Η Kate Hudson το νέο πρόσωπο του Campari
12:34 - 17 Φεβρουαρίου 2016
To Campari λανσάρει την εκστρατεία Bittersweet μέσα από το ετήσιο συλλεκτικό ημερολόγιό του, με λαμπερή πρωταγωνίστρια τη γνωστή ηθοποιό Kate Hudson, η οποία καλεί το κοινό να γνωρίσει τη μοναδική και πολύπλοκη γλυκόπικρη πλευρά του κλασσικού απεριτίφ.
Συγκεκριμένα η χολιγουντιανή σταρ με τις οδηγίες του γνωστού φωτογράφου Michelangelo Di Battista αναλαμβάνει διπλό ρόλο σε προεκλογικό αγώνα ανάμεσα στην «πικρή και σαγηνευτική» και τη «διακριτική και γλυκιά» υποψήφια - με άμεσο συνειρμό στη γεύση του διάσημου ποτού.
Μιλώντας για τη συνεργασία της με το Campari η Kate Hudson δηλώνει: «Για μένα η εμπειρία αυτή ήταν κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή συνεργασία. Ήταν μια δημιουργική διαδικασία με σκοπό να παρουσιάσει μια ιστορία. Το ημερολόγιο ζητά από τον κόσμο να υποστηρίξει αυτό που πιστεύει, το οποίο είναι ένα πάρα πολύ ισχυρό μήνυμα». Ο Michelangelo Di Battista προσθέτει «Το Campari μου έδωσε την ευκαιρία να εκφράσω τη δική μου αισθητική και το προσωπικό μου στυλ, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με το προϊόν».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gruppo Campari Bob Kunze-Concewitz, σε σχετικές του δηλώσεις, είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος με το φετινό ημερολόγιο μέσω του οποίου γιορτάζουμε τη μοναδικότητα του προϊόντος. Η Kate Hudson ενσάρκωσε με επιτυχία τις δυο αντιτιθέμενες γεύσεις του Campari, και ταυτόχρονα, ανέδειξε τη δημιουργικότητα του Michelangelo, χαρίζοντας στο ημερολόγιο τη σωστή ισορροπία μεταξύ μοντέρνου και κλασσικού».
Η εκστρατεία BitterSweet καλεί το κοινό να εκφράσει την άποψή του, επιλέγοντας μία εκ των δυο υποψηφίων μέσω ενός τεστ στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα www.bittersweetcampaign.com
Τα 9.999 ημερολόγια Campari δεν είναι διαθέσιμα προς πώληση, αλλά θα διανεμηθούν διεθνώς σε φίλους και συνεργάτες του Campari. Στην Κύπρο έχει διανεμηθεί μια ποσότητα από τη Φώτος Φωτιάδης Διανομείς, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της εταιρίας Gruppo Campari.
Συγκεκριμένα η χολιγουντιανή σταρ με τις οδηγίες του γνωστού φωτογράφου Michelangelo Di Battista αναλαμβάνει διπλό ρόλο σε προεκλογικό αγώνα ανάμεσα στην «πικρή και σαγηνευτική» και τη «διακριτική και γλυκιά» υποψήφια - με άμεσο συνειρμό στη γεύση του διάσημου ποτού.
Μιλώντας για τη συνεργασία της με το Campari η Kate Hudson δηλώνει: «Για μένα η εμπειρία αυτή ήταν κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή συνεργασία. Ήταν μια δημιουργική διαδικασία με σκοπό να παρουσιάσει μια ιστορία. Το ημερολόγιο ζητά από τον κόσμο να υποστηρίξει αυτό που πιστεύει, το οποίο είναι ένα πάρα πολύ ισχυρό μήνυμα». Ο Michelangelo Di Battista προσθέτει «Το Campari μου έδωσε την ευκαιρία να εκφράσω τη δική μου αισθητική και το προσωπικό μου στυλ, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με το προϊόν».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gruppo Campari Bob Kunze-Concewitz, σε σχετικές του δηλώσεις, είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος με το φετινό ημερολόγιο μέσω του οποίου γιορτάζουμε τη μοναδικότητα του προϊόντος. Η Kate Hudson ενσάρκωσε με επιτυχία τις δυο αντιτιθέμενες γεύσεις του Campari, και ταυτόχρονα, ανέδειξε τη δημιουργικότητα του Michelangelo, χαρίζοντας στο ημερολόγιο τη σωστή ισορροπία μεταξύ μοντέρνου και κλασσικού».
Η εκστρατεία BitterSweet καλεί το κοινό να εκφράσει την άποψή του, επιλέγοντας μία εκ των δυο υποψηφίων μέσω ενός τεστ στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα www.bittersweetcampaign.com
Τα 9.999 ημερολόγια Campari δεν είναι διαθέσιμα προς πώληση, αλλά θα διανεμηθούν διεθνώς σε φίλους και συνεργάτες του Campari. Στην Κύπρο έχει διανεμηθεί μια ποσότητα από τη Φώτος Φωτιάδης Διανομείς, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της εταιρίας Gruppo Campari.