O Roger Federer σε ρόλο σχεδιαστή για τη Nike

Τα χέρια με τη ΝikeLab έδωσε ο Roger Federer και ετοιμάζεται να γίνει σχεδιαστής για τη σειρά NikeCourt που ξεφεύγει από τα γνωστά αθλητικά.
«Ήθελα να φοράει κανείς ένα t-shirt οποιαδήποτε ώρα της μέρας και όχι μόνο στα γήπεδα και να έχει μια σύνδεση με το τένις», δήλωσε. Ταξίδεψε μάλιστα μέχρι τα κεντρικά της εταιρείας στο Portland με στόχο να μάθει για τις τεχνικές και τα υλικά αναθεωρώντας εμβληματικά μοντέλα όπως τα sneakers Classic Ultra Flyknit.
«Όλα αυτά είναι πολύ καινούργια για μένα. Προσπαθώ να δω πώς δουλεύει. Η Νike δίνει μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και αυτό ήταν το πιο σημαντικό. Ήθελα να μάθουν πώς ζω: όχι μόνο το γεγονός ότι είμαι διάσημος αλλά τι μου αρέσει να φοράω, τι νοιώθω. Παράδειγμα, τα ρούχα έχουν τα αρχικά RF κάτι πολύ σημαντικό για ένα παίκτη τένις αφού εμείς δεν φοράμε ποτέ το όνομά μας στην μπλούζα. Το ίδιο και το μοτίβο των 5 ελβετικών φράγκων. Όταν ήμουν στην εφηβεία ήμουν πολύ ατίθασος. Κάποια στιγμή ο πατέρας μου που ήταν και προπονητής μου μου άφησε ένα νόμισμα των 5 φράγκων για να επιστρέψω μόνος μου σπίτι για να ηρεμήσω από τα νεύρα. Μετά από μια ώρα διαδρομή και πέντε λεωφορεία και τρένα είχα πάρει το μάθημά μου», δήλωσε.

 

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®