reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η μητέρα μου δεν ήθελε να την ξεφτιλίσω, ήθελε να είμαι η πρώτη. Ήταν πολύ αγχωτικό»

«Σαν παιδί είχα πολύ μπερδεμένο στο κεφάλι μου το κακοποιητικό σύστημα ως κανονικό σύστημα. Αυτό θέλει πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας και εμβάθυνσης για να το βγάλεις»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Σε μια ιδιαίτερα προσωπική συνέντευξη στην εκπομπή #StarBreakfast, η Άριελ Κωνσταντινίδη μίλησε για τις μεγάλες αλλαγές που έφερε στη ζωή της ο ερχομός της κόρης της, αλλά και για τις εμπειρίες που τη διαμόρφωσαν από την παιδική της ηλικία.

Η ηθοποιός αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετώπισε τη φετινή χρονιά, στη σχέση των παιδιών της με το νέο μέλος της οικογένειας, αλλά και στη διαδρομή της προς την προσωπική εξέλιξη.

Η Άριελ Κωνσταντινίδη μιλά για τις παιδικές της εμπειρίες και τη διαδρομή προς την προσωπική της ισορροπία.

Η Άριελ Κωνσταντινίδη περιέγραψε τη χρονιά που διανύει ως ιδιαίτερα απαιτητική, εξηγώντας πως, παρά τις δυσκολίες, βιώνει μια περίοδο γεμάτη όμορφες στιγμές χάρη στη νεογέννητη κόρη της.

Σίγουρα ήταν μια χρονιά με πάρα πολλές προκλήσεις και δοκιμάστηκαν οι αντοχές μου. Όμως θα πω ότι είμαι πάρα πολύ καλά. Η κόρη μου είναι ένα πολύ ήσυχο μωρό και μου μαθαίνει πολλά πράγματα που με εντυπωσιάζουν. Σίγουρα τα αγόρια μου ταράχτηκαν εσωτερικά πολύ αλλά αυτό που εξωτερίκευαν ήταν η χαρά.

 

Η ηθοποιός θυμήθηκε τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα, αποκαλύπτοντας πως η ανάγκη της για συντροφιά την οδήγησε στον χώρο της τηλεόρασης, ενώ μίλησε και για την πίεση που δεχόταν από τη μητέρα της να διακρίνεται πάντα.

«Στο χώρο της τηλεόρασης μπήκα μόνη μου, από την ανάγκη μου για να έχω μια παρέα. Απλώς της μητέρας μου ήταν η σκέψη “δεν θα μας ξεφτιλίσεις, θα πας και θα ‘σαι πρώτη”. Αυτό ήταν πολύ αγχωτικό για μένα. Γι’ αυτό και έχει γίνει πολύ ανθεκτική και μπορώ και επιβιώνω σε όλα τα χαώδη συστήματα. Βρίσκω την τρύπα να ανασαίνω».

 

 

Η Άριελ Κωνσταντινίδη μίλησε με ειλικρίνεια και για τα βιώματά της ως παιδί, εξηγώντας ότι χρειάστηκε να αφιερώσει πολλά χρόνια στην ψυχοθεραπεία για να αναγνωρίσει και να επεξεργαστεί όσα θεωρούσε κάποτε φυσιολογικά.

Σαν παιδί είχα πολύ μπερδεμένο στο κεφάλι μου το κακοποιητικό σύστημα ως κανονικό σύστημα. Αυτό θέλει πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας και εμβάθυνσης για να το βγάλεις.

 

;