Josh Stone: Στην καμπάνια ενάντια στην θανάτωση των κροκοδείλων

Με δάκρυα και με το σώμα της ζωγραφισμένο σαν ερπετό, φωτογραφήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια Joss Stone. Όλα αυτά για τις ανάγκες της καμπάνιας ενάντια στην θανάτωση των κροκοδείλων για την δημιουργία τσαντών. Τρεις κροκόδειλοι συγκεκριμένα χρειάζονται για να φτιαχτεί μια από τις διασημότερες και πιο ακριβές τσάντες του κόσμου, όπου η αξία της αγγίζει μέχρι και τα 300.000 ευρώ και είναι η αγαπημένη των stars του Hollywood.

 

 
 
 

Δειτε Επισης

Το M&S δίπλα στις γυναίκες: Για 4η συνεχή χρονιά στηρίζει με ουσιαστική δράση
Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny