ΝτιΚάπριο και Πάπας μαζί κατά της κλιματικής αλλαγής
13:06 - 29 Ιανουαρίου 2016
Οι δυο τους συζήτησαν για την προστασία του περιβάλλοντος και την υπερθέρμανση του πλανήτη. Σύμφωνα με το Ε! News, ο υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός, μόλις έφτασε στο Βατικανό είπε στα ιταλικά: «Παναγιότατε, σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε να μιλήσουμε» και φίλησε το δαχτυλίδι του Πάπα.
Ο ηθοποιός συνοδευόταν από τον πατέρα του, Τζορτζ ΝτιΚάπριο και τον προεδρεύοντα του ιδρύματος Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μιλούτιν Γκάτσμπι, αφού σκοπός της επίσκεψης ήταν να συζητήσει με τον Πάπα, τους τρόπους συνεργασίας μεταξύ του φιλανθρωπικού ιδρύματος και του Βατικανού για τα θέματα της κλιματικής αλλαγής.
Στη συνέχεια ο ΝτιΚάπριο προσέφερε στον ποντίφικα ένα βιβλίο με έργα του 15ου αιώνα, του Ολλανδού ζωγράφου Ιερώνυμου Μπος και του έδειξε το τρίπτυχο του καλλιτέχνη με τίτλο «Ο Κήπος των Επίγειων Απολαύσεων», αντίγραφο του οποίου ήταν κρεμασμένο πάνω από το κρεβάτι του όταν ήταν παιδί.
Το τρίπτυχο απεικονίζει στον αριστερό πίνακα τον επίγειο Παράδεισο, τον Άνθρωπο- Δέντρο στον κεντρικό και την μουσική Κόλαση στον δεξιό πίνακα. «Σαν παιδί δεν μπορούσα να καταλάβω το τι απεικόνιζε αυτό το έργο, αλλά μέσα από τα παιδικά μου μάτια έβλεπα ότι αντιπροσώπευε έναν πλανήτη, την ουτοπία που μας είχε δοθεί, τον υπερπληθυσμό, τις υπερβολές, και στο τρίτο φύλλο που βλέπουμε τον μαυρισμένο ουρανό, αντιπροσωπεύει για μένα αυτό που συμβαίνει στο περιβάλλον».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο ηθοποιός συνοδευόταν από τον πατέρα του, Τζορτζ ΝτιΚάπριο και τον προεδρεύοντα του ιδρύματος Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μιλούτιν Γκάτσμπι, αφού σκοπός της επίσκεψης ήταν να συζητήσει με τον Πάπα, τους τρόπους συνεργασίας μεταξύ του φιλανθρωπικού ιδρύματος και του Βατικανού για τα θέματα της κλιματικής αλλαγής.
Στη συνέχεια ο ΝτιΚάπριο προσέφερε στον ποντίφικα ένα βιβλίο με έργα του 15ου αιώνα, του Ολλανδού ζωγράφου Ιερώνυμου Μπος και του έδειξε το τρίπτυχο του καλλιτέχνη με τίτλο «Ο Κήπος των Επίγειων Απολαύσεων», αντίγραφο του οποίου ήταν κρεμασμένο πάνω από το κρεβάτι του όταν ήταν παιδί.
Το τρίπτυχο απεικονίζει στον αριστερό πίνακα τον επίγειο Παράδεισο, τον Άνθρωπο- Δέντρο στον κεντρικό και την μουσική Κόλαση στον δεξιό πίνακα. «Σαν παιδί δεν μπορούσα να καταλάβω το τι απεικόνιζε αυτό το έργο, αλλά μέσα από τα παιδικά μου μάτια έβλεπα ότι αντιπροσώπευε έναν πλανήτη, την ουτοπία που μας είχε δοθεί, τον υπερπληθυσμό, τις υπερβολές, και στο τρίτο φύλλο που βλέπουμε τον μαυρισμένο ουρανό, αντιπροσωπεύει για μένα αυτό που συμβαίνει στο περιβάλλον».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ