Κουμανταρία Άναμα: Kάτι από το χθες και κάτι από το σήμερα

Γεννήθηκε σαν ιδέα σε μια απογευματινή βόλτα με το αυτοκίνητο και έγινε πράξη λίγο αργότερα σ’ ένα κτήμα στον Λυθροδόντα. Ο οινολόγος Λευτέρης Μοχιανάκης και η σχεδιάστρια κοσμημάτων, Χριστίνα Αποστόλου, ακολούθησαν αυτή την ιδέα, δημιουργώντας ένα προϊόν, που συνδέει το χθες με το σήμερα. Αυτός, κρητικής καταγωγής οινολόγος, δούλεψε ως σύμβουλος παραγωγής σε διάφορα οινοποιεία. Είχε διακρίνει μια προοπτική όσον αφορά στην κουμανταρία και θέλησε να ξεκινήσει μια δική του πειραματική παραγωγή του γλυκού αυτού κρασιού, με μοναδικό ενδιαφέρον την ποιότητα. Εκείνη, σχεδιάστρια κοσμημάτων, ανέλαβε το design του προϊόντος. Μαζί, εγκατέλειψαν την πόλη, μετακόμισαν σ’ ένα κτήμα έξω από τον Λυθροδόντα και έθεσαν σ’ εφαρμογή το «The 'Anama Concept», με σκοπό να παράξουν ένα προϊόν ποιότητας, τόσο σε ό,τι αφορά το κρασί αλλά και στην οπτική επικοινωνία του brand. Και τα κατάφεραν! Σήμερα η κουμανταρία Άναμα, εξάγεται σε Κίνα, Hong Kong, Σιγκαπούρη, Γερμανία και Ελλάδα και έχει ξεχωρίσει. Πιστεύουν ότι η Κύπρος είναι μια χώρα πάμπλουτη σε φυσικούς πόρους, γεγονός που δίνει τεράστιες επιλογές και δυνατότητες παραγωγής ντόπιων προϊόντων. Επιμένουν μάλιστα, ότι τα προσεγμένα κυπριακά προϊόντα δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα ξένα, αρκεί εμείς οι ίδιοι πρώτα να το πιστέψουμε και να τα στηρίξουμε. Και απ’ ό,τι φαίνεται έχουν δίκαιο. 
 
 

Με αγάπη, μεράκι και όρεξη
Εμπνευσμένη από την παράδοση στη γεύση και από το σήμερα στη συσκευασία, η κουμανταρία Άναμα κερδίζει τις εντυπώσεις, αποκτώντας βραβεία και διακρίσεις τόσο για το design της συσκευασίας, όσο και για το περιεχόμενο. Μέχρι τώρα, κάθε σοδειά του 'Anama βραβεύεται σε διεθνείς διαγωνισμούς κρασιού όπως το Decanter World Wine Awards που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Λονδίνο, στο Hong Kong International Wine Challenge και στο Food & Hotel Asia Wine Awards στη Σιγκαπούρη. Έχει πάρει επίσης βραβεία και διακρίσεις για το design της συσκευασίας από το Design & Design International. Το 'Anama είναι ένας οίνος φυσικώς γλυκύς, που παράγεται από λιαστά σταφύλια και έπειτα από τουλάχιστον 3 χρόνια παλαίωσης σε δρύινα βαρέλια, έχει περαιτέρω δυνατότητα παλαίωσης τουλάχιστον 40 χρόνια στη φιάλη. Η συνολική παραγωγή ανέρχεται στις 2,000 φιάλες ανά σοδειά, όλες αριθμημένες με σφυρηλάτηση σε ασήμι. Κάθε φιάλη «ντύνεται» στο χέρι από διάφορα πολύτιμα και μη υλικά, όπως είναι το ασήμι, ο χαλκός, ο κυπριακός δρυς, το μετάξι, το δέρμα, το φυσικό κερί μέλισσας και ο γνήσιος φελλός. Κάθε σοδειά κυκλοφορεί με διαφορετικό design ετικέτας με σκοπό να μπορεί ένας συλλέκτης να «κοσμεί» κάθε χρόνο την κάβα και τη συλλογή του με την καινούργια φιάλη, την οποία και να μπορεί να παλαιώσει για πολλά χρόνια, μέχρι εκείνη την ιδιαίτερη ημέρα που θα την ανοίξει. Το design των φιαλών αλλάζει με κάθε νέα σοδειά. Η έμπνευση προέρχεται από τον χαρακτήρα της κάθε σοδειάς, από το χρώμα, την πολυπλοκότητα των γεύσεων & των αρωμάτων. Η διαδικασία του design ξεκινάει από τις πρώτες γευσιγνωσίες του κρασιού, πριν ακόμα εμφιαλωθεί. Για παράδειγμα, η έμπνευση για την τρέχουσα διαθέσιμη σοδειά, 'Anama Vintage 2011, προέκυψε από την πολυπλοκότητα και το βάθος των γευστικών και αρωματικών χαρακτηριστικών του κρασιού.
 
Βρείτε την κουμανταρία Άναμα, σε επιλεγμένες κάβες, wine bars & εστιατόρια σε όλη την Κύπρο. Μπορεί επίσης κανείς να κάνει online αγορά του προϊόντος από την ιστοσελίδα www.theanamaconcept.com
 

 
 

Δειτε Επισης

Ηλίας Βαλάσης: «Ήμουν πολλά χρόνια στρατιωτικός, υπάρχουν σιχάματα στις Ένοπλες Δυνάμεις σαν τον Βλάσση»
Μαρίνα Ψάλτη: «Ούτε κατάλαβα πως μπήκα στο χειρουργείο. Έμεινα σχεδόν έναν μήνα. Έχω τρία αυτοάνοασα»
Ετεοκλής Παύλου: «Ο πατέρας μου πέθανε στα χέρια μου όταν ήμουν επτά χρονών»
Στο νοσοκομείο η Δέσποινα Μοιραράκη - Ο λόγος που οδηγήθηκε εσπευσμένα στο χειρουργείο
Αντώνης Λουδάρος: «Στα 12 ένιωθα γέρος 90 χρονών, στην απώλεια της μητέρας μου, ξαφνικά ήμουν μόνος»
Γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Τα Burger King παρουσιάζουν το καλύτερο από ποτέ Whopper®, μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης.
Λόλα Νταϊφά: «Είδα τα κλεμμένα μου σκουλαρίκια αξίας 600.000 ευρώ να πωλούνται σε τηλεοπτική εκπομπή»
Κώστας Χατζής: «Όλοι είχαν περάσει από το Ηρώδειο, εκτός από τον γύφτο»
Ηλιάνα Παπαγεωργίου Vs. Έλενα Χριστοπούλου: «Eίναι ξεκάθαρο, oικονομικοί λόγοι έφεραν το τέλος»