ευκαιρία, είτε αυτό είναι στο γήπεδο ή εκτός.»
Η καμπάνια θα τρέχει κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού τουρνουά ποδοσφαίρου και θα διαφημίζεται στο κοινωνικά δίκτυα του HUGO BOSS με την ένδειξη hashtag: #SuccessIsMade.
BOSS BOTTLED. UNLIMITED
Μια δυναμική συγχώνευση του ανδρισμού και της εμπιστοσύνης με επίκεντρο τις αξίες του BOSS, που είναι η κομψότητα και το στυλ. Το BOSS BOTTLED κατάφερε να ενθαρρύνει τους άντρες στο να πετύχουν τους προσωπικούς τους στόχους για πάνω από 15 χρόνια. Προς τιμή αυτής της επιτυχημένης πορείας, το BOSS BOTTLED UNLIMITED θα αποτελέσει μόνιμο στοιχείο για τη συλλογή των αρωμάτων BOSS BOTTLED. Μια μοντέρνα διασκευή του κλασικού αρώματος, που έχει ως βάση αναζωογονητικές πράσινες νότες, από ανάλαφρο ανανά και διαχρονικό σανταλόξυλο, έχει σκοπό να ενδυναμώσει τον άντρα BOSS να πετύχει το στόχο του και να του δώσει κίνητρο να συνεχίσει τις επιτυχίες στη ζωή του.