GENEROUS BLACK x Elena Parouti

  Τον περασμένο Ιούνιο, είχαμε μάθει πως η Νατάσα Αθανασιάδου εκφράζει με τον δικό της τρόπο την “γενναιοδωρία της γενιάς μας”, δημιουργώντας τις τσάντες Generation Generous*, με σκοπό να βοηθήσει όσους ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Κάθε τσάντα Generation Generous* κατασκευάζεται από 25 πεταμένα ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και έχει διαφορετικό χρώμα ραφής (μπλε, πράσινο, μπεζ, κόκκινο και κίτρινο), το οποίο συμβολίζει και μια βασική ανάγκη επιβίωσης (καθαρό πόσιμο νερό, τροφή, ασφαλή στέγη, υγεία, ενδυνάμωση μέσω της μόρφωσης). Ο καταναλωτής επιλέγοντας μια από τις τσάντες, βοηθά κάποιον συνάνθρωπό του να έχει πρόσβαση σε ένα από αυτά τα βασικά αγαθά, μέσω του διεθνές δικτύου μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
 
Τον Δεκέμβρη του 2015, σε συνεργασία με την αρχιτέκτονα Έλενα Παρούτη, μέλος της ομάδας ΕΠΙΤΕΣΣΕΡΑ Αρχιτέκτονες , η αρχιτεκτονική συνάντησε την μόδα και δημιουργήθηκε το “Generous Black”, μια συλλογή από 5 τσάντες, τις οποίες η αρχιτέκτονας “έντυσε” με ένα ιδιαίτερο τρόπο, συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά, με αναφορές στο αρχιτεκτονικό της background. Οι 5 αυτές τσάντες δημοπρατήθηκαν και το 100% των εσόδων δόθηκαν στις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που η κάθε τσάντα αντιπροσωπεύει. Το “GENEROUS BLACK AUCTION” είχε ξεκινήσει στις 11/12/2015 και ολοκληρώθηκε στο GYM Bar στις 17/12/2015.
 
Η συνεργασία της GENEROUS BLACK είναι πρωτοβουλία της Ευγενίας Ηροδότου Αλεξάνδρου, ιδιοκτήτρια της εταιρείας Ecohome Store.
 
Xορηγοί: Energy Intel, Life Photographers και Exlibris Advertising. 
 
Την αρχική σειρά Generation Generous θα την βρείτε στο ECOhoME STORE
Κυπράνορος 36, Λευκωσία, Tηλ: 22380707 
 

http://www.ecohome-store.com/categories/generation-generous.html
 
#generousblack
 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®