Μαντόνα-Σον Πεν: Το πιο τοξικό ζευγάρι του κόσμου

Είχα κι άλλους άντρες/ Κοίταξα μες στα μάτια τους/ Όμως δεν ήξερα την αγάπη/ Ώσπου πέρασες το κατώφλι μου/ Φίλησα και άλλα χείλια/ Σαλπάρισα με χίλια πλοία/ Αλλά όπου κι αν πάω/ Εσύ είσαι ο μοναδικός για μένα μωρό, το ξέρω γιατί αυτό που έχουμε είναι/ αληθινή αγάπη…''

Του το τραγούδησε πάλι, τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Νέα Υόρκη, στο show της στο ΜadisonSquareGarden. Το ''TrueBlue'', το τραγούδι, το album που -πίσω στο μακρινό 1986 - δήλωνε πως είχε εμπνευστεί από κείνον. Τον ''πιο cool άντρα στο σύμπαν''. Την παρακολουθούσε, όρθιος κάτω από την σκηνή, χαμογελώντας συνωμοτικά, σαν ερωτοχτυπημένο σχολιαρόπαιδο. Έκτοτε, οι φήμες για επανασύνδεση ''τρέχουν'' στα media πιο γρήγορα και από φωτιά σε ξερόκλαδα. O Σον, ήταν παρών και στον άλλο σταθμό της Rebelheart  περιοδείας της Βασίλισσας της Ποπ, στο Βανκούβερ, στις 14 Οκτωβρίου (σ.σ. οι φήμες λένε πως έμειναν και στο ίδιο ξενοδοχείο…). Και μετά στο Λος Άντζελες – εκεί, τους είδαν να τα πίνουν σε ένα μπαρ στην Σάντα Μόνικα. Και μήπως δεν ήταν η Μαντόνα, εκείνη που τον περασμένο Αύγουστο, είχε ανεβάσει μια παλιά ασπρόμαυρη φωτογραφία τους στο Instagram, με τη σημείωση ''Είναι σχεδόν τα γενέθλιά μας- Δυο Λιοντάρια με Ατίθασες Καρδιές''; Ναι, ο Σον Πεν και η Μαντόνα έχουν τα γενέθλιά τους με μια μέρα διαφορά: στις 16 Αυγούστου εκείνη, στις 17 αυτός. Τους χωρίζουν βέβαια, άλλα δυό χρόνια (σ.σ. εκείνη είναι 57, εκείνος 55). Είναι Λέοντες – φλογεροί, πεισματάρηδες, εγωκεντρικοί, γενναιόδωροι, ερωτικοί, ζηλιάρηδες, μπαρούτι και σπίρτο.

''Έχουμε τόσα πολλά κοινά, που είναι σαν είμαστε αδέλφια'' είχε πει η Μαντόνα πριν το γάμο τους.

''Το ταμπεραμέντο του είναι, επίσης, ίδιο με το δικό μου. Αυτό δεν είναι πάντα καλό, για μια ιδανική σχέση. Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει''. Το τι έγινε, το είδαμε όλοι : Kaboom.

Τους έλεγαν ''Poison - Pennis''

Όταν συναντήθηκαν, ο Σον ήταν ακόμα minorHollywoodroyalty  -γιος του σκηνοθέτη Λίο Πεν και της ηθοποιού Αϊλιν Ράιαν, μεγαλωμένος με άνεση στην ''καρδιά'' της Tinseltown, την ηλιόλουστη Σάντα Μόνικα.  Ανερχόμενος και πολλά υποσχόμενος ηθοποιός, όπως όλο το ‘80΄sBrat-pack που κυβερνούσε το Χόλιγουντ  -  ένα μάτσο  ταλαντούχα βρωμόπαιδα (Εμίλιο Εστεβέζ, Ρόμπ Λόου, Τζουντ Νέλσον κ.α), που έπιναν, γλεντούσαν, έβριζαν τους παπαράτσι κι έκαναν ταινίες.

Και η Μαντόνα; Η Μαντόνα, - ένα κορίτσι που είχε φτάσει στην Νέα Υόρκη με 35 δολάρια στην τσέπη και δούλευε σερβιτόρα στα DunkinDonuts για να ζήσει - ήταν η ποπ κουκλίτσα με το πιο διάσημο μαύρο σουτιέν στον κόσμο. Είχε κάνει smashhit με το “LikeaVirgin”, έβγαινε με έναν μουσικό παραγωγό, είχε εμφανιστεί στα βραβεία του MTV ντυμένη σαν νύφη, ήταν στην αφετηρία μιας καριέρας που θα την έκανε διαπλανητική σταρ. 

Με δυό λόγια, εκείνος ήταν ένα προνομιούχο αγόρι, εκείνη μια επιτυχημένη survivor. Eκείνος ήταν τέχνη, εκείνη ήταν business. Εκείνος μισούσε τα φλας. Εκείνη, τα τραβούσε όπως το φως τις πεταλούδες.

Γνωρίστηκαν τον Ιανουάριο του 1985. Η Μαντόνα γύριζε το βιντεοκλίπ του Material Girl  - για τις ανάγκες του σεναρίου είχε ντυθεί Μέριλιν: ροζ τουαλέτα και μακριά γάντια, βλέμματα όλο υπονοούμενα, someboyshugme, someboyskissme. Σε μια από τις πρόβες, πήρε το μάτι της στην άκρη του πλατό έναν τύπο με δερμάτινο τζάκετ, και μαύρα γυαλιά ηλίου. Δεν ήθελε ούτε να την φιλήσει, ούτε  να την αγκαλιάσει αλλά την κοιτούσε σαν να επρόκειτο να την αγοράσει. Ένιωσε τα μαγουλά της να φουντώνουν. ''Eίχα αυτή τη φαντασίωση ότι θα τον συναντούσα, θα ερωτευόμασταν και θα παντρευόμασταν. Ξαφνικά, ήταν λες και η ευχή μου έβγαινε αληθινή. Δεν ξέρω γιατί τον ερωτεύτηκα εκείνη την ημέρα. Δεν έχω ιδέα. Ξέρω μόνο πως τον ήθελα''. Κι ωστόσο, ερωτεύτηκαν αμέσως με ένα πάθος βίαιο, καταστροφικό και παράφορο.

Παντρεύτηκαν τον ίδιο χρόνο, 7 μόλις μήνες μετά τη γνωριμία τους – στις 16 Αυγούστου 1985, ανήμερα στα γενέθλιά της. Καυγάδισαν ακόμα και για το γάμο τους. Ο Σον ήθελε κάτι μικρό, μόνο συγγενείς και λίγους καλεσμένους, σε ανοιχτό χώρο. Η Μαντόνα κάτι μεγάλο, φανταχτερό και επίσημο, σκάλες και κόκκινα χαλιά, μια ακόμα ευκαιρία να ποζάρει στα φλας, με το υπέροχο, λευκό strapless νυφικό της. Τελικά, η τελετή έγινε σε φιλική έπαυλη στο Malibu που έβλεπε στη θάλασσα, υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και 220 καλεσμένους (μεταξύ αυτών ο Αντι Γουόρχολ, η Σερ, η Νταϊάν Κίτον, ο Τομ Κρουζ, ο Κρίστοφερ Γουόκεν κ.α), που είχαν ειδοποιηθεί για το μέρος μια μέρα νωρίτερα. Ούτε ένας δεν άκουσε λέξη από τους γαμήλιους όρκους – τους έπνιγε το βουητό των ελικοπτέρων με τους παπαράτσι, τα οποία περιέργως (πώς άραγε;) είχαν μάθει για τον μυστικό γάμο και είχαν ''ζώσει'' το μέρος σαν θυμωμένες μέλισσες.

Ο Πεν έγινε τόσο έξαλλος, που λίγο μετά την – πεντάλεπτη - τελετή, μπήκε μέσα στο σπίτι, πήρε ένα όπλο, όρμησε έξω και άρχισε να πυροβολεί τον ουρανό, ενώ η Μαντόνα ούρλιαζε και του φώναζε να πάψει να φέρεται σαν τρελός.
 


Μοιραία σχέση

Ήταν ένα – όχι και τόσο ειδυλλιακό – πρελούδιο για το θυελλώδες κύριο μέρος που ακολούθησε, πάντα στο ίδιο μοτίβο: οι δυό τους καυγάδιζαν, έπιναν, χώριζαν, ξανάσμιγαν, έκαναν άγριο σεξ με τις ώρες (σ.σ. το καλύτερο της ζωής της, αληθινά πυροτεχνήματα, όπως θα αποκάλυπτε αργότερα η ''βασίλισσα'') και μετά πάλι από την αρχή.

Ο Τύπος τους φώναζε ''Poison Penns'' -  στην ουσία, δεν ήταν τίποτε άλλο από δυό κακομαθημένα, τοξικά και κολοσσιαία εγώ σε ευθεία σύγκρουση.

Η Μαντόνα ήταν ανεξέλεγκτη, ένα αγρίμι. Έβγαινε όπου, όποτε με όποιον ήθελε. Ο Σον τη ζήλευε παθολογικά, δεν άντεχε τους πρώην εραστές της, πολλοί από τους οποίους ήταν ακόμα φίλοι της (σ.σ. τον Απρίλιο του 1986, σε ένα κλαμπ, στο L.A. έδειρε άγρια τον συνθέτη Ντέιβιντ Γουολίνσκι, επειδή τόλμησε να την φιλήσει στο μάγουλο… ). Και το γεγονός πως έπινε από το πρωί ως το βράδυ, δεν βοηθούσε την κατάσταση.

Προσπάθησαν να συνεργαστούν. Έπαιξαν μαζί στους ''Τυχοδιώκτες της Σαγκάης'' (σ.σ. μια ταινία σκέτη καταστροφή, η μοναδική, ίσως στην καριέρα του Πεν) – σε όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, φώναζαν ο ένας στον άλλο και στον σκηνοθέτη. Σε μια σκηνή που η Μαντόνα έπρεπε να πέσει στο νερό, κι εκείνη αρνιόταν λέγοντας πως αισθανόταν λίγο άρρωστη, ο Πεν (ο οποίος ως τελειομανής methodactor είχε μάθει κινέζικα για τις ανάγκες του ρόλου!), άρχισε να την βρίζει. Έστησαν έναν ομηρικό καυγά που τελείωσε με κείνη να κλειδώνεται στο δωμάτιό της ουρλιάζοντας ''Είσαι ένα παρανοϊκό φρικιό που θέλει να τα ελέγχει όλα!''. ''Τουλάχιστον εγώ μπορώ να παίζω!'', ήταν η πληρωμένη απάντησή του. Μέρα με τη μέρα οι καυγάδες για το ποιος θα είχε το πάνω χέρι, η βία και η παράνοια ''κατάπιαν'' τη σχέση τους. Το 1987 η Μαντόνα νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο, (σ.σ. λέγεται πως στη διάρκεια μιας ακόμα ''φιλικής'' τους κουβέντας την είχε χτυπήσει στο κεφάλι με ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ) κι αμέσως μετά υπέβαλλε αίτηση διαζυγίου. Δεν πήγε στην αστυνομία, γιατί έτσι κι αλλιώς ο Πεν επρόκειτο να εκτίσει ποινή δίμηνης φυλάκισης – είχε παραβιάσει την αναστολή του, για ένα παλιότερο επεισόδιο, τον ξυλοδαρμό ενός θαυμαστή του.

Όταν αποφυλακίστηκε, μετά από 33 ημέρες, έπεσε στα πόδια της. Της υποσχέθηκε ότι θα πήγαινε σε κλινική απεξάρτησης, ότι θα άλλαζε. Ήθελε να κάνουν ένα παιδί μαζί. Αποφάσισε να του δώσει άλλη μια ευκαιρία.
Όμηρος για 9 ώρες

Ήταν λάθος απόφαση – όσο περνούσε ο καιρός γινόταν φανερό πως ο γάμος τους δεν μπορούσε να σωθεί. Έπειτα, το 1988 η Μαντόνα γνώρισε την κωμικό Σάντρα Μπέρνχαρτ. Έκαναν στενή παρέα, εμφανίζονταν με τα ίδια ρούχα, οι παπαράτσι τις φωτογράφιζαν να φιλιούνται – τα λεσβιακά υπονοούμενα έδιναν και έπαιρναν στον Τύπο. Έξαλλος, ο Πεν, έφυγε από το σπίτι. Πέρασαν χωριστά εκείνα τα Χριστούγεννα : η Μαντόνα με την Μπέρνχαρτ, εκείνος με μία χορεύτρια.

Τρεις μέρες αργότερα, στις 28 Δεκεμβρίου, ο Πεν σκαρφάλωσε τον εξωτερικό φράχτη του σπιτιού τους στο Μαλιμπού, κι επιτέθηκε στη γυναίκα του, που ήταν μόνη της στο υπνοδωμάτιό τους. Ήταν φανερά μεθυσμένος, εκτός ελέγχου, της φώναζε πως ήταν δική του, ιδιοκτησία του. Όταν του είπε πως θα τον εγκατέλειπε και προσπάθησε να ξεφύγει, την κυνήγησε, την έπιασε και την έδεσε σε μια καρέκλα με ένα ηλεκτρικό καλώδιο. Επί εννιά ώρες – με ένα μικρό διάλειμμα μόνο που βγήκε για να αγοράσει και άλλο αλκοόλ - συνέχισε να τη βρίζει, να την χτυπάει και να απειλεί πως θα την κουρέψει γουλί. Τελικά, πείστηκε να την λύσει, όταν του υποσχέθηκε να τον ''περιποιηθεί'' σεξουαλικά. Αμέσως, εκείνη βγήκε τρέχοντας απ’ το σπίτι, χώθηκε στο αυτοκίνητό της και πήρε κλαίγοντας την αστυνομία.

Ο Πεν συνελήφθη για ξυλοδαρμό. Είναι βέβαιο πως θα καταδικαζόταν, αλλά, μια βδομάδα αργότερα, η Μαντόνα απέσυρε τις κατηγορίες Όπως είπε στους φίλους της, δεν άντεχε να τον δει στην φυλακή - παρά τα όσα είχαν συμβεί, για κείνη ο Σον ήταν πάντα η ''αγάπη της ζωής της''. Μήπως, αναρωτιόταν, ήταν δικό της το λάθος; Μήπως τον είχε εξωθήσει στα άκρα; Την ίδια μέρα ξεκίνησε τη διαδικασία για το διαζύγιο. ''Ας τον έχει ο Θεός καλά – μόνο κάπου μακριά, πολύ μακριά  από μένα'', εκμυστηρεύτηκε στον αδελφό της. ''Αυτός ο γάμος τελείωσε''.

Τελείωσε; 26 χρόνια αργότερα, τα media μιλούν για την ''επανασύνδεση του αιώνα''. ''Είναι φίλοι'' δήλωσε κοντινό τους πρόσωπο στην New York Post ''Ποιος ξέρει όμως πόσο κοντά πραγματικά είναι μετά από τόσα χρόνια;'' Ποιος, αλήθεια, μπορεί να ξέρει οτιδήποτε με αυτούς τους δύο;   
 
Πηγή: Ladylike.gr
 
 

Δειτε Επισης

Χρήστος Δάντης: «Θα ξαναπαντρευόμουν με μεγάλη χαρά»
Νένα Χρονοπούλου: «Είμαστε 1.500.000 ΑμεΑ. Το 87% είναι μάνες που έχουν εγκαταλειφθεί από συζύγους»
Ηλίας Βαλάσης: «Ήμουν πολλά χρόνια στρατιωτικός, υπάρχουν σιχάματα στις Ένοπλες Δυνάμεις σαν τον Βλάσση»
Κατερίνα Καινούργιου: «Μην παρκάρετε σε ράμπες αναπήρων, τι δεν καταλαβαίνετε; Ζώα όλοι σας!»
Χάρης Ρώμας: «Έχω σχέση και είμαι καλά. Δεν είμαι για να δίνω τα ρέστα μου και να πέφτω κάτω. Μεγάλωσα»
Ναταλία Δραγούμη: «Ένα ψυχολογικό πρόβλημα που έχω είναι αυτό. Έχω φοβία και ψύχωση»
Θλίψη στον καλλιτεχνικό – και όχι μόνο – κόσμο έχει σκορπίσει ο θάνατος του Μανούσου Μανουσάκη
Βάνα Πεφάνη: «Oι γυναίκες μετά τα 45 με 60 είναι πραγματικά σαν να μην έχουν θέση στο επάγγελμα»
Λάκης Γαβαλάς: «Δεν δέχτηκα κάποιο τηλεφώνημα από την αδελφή μου, μετά τα όσα είπα για τη σχέση μας»
«Κόλαφος» η Πηνελόπη Αναστασοπούλου για Ηλιάνα Παπαγεωργίου: «Λυπηρό, δεν μου άρεσε καθόλου»