«Αδιαμφισβήτητα μπορώ να συνυπάρχω. Αν γίνεται ένα φεστιβάλ δεν με χαλάει καθόλου να υπάρχουν άνθρωποι που υπηρετούν διαφορετικά είδη διασκέδασης. Επειδή ξέρω που πηγαίνω και στα δυο μέρη περνάω καλά για άλλους λόγους»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη βρέθηκε καλεσμένη στο 17ο επεισόδιο του vidcast #ΕσύΤιΜουσικήΑκούς; της εφημερίδας #Μακεδονία, όπου παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια μιλά για τα μουσικά της ακούσματα, τους καλλιτέχνες που έβλεπε από μικρή ηλικία να μπαίνουν στο σπίτι της οικογένειά της, τους «δαίμονες» που παλεύει αλλά και τα νυχτοπερπατήματα της σε κάθε είδους σκηνή.
Εξηγεί τη σχέση της με τη νυχτερινή ζωή, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι άλλο κομμάτι του εαυτού της καλύπτει το να πάει να δει τη Χάρις Αλεξίου και άλλο την Ιουλία Καλλιμάνη.
Μεταξύ άλλων, η ερμηνεύτρια μίλησε για το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Θοδωρή Φέρρη ή τον Νίκο Οικονομόπουλο, ενώ αναφέρθηκε και στις μουσικές επιλογές της όταν βγαίνει να διασκεδάσει.
Αδιαμφισβήτητα μπορώ να συνυπάρχω. Αν γίνεται ένα φεστιβάλ δεν με χαλάει καθόλου να υπάρχουν άνθρωποι που υπηρετούν διαφορετικά είδη διασκέδασης. Τώρα η συνύπαρξη μιας συνεργασίας απαιτεί πολλά διαφορετικά πράγματα. Εκεί θα το σκεφτόμουν. Δεν είμαι ένας άνθρωπος που θα πει ποτέ
Σαν πρώτη αίσθηση μπορώ να σου πω ότι κάποιος δεν θα πέρναγε το ίδιο καλά, γιατί οι συνεργασίες απαιτούν υποχώρηση, κατανόηση, βαθύ σεβασμό και βαθιά εκτίμηση. Είναι σαν μια μικρή σχέση. Πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος για αυτή τη συνεργασία
Γενικά δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει να πηγαίνω κάπου να διασκεδάσω και να σηκώνομαι να τραγουδάω, γιατί πηγαίνω να περάσω καλά και δεν θέλω να έχω το στρες ότι θα σηκωθώ να τραγουδήσω. Πηγαίνω παντού καταρχάς.
Νομίζω δεν έχω χάσει καλλιτέχνη, νομίζω τους έχω δει σχεδόν όλους live. Τα τελευταία χρόνια έχω μαζευτεί γιατί όταν βγαίνω δεν αστειεύομαι, ξενυχτάω, το πάω μέχρι τέρμα. Δεν είμαι καθόλου προσεκτική, θα μιλάω, θα γκαρίζω και μετά όταν έχω να τραγουδάω το μετανιώνω
Θεωρώ ότι είναι καλό να βλέπουμε τα πάντα. Να δούμε τι συμβαίνει και γιατί, ασχέτως τι δρόμο ακολουθεί ο καθένας μας. Με ενδιαφέρει να δω τι αρέσει στον κόσμο, με τι ταυτίζεται ο κόσμος και πάντα προσπαθώ να βρω κάτι σε ένα live. Παντού μπορώ να περάσω καλά.
Σίγουρα άλλο κομμάτι μου καλύπτει να δω την Χαρούλα Αλεξίου, άλλο κομμάτι μου καλύπτει να πάω στην Ιουλία Καλλιμάνη, αλλά επειδή ξέρω που πηγαίνω και στα δυο μέρη περνάω καλά για άλλους λόγους



