«Αυτό που λέει ο Γιώργος Λιάγκας τώρα για τη φτήνια και την προχειράτζα, δεν υπήρχε στήλη, ας το πούμε έτσι, στην εκπομπή του, στην οποία δεν υπήρχε οπερατέρ και ηχολήπτης και είναι ένα δημόσιο μέρος και πήγαινε συγκεκριμένος δημοσιογράφος, με το κινητό; Ναι ή όχι;»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Δεν έχει τέλος η κόντρα ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και τους content creators, μετά και τα όσα είπε τόσο ο ίδιος, όσο και ο Fipster, ο οποίος χαρακτήρισε τα λόγια του παρουσιαστή ως «ανήθικα».
Ο #YouTuber σχολίασε το τηλεοπτικό μέλλον του Γιώργου Λιάγκα, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του παρουσιαστή του #ΑΝΤ1 μέσα από την εκπομπή #ΤοΠρωινό. Το περίεργο θα ήταν να μην το σχολίαζε αφού κάθε μέρα αν δεν βρίσκει και ένα λόγο για να είναι έξαλλος.
Ο Γιώργος Λιάγκας δήλωσε με το γνωστό, έντονο, υπερφίαλο και εριστικό του ύφος πως η μεταφορά διαφημιστικών εσόδων προς το #YouTube μειώνει τα μπάτζετ των καναλιών. Τόνισε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Το ότι κάποιοι από εδώ φέτος θα χάσουν τη δουλειά τους, είναι και εξαιτίας σας».
Ο Fipster κατηγορήθηκε από τον Γιώργο Λιάγκα ότι είναι κι εκείνος ένας από τους λόγους που κόσμος χάνει τη δουλειά του στην τηλεόραση. Aργότερα ο παρουσιαστής ξεκαθάρισε ότι δεν πολέμησε ποτέ το ίδιο το μέσο ή το #YouTube ως πλατφόρμα, αλλά αντιτίθεται στη «φτήνια στην παραγωγή» που υπήρχε στο παρελθόν.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Fipster: «Δεν έχω δει πιο ανήθικες δηλώσεις από αυτες του Γιώργου Λιάγκα. Μπαρούφες» - Η έκρηξη του παρουσιαστή
Μετά από όλο αυτό το καλλιτεχνικό της καντίναζ που δημιουργεί εντέχνως και χωρίς λόγο ο Γιώργος Λιάγκας, ο Fipister απάντησε ότι πρόκειται για τις πιο ανήθικες δηλώσεις που έχει ακούσει.
Μετά την προβολή του βίντεο, ο Γιώργος Λιάγκας πήρε τον λόγο και απάντησε με κρεσέντο αυτοαναφορικότητας σε ένα ακόμα one man show. Παρουσίασε τον εαυτό του ως ευγενή, σεβαστικό και με ιδιαίτερη αισθητική.
Δεν πολεμάω ούτε τους influencer, ούτε τους YouTuber, εννοείται δεν τους πολεμάω, ούτε έχω καμία κόντρα. Πολεμάω τη φτήνια. Η φτήνια μπορεί να υπάρχει και στην τηλεόραση, και αυτό το πολεμάω. Όπου υπάρχει φτήνια και ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, το πολεμάω
Το θέμα έπαιξε στο #HappyDay και ο Κώστας Φραγκολιάς πήρε θέση.
Τώρα να ρωτήσω λίγο κάτι; Αυτό που λέει ο Γιώργος τώρα για τη φτήνια και την προχειράτζα, δεν υπήρχε στήλη, ας το πούμε έτσι, στην εκπομπή του, στην οποία δεν υπήρχε οπερατέρ και ηχολήπτης και είναι ένα δημόσιο μέρος και πήγαινε συγκεκριμένος δημοσιογράφος, με το κινητό; Ναι ή όχι; Γιατί δουλευόμαστε μεταξύ μας!
Λέμε για την προχειρότητα και προχειρότητα στην εκπομπή του Γιώργου σε κάποια συγκεκριμένη στήλη, που καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοώ και ποια είναι υπήρξε! Μην κρυβόμαστε!



