reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Fipster: «Δεν έχω δει πιο ανήθικες δηλώσεις από αυτες του Γιώργου Λιάγκα. Μπαρούφες» - Η έκρηξη του παρουσιαστή

Γιώργος Λιάγκας: «Το πρόβλημά μου είναι η φτήνια και η έλλειψη αισθητικής. Πρέπει να κάτσει το παιδί και να δει, αυτόν που τον λέει ανήθικο, γιατί έχει κάνει 30 χρόνια καριέρα και κάνει ακόμα; Τον συγχώρω σαν μεγαλύτερος και πιο πετυχημένος από αυτόν, ότι δεν είναι ωραίο να μηδενίζεις κατά τέτοιο τρόπο. Θα φοβηθώ εγώ τον Fipster;»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η έντονη τηλεοπτική κόντρα ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και τον #YouTuber Fipster  ξέσπασε στα μέσα Ιουνίου του 2026, με αφορμή σχόλια του Fipster για το τηλεοπτικό μέλλον του παρουσιαστή. Η διαφωνία τους γρήγορα εξελίχθηκε σε μια ευρύτερη συζήτηση για τον ανταγωνισμό ανάμεσα στην παραδοσιακή τηλεόραση και το #YouTube.

Ο #YouTuber σχολίασε το τηλεοπτικό μέλλον του Γιώργου Λιάγκα, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του παρουσιαστή του #ΑΝΤ1 μέσα από την εκπομπή #ΤοΠρωινό. Το περίεργο θα ήταν να μην το σχολίαζε αφού κάθε μέρα αν δεν βρίσκει και ένα λόγο για να είναι έξαλλος.

Ο Γιώργος Λιάγκας δήλωσε με το γνωστό, έντονο, υπερφίαλο και εριστικό του ύφος πως η μεταφορά διαφημιστικών εσόδων προς το YouTube μειώνει τα μπάτζετ των καναλιών. Τόνισε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Το ότι κάποιοι από εδώ φέτος θα χάσουν τη δουλειά τους, είναι και εξαιτίας σας». 

Ο παρουσιαστής ξεκαθάρισε ότι δεν πολέμησε ποτέ το ίδιο το μέσο ή το YouTube ως πλατφόρμα, αλλά αντιτίθεται στη «φτήνια στην παραγωγή» που υπήρχε στο παρελθόν.

Σε πρόσφατη τοποθέτησή του, ο παρουσιαστής υπογράμμισε ότι δεν θεωρεί πως ο Fipster μείωσε εσκεμμένα την τηλεόραση. Εξήγησε όμως ότι η αγορά συρρικνώνεται, με αποτέλεσμα να κόβονται εκπομπές που δεν αντικαθίστανται. 

Το θέμα πήρε διαστάσεις στον χώρο της showbiz, με άλλα τηλεοπτικά πρόσωπα, όπως ο Κωνσταντίνος Βασάλος, να παίρνουν δημόσια θέση για τη διαμάχη. 

Μετά από όλο αυτό το καλλιτεχνικό της καντίναζ που δημιουργεί εντέχνως και χωρίς λόγο ο Γιώργος Λιάγκας, ο Fipister απάντησε σε όλα αυτά, μέσα από συνέντευξη προβλήθηκε από την εκπομπή του ίδιου του παρουσιαστή:

Είναι η τρίτη χρονιά, χαίρομαι πάρα, πάρα πολύ για αυτό. Δεν μπορούσα να μιλήσω, είχα πάρα πολύ άγχος, πιο πολύ άγχος από κάθε άλλη φορά, έτρεμα. Το βραβείο είναι ένα πολύ συμβολικό πράγμα. Είναι, ξέρεις, η προσπάθεια, είναι η δουλειά, είναι ο κόσμος που σε ψήφισε… Εγώ σκεφτόμουν όσο ήμουν πάνω στη σκηνή το δωμάτιό μου το εκεί στο πατρικό μου, που είχα ξεκινήσει και έκανα τα βίντεο στο YouTube, τη «φτήνια» που λέει ο Γιώργος Λιάγκας, που είχα τα φώτα τα της μαμάς μου και στερέωνα το κινητό και όλα αυτά. Ναι, οπότε χαίρομαι που με τη «φτήνια» έχω φτάσει μέχρι εδώ και έγινα και μενού.

Πραγματικά δεν έχω δει πιο ανήθικες δηλώσεις από τον Γιώργο Λιάγκα για αυτό που είπε, ότι εξαιτίας μου και του σιναφιού μου χάνονται δουλειές στην τηλεόραση. Εντάξει, όταν δεν έχουμε τι να πούμε, καλύτερα να μην λέμε τίποτα από το να λέμε απλά μπαρούφες. Αυτά. Γεια σας, καλημέρα, ευχαριστώ πάρα πολύ. Γιώργο, δεν χάνονται εξαιτίας μου οι δουλειές. Αν ήθελες, θα μπορούσες να μην χάνονται οι δουλειές, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, έτσι δεν είναι;

 

Μετά την προβολή του βίντεο, ο Γιώργος Λιάγκας πήρε τον λόγο και απάντησε με κρεσέντο αυτοαναφορικότητας σε ένα ακόμα one man show. Παρουσίασε τον εαυτό του ως ευγενή, σεβαστικό και με ιδιαίτερη αισθητική.

Ωραία, βγήκε τώρα ο Fipster να με πει εμένα ανήθικο. Κοιτάξτε, κοιτάξτε. Χαίρομαι πάρα, πάρα πολύ που το παιδί αυτό που πέτυχε, προφανώς πέτυχε, πήρε και βραβείο, και μπράβο του, του το είπαμε, καθόλου ειρωνικά. Ξεκίνησε με τη φτήνια, όπως είπε, και πλέον τώρα δεν έχει μείνει στη φτήνια. Έχει έρθει λοιπόν στα δικά μου λόγια και με έχει δικαιώσει απόλυτα. Τώρα χαλάει και εκείνος κάποια χρήματα και οι άνθρωποι που έρχονται και νοικιάζουν τον χώρο του για να κάνουν και αυτοί αντίστοιχα βίντεο, χαλάνε κάποια χρήματα, τον πληρώνουνε, βγάζει λεφτά από αυτό, για να κάνει αισθητικά καλύτερες παραγωγές από δύο αφώτιστους ανθρώπους που μιλάνε με μηδέν ευρώ. Άρα λοιπόν χαίρομαι πολύ, που το αποτέλεσμα της ζωής του Fipster με δικαιώνει απόλυτα γιατί κάνει αυτό που εγώ έλεγα. Όχι φτηνό προϊόν, αλλά ένα προϊόν με μια αισθητική καλύτερη από αυτό με την οποία ξεκίνησε. Άρα στα λόγια μου έρχεται. Το πρόβλημά μου είναι η φτήνια και η έλλειψη αισθητικής.

Τώρα, για το αν το προϊόν έχει μια αισθητική λογική Α ή έχει μια αισθητική λογική Β, να πετάω τούρτες, να κάνω τέτοια πράγματα, αυτό είναι δικό του θέμα. Η αισθητική είναι θέμα του καθενός. Κι εγώ όταν ήμουν πιτσιρικάς, οι άλλοι πετάγανε μπουγέλα στους καθηγητές, κι εγώ δεν πέταγα. Οι άλλοι γελάγανε που πετάγανε μπουγέλα στους καθηγητές, εγώ δεν γέλασα ποτέ με αυτό. Δεν θεώρησα ότι πετώντας, ας πούμε, νερό σε έναν άνθρωπο πρέπει να γελάς. Είναι η δική μου αισθητική όμως αυτή. Εδώ τώρα ο άνθρωπος αυτός πέταξε τούρτες σε κάποιους άλλους και γελάει. Δική του αισθητική και αρέσει στον κόσμο και μπράβο του του ανθρώπου. Κι αν δώσει βραβείο και είμαι καλεσμένος, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να του το δώσω. Την επιτυχία την αναγνωρίζω στους ανθρώπους.

Αυτό μόνο που πρέπει να κοιτάξει είναι επειδή είναι ένα νέο παιδί και πρέπει οι νέοι άνθρωποι που πετυχαίνουνε, να έχουνε ένα μότο στη ζωή τους. Να σέβονται και κάποιους άλλους ανθρώπους που έχουνε διαγράψει μια καριέρα πολλαπλάσια της δικής τους. Πολύ ωραία η νέα γενιά να αμφισβητεί την παλαιότερη. Πρέπει όμως να κάτσει το παιδί και να δει, αυτόν που τον λέει ανήθικο, γιατί έχει κάνει 30 χρόνια καριέρα και κάνει ακόμα; Είναι δυνατόν ένας ανήθικος άνθρωπος επί 30 χρόνια να είναι σταθερά επιλογή του κόσμου; Μήπως κάτι έχει δει ο κόσμος και σε αυτόν και δεν είναι ένας αποδιοπομπαίος τράγος και πρέπει να πάρει και ο Fipster κάποια παραδείγματα από την πορεία αυτού του ανθρώπου για να έχει κάνει μια καριέρα 30 χρονών; Το να πουλάμε μαγκιά και νεοτερισμό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σεβόμαστε ανθρώπους που έχουν καταγράψει τη δική τους πορεία και επιτυχία. Αυτό θα το ‘λεγα και στα παιδιά μου, τον αντιμετωπίζω σαν παιδί μου τον Fipster. Η ευγένεια είναι η κορωνίδα του ήθους. Επειδή βγήκε και με είπε και ανήθικο. Αυτά. 

Ο μηδενισμός είναι πολύ ωραίο πράγμα. Πρέπει να κοιτάμε πίσω από την επιτυχία ενός άλλου ανθρώπου για ποιο λόγο ένας άλλος άνθρωπος έχει κάνει αυτή την επιτυχία. Γιατί δεν μπορεί να πει ότι δεν έχω κάνει επιτυχία, μάλλον έχω κάνει, 30 χρόνια σ’ αυτή τη δουλειά. Ένας άνθρωπος λοιπόν που έχει κάνει δύο χρόνια επιτυχία, γιατί έχει κάνει, δεν μπορεί ένας άνθρωπος που έχει κάνει 30 χρόνια επιτυχία να βγαίνει και να τον λέει ανήθικο, κατάλαβες; Βγες και με επιχειρήματα απόδειξε ότι έχεις δίκιο εσύ και όχι ο άλλος, παρόλο που η ζωή σου τι δείχνει; Ότι έχει δίκιο ο άλλος. Γιατί βγήκε από τη φτήνια το παιδί αυτό, του κινητού, και κάνει τώρα δουλειά παραγωγής με λεφτά. Άρα δικαιώνει αυτό που εγώ είπα, όχι αυτό που αυτός λέει. Γιατί αν δεν ήθελε, θα έμενε ακόμα με τη φτήνια του κινητού στο δωμάτιό του να κάνει βιντεάκια. Γιατί δεν έμεινε με αυτή; Και τώρα κάνει βίντεο, συγγνώμη, με άλλη αισθητική και με χρήματα;

Σαν συμβουλή του το ‘δωσα, σαν μεγαλύτερος και πιο πετυχημένος από αυτόν, ότι δεν είναι ωραίο σε ανθρώπους που έχουν κάνει τη δικιά τους πορεία να βγαίνεις και να τους μηδενίζεις κατά τέτοιο τρόπο. Δεν είναι ωραίο, δεν τον τιμά. Ακόμα κι αν σήμερα δέκα φίλοι του πάνε και του πουν «μπράβο, καλά του ‘κανες του μαλ… του Λιάγκα», δεν τον τιμά. Αυτή είναι η ιστορία όλη, πρέπει να το καταλάβει μόνος του. Και όλη αυτή η μαγκιά ότι «και καλά εγώ θα φοβηθώ γιατί το ‘πα μετά στη συνεργάτιδά μου και δεν θα παίξω τη δήλωση;» Θα φοβηθώ εγώ τον Fipster; Αχ Θεέ μου! Να μην αλλοιωθεί, θα αλλοίωνα εγώ την άποψη του Fipster, τη φοβάμαι και θα αλλοίωνα την άποψη

Με αφορμή τις δηλώσεις του Κωνταντίνου Βασάλου σχετικά με το αν υποτιμούν οι άνθρωποι της τηλεόρασης όσους κάνουν εκπομπές στο #Υoutube, ο Γιώργος Λιάγκας αντέδρασε με θυμοατοποίηση όπως συνηθίζει, αναφέροντας πως έχουν διαστρεβλωθεί τα λεγόμενά του, ενώ παράλληλα έκανε μια τοποθέτηση και για τις τηλεοπτικές εξελίξεις το τελευταίο διάστημα.

Θέλω να πω κάτι. Στο κομμάτι που θεωρώ τελικά, έτσι, και το παίρνω εγωιστικά πάνω μου, ε κάτι έχω κάνει, έχω κάνει τελικά. Έχω, έχετε διαστρέψει όλοι τα λόγια μου. Όλοι, όλοι, όλοι, όλοι. Ο Fipster, ο Βασάλος, όλοι όσοι κάνετε YouTube και βιντεάκια, έχετε διαστρέψει τα λόγια μου. Τα οποία δεν τα παίρνω πίσω και τα εννοώ.

Ποτέ δεν είπα ότι είμαι εναντίον του YouTube, των podcast, των vidcast και τα λοιπά. Ποτέ! Ποτέ! Είπα είμαι εναντίον της προχειράντζας. Αν τώρα βγαίνετε όλοι και για να απολογηθείτε σε μένα, κακώς, δεν πρέπει, αλλά και λέτε “εγώ βγάζω και βάζω απ’ την τσέπη μου 600€ να κάνω”, καλώς σας έχω κάνει, γιατί βγάζετε λεφτά και δουλεύει κόσμος. Από το κινητό, μηδέν ευρώ, τραβάω βίντεο και το ανεβάζω και έχω clicks, αυτό εγώ, ο mainstream της τηλεόρασης, ενός μέσου που πεθαίνει και θέλω, επειδή είμαι 30 χρόνια στο μέσο αυτό, το αγαπάω πάρα πολύ, πολύ, να του δώσω το φιλί της ζωής και να μείνει κι άλλα 100 χρόνια, θα το πολεμάω. Αυτό θα πολεμάω

Δεν πολεμάω ούτε τους influencer, ούτε τους YouTuber, εννοείται δεν τους πολεμάω, ούτε έχω καμία κόντρα. Πολεμάω τη φτήνια. Η φτήνια μπορεί να υπάρχει και στην τηλεόραση, και αυτό το πολεμάω. Όπου υπάρχει φτήνια και ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, το πολεμάω! Και ποτέ δεν είπα, το διαστρέψατε, ότι ο Fipster έδιωξε κόσμο από την εκπομπή, ποτέ! Είπα η νοοτροπία

Βλέπετε ότι μειώνεται η τηλεόραση; Ηλίθιοι είμαστε; Δεν βλέπετε τι γίνεται γύρω γύρω; Κόβονται εκπομπές και δεν αντικαθίστανται. Μειώνεται η τηλεόραση λοιπόν. Πάμε παρακάτω. Δεν είπα ότι ο Fipster μείωσε την τηλεόραση. Είπα ότι από τη στιγμή που πάει εκεί η διαφήμιση, μοιραία το κόστος της τηλεόρασης μικραίνει. Φυσιολογικό είναι. Άρα λοιπόν τι είπα; Από τη στιγμή που πάει, που πάει εκεί, ας γίνονται πιο ακριβές παραγωγές να δουλεύει κόσμος εκεί. Τόσο κακό είναι; Τόσο σας πείραξε πολύ αυτό; Έλα τώρα, δηλαδή ξαφνικά, βρήκαμε μια… μια βλακεία, πάμε να διαστρέψουμε αυτά που λέει ο Λιάγκας για να κάνουμε…

 

 

 

 

;