Οι αρετουσάριστες φωτογραφίες του νέου Pirelli Calendar!

Κι όμως, μπορεί να υπάρξει ημερολόγιο χωρίς ρετούς και μάλιστα υπέροχο δια χειρός Peter Lindbergh, ο οποίος θέλησε να αναδείξει «την προσωπικότητα, την ευαισθησία και τα κότσια του να είσαι ο εαυτός σου».
 
Καινοτομία δεν το λες ακριβώς, ωστόσο είναι κάτι που πράγματι χρειάζεται μία μείξη θάρρους και θράσους για να το κάνεις- «προσόντα» που μόνο το θρυλικό ημερολόγιο της Pirelli θα μπορούσε να έχει αποκτήσει με σύμμαχο την εμπειρία χρόνων στο ενεργητικό του.
 
Φέτος λοιπόν, οι διάσημες γυναίκες που ποζάρουν, μεταξύ των οποίων οι Νicole Kidman, Julian Moore, Ellen Mirer, Uma Thurman και Robin Right, είναι αρετουσάριστες κόντρα στο κατεστημένο της εξωπραγματικής επεξεργασίας και μεταμόρφωσης μέσω υπολογιστή.
 
Αποτελεί μία «καταγγελία κατά της εμμονικής με το photoshop κουλτούρας» και μια «κραυγή ενάντια την τρομοκρατία της τελειότητας», δια χειρός Peter Lindbergh, ο οποίος επέλεξε να ακολουθήσει το παράδειγμα της Annie Leibovitch που πέρυσι αντί για γυμνά μοντέλα τοποθέτησε μπροστά στο φακό της «δυναμικές αλλά φυσικές γυναίκες που έχουν πετύχει κάτι».
Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι για την παρουσίαση του νέου ημερολογίου, ο Γερμανός φωτογράφος διευκρίνισε πως στο «Emotional» δεν ήθελε να φτιάξει ένα ακόμη ημερολόγιο με αψεγάδιαστα κορμιά· αντιθέτως, επιθυμούσε να «ξεγυμνώσει» τις ψυχές των γυναικών στις εικόνες ώστε να είναι πιο γυμνές κι από ένα πραγματικό γυμνό.
 
«Ήθελα να δείξω τις γυναίκες με διαφορετικό τρόπο: Το έκανα ζητώντας ηθοποιούς που πάντα έπαιζαν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και προσπαθώντας να τις πλησιάσω όσο περισσότερο γίνεται μέσω των φωτογραφιών μου. Σαν καλλιτέχνης, νιώθω ότι φέρω μεγάλη ευθύνη στο να απελευθερώσω τις γυναίκες από την ιδέα της αιώνιας νιότης και της τελειότητας. Η αντίληψη της κοινωνίας περί τελειότητας είναι κάτι αδύνατον να επιτύχει κανείς», εξηγεί ο Lindbergh.
 
Εντωμεταξύ, πρόκειται για την τέταρτή του συνεργασία με την Pirelli σε αυτό το επίπεδο, καθώς έχουν προηγηθεί τα ημερολόγια του 1996 στην έρημο της Καλιφόρνια, του 2002 στα στούντιο της Paramount Pictures στο Λος Άντζελες και η σύμπραξή του με τον Patrick Demarchelier στην επετειακή έκδοση του 2014.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης της ταινίας «Κράμερ εναντίον Κράμερ»
#Eurovision 2025: Συνεχίζεται το παραλλήρημα του Ισραηλινού δημοσιογράφου κατά της Μαρίνας Σάττι
Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Έλενα Χριστοπούλου έφτασαν στην 4η συνάντηση για την επίδειξη των 67 συμβάσεων
Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου: «Σταματήστε να πιέζετε τις γυναίκες να κάνουν παιδί. Δεν κάνουμε όλοι για γονείς»
#BigBrotherGR: Η έκπληξη του Φειδία Παναγιώτου και τα καυτά φιλιά στην αποχώρηση της Στυλιάνας Αβερκίου
Η on camera αντίδραση της Ευγενίας Σαμαρά στα δημοσιεύματα χωρισμού με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο
Η πρώτη on camera αντίδραση της Αθηνάς Οικονομάκου μετά τις φήμες ότι παντρεύεται τον Ιούνιο
Το προσωπικό μήνυμα της Άννας Βίσση στο video clip για το τραγούδι #ΌλαΓιαΌλα
#Eurovision 2025: Η υπέροχη Μαρίζα Κωχ αποθέωσε την Klavdia - Η απάντηση της νεαρής τραγουδίστριας
#Eurovision 2025: Οι πρώτες οn camera δηλώσεις του Theo Evan, μετά τον αποκλεισμό της Κύπρου