«Ο κόσμος δεν έχει ιδέα το πόσο βαθιά είναι ριζωμένος ο ρατσισμός στον Έλληνα. Μπες μια μέρα στα παπούτσια μου, ενός ανοιχτά gay ανθρώπου και κάνε μια βόλτα στο κέντρο. Το τι θα ακούσεις δεν το διανοείται το μυαλό σου»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Ο Γιάννης Κατινάκης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή #CinderellaNights του #OPEN, το βράδυ της Παρασκευής (27/6), και μίλησε ανοιχτά για την ομοφοβία που εξακολουθεί να βιώνει στην καθημερινότητά του.
Ο κωμικός, με αφορμή ένα πρόσφατο σοβαρό περιστατικό ομοφοβίας που σημειώθηκε στην πλατφόρμα του #TikTok, από (τραγική) φοιτήτρια στην Κρήτη, εξήγησε πως η συγκεκριμένη συμπεριφορά δεν τον εξέπληξε, καθώς, όπως είπε, αποτελεί μια πραγματικότητα που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια.
Δήλωσε μάλιστα πως δεν σοκαρίστηκε, καθώς θεωρεί τον ρατσισμό βαθιά ριζωμένο στην ελληνική κοινωνία.
Αποκάλυψε ότι έχει να χρησιμοποιήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς εδώ και εφτά ολόκληρα χρόνια, καθώς φοβάται για τη σωματική του ακεραιότητα και την ασφάλειά του, μετά από την σοκαριστική επίθεση που δέχθηκε στο παρελθόν.
Θα σου πω ότι εγώ δεν σοκαρίστηκα. Εγώ όντας ένα gay άτομο, ζώντας στην Ελλάδα, περπατώντας στους δρόμους της Ελλάδας, για εμένα αυτό είναι δυστυχώς το αναμενόμενο. Υπάρχει πάρα πολύ ομοφοβία. Νομίζω ότι ο κόσμος δεν έχει ιδέα το πόση ομοφοβία υπάρχει στην Ελλάδα. Δεν έχει ιδέα το πόσο βαθιά είναι ριζωμένος ο ρατσισμός στον Έλληνα.
Δυστυχώς… Και το ακούω πάρα πολύ συχνά αυτό ότι “εντάξει μωρέ ποιος ασχολείται μαζί σας; Έχετε πρόβλημα;”. Μπες μια μέρα στα παπούτσια μου, ενός ανοιχτά gay ανθρώπου και κάνε μια βόλτα στο κέντρο. Το τι θα ακούσεις δεν το διανοείται το μυαλό σου.
Στη συνέχεια, ο Γιάννης Κατινάκης αποκάλυψε πως οι εμπειρίες που έχει ζήσει τον οδήγησαν στο να αποφεύγει ακόμη και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς δεν αισθάνεται ασφαλής.
Καμιά φορά εύχεσαι απλά να ακούσεις και να είσαι ασφαλής. Μιλάς σε έναν άνθρωπο που έχω να μπω σε μέσα μαζικής μεταφοράς επτά χρόνια. Γιατί φοβάμαι. Δεν είμαι ασφαλής. Πρώτα κινδύνευσα και μετά φοβήθηκα και δεν ξαναμπήκα.
Είπα “Άι σιχτίρι, δεν θα πηγαίνω μια βόλτα και θα διακυβεύεται κάθε φορά η σωματική μου ακεραιότητα”. Δεν θα πρέπει να παίζω και να στοιχηματίζω με την ψυχασθένεια του καθενός και το που φτάνουν τα όρια της τρέλας του, του ρατσισμού και του μίσους του. Οπότε ναι δεν σοκαρίστηκα



