«Βλέπω κάποιες φίλες που τα καταφέρνουν όλα. Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Δεν έχουμε παντρευτεί. Ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκεφτόμαστε. Δεν μας έχει λείψει. Η κόρη μου μοιάζει στον μπαμπά της και είναι σκληρό. Το έβλεπα από τον υπέρηχο και φαινόταν»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Η Παυλίνα Βουλγαράκη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή #ΚαλύτεραΑργά με την Αθηναΐδα Νέγκα, τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 24 Ιουνίου.
Η ερμηνεύτρια αποκάλυψε ότι δεν έχει παντρευτεί με τον σύντροφό της, Στέφανο ούτε αποτελεί άμεση προτεραιότητά τους, αν και δεν το αποκλείουν ως ενδεχόμενο στο μέλλον.
Μίλησε ανοιχτά για τη σχέση με τον σύζυγό της, την καθημερινότητα με το παιδί τους, αλλά και τις φυσιολογικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα ζευγάρι μετά τον ερχομό ενός μωρού.
Μοιράστηκε ένα χιουμοριστικό παρασκηνικό από την πρώτη τους επαφή, με τον Μίλτο Πασχαλίδη, αποκαλύπτοντας ότι ο καλλιτέχνης τη ρώτησε αυθόρμητα: «Εσύ πώς κάνεις καριέρα;».
Τόνισε πως πιστεύει ακράδαντα ότι όταν ένας άνθρωπος δίνει ψυχή και σώμα σε αυτό που κάνει, η προσπάθειά του επιστρέφει πίσω με θετικό τρόπο. Αναπολώντας το παρελθόν, αναφέρθηκε στις αναμνήσεις και τα βιώματα που τη διαμόρφωσαν.
Η Παυλίνα Βουλγαράκη εξομολογήθηκε επίσης ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της είχε φτάσει τα 90 κιλά, γεγονός που της προκάλεσε έντονη συναισθηματική φόρτιση και δυσκολία στην αποδοχή της εικόνας της στον καθρέφτη.
Βλέπω κάποιες φίλες που τα καταφέρνουν όλα. Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Δεν έχουμε παντρευτεί. Ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκεφτόμαστε. Αλλά δεν είναι ότι και αν συνέβαινε θα ήταν κάτι αφύσικο. Απλώς θα έπρεπε οργανικά με κάποιο τρόπο να μας έρθει να το κάνουμε, αλλά δεν το έχουμε σκεφτεί. Δεν μας έχει λείψει. Η κόρη μου μοιάζει στον μπαμπά της και είναι σκληρό. Το έβλεπα από τον υπέρηχο και φαινόταν
Στην εγκυμοσύνη είχα φτάσει 90 κιλά, πήρα 30 κιλά. Αρχικά εγώ να σου πω ότι όταν με έβλεπα με αυτά τα κιλά, δεν μπορούσα… ήμουν χάλια συναισθηματικά. Να στο πω… μην στο παίξω cool και τέτοια. Δεν ήμουν καλά, δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη και στεναχωριόμουν πολύ. Θα μου πεις “Γιατί; Για τα κιλά; Υπάρχουν χίλια προβλήματα σε μια εγκυμοσύνη.” Ναι, και για τα κιλά, δεν ένιωθα καλά. Και συνειδητοποίησα ότι ο κάθε οργανισμός έχει τη δική του πορεία. Δηλαδή, εγώ τα πήρα και πίστευα ότι δεν θα τα χάσω ποτέ. Για κάποιο λόγο, φύγανε αμέσως. Εντάξει, δεν τα έχασα σε τρεις μήνες, αλλά στο εξάμηνο τα είχα χάσει, αλήθεια είναι.



