Stella McCartney POP: Τολμηρό. Αυθεντικό. Αλαζονικό
12:03 - 06 Οκτωβρίου 2016
Μια γιορτή ανεξαρτησίας, αυθεντικότητας και περιπέτειας, το καλοκαίρι του 2016 αρχίζει με το λανσάρισμα του νέου αρώματος Stella McCartney, POP.
Αυθόρμητο, τολμηρό, και αλαζονικό, το POP είναι το άρωμα της νέας γενιάς, που βασίζεται στον εαυτό της, που είναι αληθινή και έτοιμη για POP.
Αυθόρμητο, τολμηρό, και αλαζονικό, το POP είναι το άρωμα της νέας γενιάς, που βασίζεται στον εαυτό της, που είναι αληθινή και έτοιμη για POP.
Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Είναι η φιλοσοφία της μάρκας Stella ότι τα αρώματα και τα καλλυντικά πρέπει να ενισχύουν την εσωτερική, φυσική και μοναδική ομορφιά της κάθε γυναίκας, και όχι να την αποτρέπουν ούτε να την υπερκαλύπτουν. Το POP γιορτάζει μια θεμελιώδη προσέγγιση στην ομορφιά και στην πολυτέλεια. Αυτή η πρωτοποριακή στάση έχει τις ρίζες της στην αυθεντικότητα και στη μοναδικότητα, αποτελώντας έτσι μια διαφορά έξω από τα όρια.
Η ΑΙΣΘΗΣΗ
Το POP είναι φωτεινό, μοντέρνο και αλαζονικό. Μια μοναδική αίσθηση που συνδυάζει τη ζωντανή λουλουδένια μυρωδιά του tuberose και του σανταλόξυλου, εκφράζοντας έτσι την πολύπλευρη νέα γενιά των ειδώλων της Stella McCartney.
Το POP δίνει μια νέα ερμηνεία στο tuberose, που επιλέχθηκε για το τολμηρό του άρωμα, δίνοντας έμφαση στη λαμπερή και ζωντανή λουλουδένια μυρωδιά. Αυτή η πρωτόγνωρη ζωντάνια ισορροπεί με το σανταλόξυλο: ο απρόσμενος συνδυασμός των λουλουδένιων και ξύλινων νότων έχει ως αποτέλεσμα ένα γυναικείο άρωμα που αναμφισβήτητα κάνει τη διαφορά.
Μετά από τη συνεχή προσπάθεια της μάρκας να βρει βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις και να αποφύγει τις παραδοσιακές μεθόδους, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος bio-mimicry για τη δημιουργία του αρώματος POP. Σε σύγκριση με την κλασική μέθοδο εξαγωγής αιθέριου ελαίου από λουλούδια, η μέθοδος bio-mimicry επικεντρώνεται πλήρως στο στάδιο της ανθοφορίας των λουλουδιών, έτσι που τελικά προσφέρεται μια καλύτερη ποιότητα στο άρωμα, δίνοντας στο άρωμα POP τέλεια ζωντάνια και λάμψη. Τα μπουμπούκια tuberose, παρά το δυνατό τους άρωμα, έχουν μικρή περιεκτικότητα σε αιθέριο έλαιο - χρειάζονται 3,600 λουλούδια για να εξαχθεί ένα γραμμάριο ελαίου. Το σανταλόξυλο χρειάζεται 25 χρόνια για να ωριμάσει, και σε συνδυασμό με την ψηλή ζήτηση του ελαίου του, είναι είδος προς εξαφάνιση. Κατά συνέπεια η τεχνολογία biomimicry αποτρέπει τις εντατικές διαδικασίες για την εξαγωγή αιθέριου ελαίου από λουλούδια tuberose, και προστατεύει ένα δέντρο σανταλόξυλου για κάθε 2,500 μπουκάλια παρασκευασμένου αρώματος.
ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ
Εμπνευσμένο από το τολμηρό αλλά και ισορροπημένο άρωμα, το μπουκαλάκι και το πώμα συνδυάζονται μαζί για να δημιουργήσουν ένα απρόσμενο συνδυασμό μινιμαλιστικών σχημάτων.
Το μπουκάλι του αρώματος είναι μια ανατρεπτική εκδοχή του πολύπλευρου μπουκαλιού STELLA, μια ανεπαίσθητη αλλαγή στην παράδοση του POP. Το πώμα, είναι εμπνευσμένο από το μενταγιόν της Stella McCartney, και στοχεύει σε μια πιο τολμηρή νότα εκρηκτικού ροζ χρώματος. Το καινοτόμο κουμπί ψεκασμού στην κορυφή του πώματος είναι λειτουργικό και προσθέτει παιχνιδιάρικο χαρακτήρα.
Η καινοτόμα τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε επίσης για να ελαχιστοποιήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από το πακετάρισμα. Το shower gel και το body lotion της σειράς είναι συσκευασμένα σε 100% ανακυκλώσιμες πλαστικές συσκευασίες. Το Forest Stewardship Council (FSC) πιστοποιεί όλες τις συλλεκτικές συσκευασίες, κάτι που αποτελεί εγγύηση ότι προέρχονται από αειφόρα διαχειρίσιμα δάση.
Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Το POP αφορά μια ιδέα και όχι μια μεμονωμένη γυναίκα. Αυτό αποτυπώνεται στην καμπάνια και στο βίντεο, το οποίο εκφράζει το ελεύθερο πνεύμα των νέων γυναικών που το φορούν. Μια γιορτή φιλίας που καταφέρνουν υλοποιούν αυτό που θέλουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν 4 γυναίκες ταλέντα: Η μουσικός Grimes (a.k.a Claire Boucher), η ηθοποιός και ακτιβίστρια Amandla Stenberg, η ακτιβίστρια ζώων Kenya Kinski Jones και η καλλιτέχνης “Lola” Leon. Δυνατές από μόνες τους αλλά ακόμη πιο δυνατές όταν είναι μαζί, εκπροσωπούν τη νέα γενιά αποφασισμένων γυναικών, που ενσωματώνουν μια σύγχρονη και απελευθερωμένη προσέγγιση στην ομορφιά.
Η καμπάνια και το βίντεο πραγματοποιήθηκαν στην έρημο της Καλιφόρνιας και ακολουθούν τις 4 μούσες του POP σε ένα ταξίδι με επίκεντρο το ελεύθερο πνεύμα, τον άνεμο και την περιπέτεια. Αυτό το ταξίδι δεν είναι κυριολεκτικό – αυτά τα κορίτσια είναι έτοιμα για μεγάλα πράγματα, είναι έτοιμα να κατακτήσουν τον κόσμο και να γίνουν οι γυναίκες που πάντα επιθυμούσαν, είναι έτοιμες για POP. Η καθεμιά τους οδηγεί τη ζωή της. Έχουν δυνατή θέληση, ελεύθερο πνεύμα, σκέφτονται ανεξάρτητα και νιώθουν πιο δυνατές όταν είναι ενωμένες.
« Η Stella μίλησε πολύ για το πώς πρέπει να γίνει κάτι διαφορετικό από τις συνηθισμένες διαφημίσεις αρωμάτων. Αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον επειδή μου αρέσει να σπάζω τις παραδόσεις», εξηγεί η βραβευμένη με Grammy διευθύντρια της καμπάνιας, Melina Matsoukas. Μια ζωηρή αφηγήτρια που επιμελήθηκε βίντεος για την Beyoncé και την Rihanna, η Matsoukas ηγείται μια ομάδα που αποτελείται εξ ολοκλήρου από γυναίκες. Το αποτέλεσμα είναι ένα φιλμ που αποτυπώνει την ενέργεια της νέας γενιάς POP, την αυθεντικότητα, τη χαλαρή προσέγγιση της ομορφιάς, την οποία υπερασπίζεται η Stella και ταυτόχρονα αγνοεί τους παραδοσιακούς και δοκιμασμένους τύπους φιλμ αρωμάτων.
Η Stella McCartney σχολιάζει: «Το POP είναι ένα πνεύμα. Αιχμαλωτίζει και γιορτάζει αυτή την τόσο ξεχωριστή και συναρπαστική στιγμή, κατά την οποία βρίσκεις τον εαυτό σου. Αφορά την ελευθερία, και το να ξεκινάς τη ζωή σου μακριά από κριτικές και χαρακτηρισμούς. Δεμένες σαν μια, αυτές οι δυνατές γυναίκες αποτελούν μια ακατανίκητη δύναμη.»
Ο θρυλικός φωτογράφος Glen Luchford, είναι ξακουστός για την δραματική φωτογράφιση των τεσσάρων ταλέντων μαζί. Ένας προηγούμενος συνεργάτης της μάρκας, ο Luchford δούλεψε και φωτογράφησε τη μητέρα της Stella McCartney, Linda Eastman.