Οι αρετουσάριστες φωτογραφίες του νέου Pirelli Calendar!

Κι όμως, μπορεί να υπάρξει ημερολόγιο χωρίς ρετούς και μάλιστα υπέροχο δια χειρός Peter Lindbergh, ο οποίος θέλησε να αναδείξει «την προσωπικότητα, την ευαισθησία και τα κότσια του να είσαι ο εαυτός σου».
 
Καινοτομία δεν το λες ακριβώς, ωστόσο είναι κάτι που πράγματι χρειάζεται μία μείξη θάρρους και θράσους για να το κάνεις- «προσόντα» που μόνο το θρυλικό ημερολόγιο της Pirelli θα μπορούσε να έχει αποκτήσει με σύμμαχο την εμπειρία χρόνων στο ενεργητικό του.
 
Φέτος λοιπόν, οι διάσημες γυναίκες που ποζάρουν, μεταξύ των οποίων οι Νicole Kidman, Julian Moore, Ellen Mirer, Uma Thurman και Robin Right, είναι αρετουσάριστες κόντρα στο κατεστημένο της εξωπραγματικής επεξεργασίας και μεταμόρφωσης μέσω υπολογιστή.
 
Αποτελεί μία «καταγγελία κατά της εμμονικής με το photoshop κουλτούρας» και μια «κραυγή ενάντια την τρομοκρατία της τελειότητας», δια χειρός Peter Lindbergh, ο οποίος επέλεξε να ακολουθήσει το παράδειγμα της Annie Leibovitch που πέρυσι αντί για γυμνά μοντέλα τοποθέτησε μπροστά στο φακό της «δυναμικές αλλά φυσικές γυναίκες που έχουν πετύχει κάτι».
Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι για την παρουσίαση του νέου ημερολογίου, ο Γερμανός φωτογράφος διευκρίνισε πως στο «Emotional» δεν ήθελε να φτιάξει ένα ακόμη ημερολόγιο με αψεγάδιαστα κορμιά· αντιθέτως, επιθυμούσε να «ξεγυμνώσει» τις ψυχές των γυναικών στις εικόνες ώστε να είναι πιο γυμνές κι από ένα πραγματικό γυμνό.
 
«Ήθελα να δείξω τις γυναίκες με διαφορετικό τρόπο: Το έκανα ζητώντας ηθοποιούς που πάντα έπαιζαν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και προσπαθώντας να τις πλησιάσω όσο περισσότερο γίνεται μέσω των φωτογραφιών μου. Σαν καλλιτέχνης, νιώθω ότι φέρω μεγάλη ευθύνη στο να απελευθερώσω τις γυναίκες από την ιδέα της αιώνιας νιότης και της τελειότητας. Η αντίληψη της κοινωνίας περί τελειότητας είναι κάτι αδύνατον να επιτύχει κανείς», εξηγεί ο Lindbergh.
 
Εντωμεταξύ, πρόκειται για την τέταρτή του συνεργασία με την Pirelli σε αυτό το επίπεδο, καθώς έχουν προηγηθεί τα ημερολόγια του 1996 στην έρημο της Καλιφόρνια, του 2002 στα στούντιο της Paramount Pictures στο Λος Άντζελες και η σύμπραξή του με τον Patrick Demarchelier στην επετειακή έκδοση του 2014.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Light: «Έχασα πολλά λεφτά από το σκηνικό στα MAD, μου έλεγαν: δυστυχώς επειδή είσαι μαλ… δεν τα παίρνεις»
Χρήστος Λούλης: «Θυμάμαι την Έμιλυ Κολιανδρή να κλαίει πριν ανοίξει τα μάτια της, ήταν κακοποιητικός»
Αναστάσιος Ράμμος.«Δεν νομίζω ότι έχω αγαπήσει κάποιον γιατί ακόμα δεν έχω αγαπήσει τον εαυτό μου»
Ο Βασίλης Μπισμπίκης χορεύει στην πρεμιέρα της Δέσποινας Βανδή & τον ραίνει με λουλούδια ο Αντώνης Ρέμος
Κώστας Κόκλας: «Δεν πιστεύω στον Θεό, μου αρέσει να μένω σε μοναστήρια αλλά μέχρι εκεί»
Συγκινεί ο Χρήστος Μάστορας με το τραγούδι – αφιέρωση στη γιαγιά του που έχει φύγει από τη ζωή
Λένα Δροσάκη – Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Η πρώτη κοινή τηλεοπτική συνέντευξή τους μετά το διαζύγιο
Εριέττα Κούρκουλου: «Ο πατέρας μου μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία, πάθαινε ανακοπές στο σπίτι. Ζούσα το δράμα»
Γιώργος Θεοφάνους: «Δεν ξέρω αν θα μπορούσε άλλη να πει τα τραγούδια μου, όπως τα είπε η Θεοδωρίδου! Φωνάρα!»
Βαρύ πένθος για Μιχάλη Κουϊνέλη – Πέθανε ο πατέρας του