Μια καμπάνια εσωρούχων χρησιμοποιεί σαν μοντέλα (και) γυναίκες με τριχοφυΐα
10:45 - 23 Δεκεμβρίου 2015
H εταιρεία &Other Stories φημίζεται για την αγάπη που δείχνει στην διαφορετικότητα. Μια βόλτα στην ιστοσελίδα της θα σε πείσει, αφού μπορείς γρήγορα γρήγορα να εντοπίσεις φωτογραφίες γυναικών με στραβισμό, ή μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας, ενώ παλιότερα έχει δημοσιεύσει καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν τρανς γυναίκες.
Αυτή τη φορά, το σουηδικό Brand δεν το πάει στα άκρα, αλλά επιλέγει να φωτογραφίσει για τη νέα σειρά εσωρούχων του, τρεις γυναίκες που εμπνέουν το κοινό όχι μόνο σαν προσωπικότητες, αλλά ακριβώς επειδή δεν είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα αισθησιακά editorials εσωρούχων.
Εδώ δεν πρόκειται για bimbo κορίτσια, με υπέροχα μαλλιά, τρομερά ντεκολτέ και οπίσθια που μιλούν με τον θεό, αλλά για αληθινές γυναίκες (λίγο με έχει κουράσει αυτός ο όρος, αλλά ας είναι), οι οποίες νιώθουν άνετα με σημάδια που έχουν από τότε που γεννήθηκαν, με τις φακίδες τους, τα τατουάζ τους, αλλά και με την επιλογή τους να μην ξυρίζουν τις τρίχες στις μασχάλες ή άλλα μέρη του σώματός τους ή να μην βγάζουν τα φρύδια τους κατά τις επιταγές της μόδας.
Η Hedvig Jenning απαθανάτισε την τσελίστρια και μοντέλο Kelsey Lu McJunkins, την blogger και yogini Helin Honung, και την κειμενογράφο Ida Jagerfelt να φορούν τα υπερτέλεια εσώρουχα της εταιρείας και να ποζάρουν νιώθοντας άνετες και χαλαρές με τους εαυτούς τους. Αυτό το εγχείρημα από όλο και περισσότερα brands εσωρούχων δείχνει πως πλέον ο στόχος έχει αλλάξει και δεν είναι το οφθαλμόλουτρο και η αντρική ηδονή στη θέα γυναικών με λάγνο βλέμμα και σαρκώδη χείλη, αλλά ο πραγματικός πελάτης, δηλαδή η γυναίκα που είναι και θέλει να νιώθει όμορφη φορώντας τα εσώρουχα που εκείνη επιλέγει.
Αυτή τη φορά, το σουηδικό Brand δεν το πάει στα άκρα, αλλά επιλέγει να φωτογραφίσει για τη νέα σειρά εσωρούχων του, τρεις γυναίκες που εμπνέουν το κοινό όχι μόνο σαν προσωπικότητες, αλλά ακριβώς επειδή δεν είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα αισθησιακά editorials εσωρούχων.
Εδώ δεν πρόκειται για bimbo κορίτσια, με υπέροχα μαλλιά, τρομερά ντεκολτέ και οπίσθια που μιλούν με τον θεό, αλλά για αληθινές γυναίκες (λίγο με έχει κουράσει αυτός ο όρος, αλλά ας είναι), οι οποίες νιώθουν άνετα με σημάδια που έχουν από τότε που γεννήθηκαν, με τις φακίδες τους, τα τατουάζ τους, αλλά και με την επιλογή τους να μην ξυρίζουν τις τρίχες στις μασχάλες ή άλλα μέρη του σώματός τους ή να μην βγάζουν τα φρύδια τους κατά τις επιταγές της μόδας.
Η Hedvig Jenning απαθανάτισε την τσελίστρια και μοντέλο Kelsey Lu McJunkins, την blogger και yogini Helin Honung, και την κειμενογράφο Ida Jagerfelt να φορούν τα υπερτέλεια εσώρουχα της εταιρείας και να ποζάρουν νιώθοντας άνετες και χαλαρές με τους εαυτούς τους. Αυτό το εγχείρημα από όλο και περισσότερα brands εσωρούχων δείχνει πως πλέον ο στόχος έχει αλλάξει και δεν είναι το οφθαλμόλουτρο και η αντρική ηδονή στη θέα γυναικών με λάγνο βλέμμα και σαρκώδη χείλη, αλλά ο πραγματικός πελάτης, δηλαδή η γυναίκα που είναι και θέλει να νιώθει όμορφη φορώντας τα εσώρουχα που εκείνη επιλέγει.