reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Γιώργος Λιάγκας: «Αν η Zέτα Δούκα είναι άτεχνη, κακή ηθοποιός, τεμπέλα και επηρμένη, γιατί την επέλεξε να συνεργαστούν;»

«Ήξερε ο Γιώργο Κιμούλης ποια έπαιρνε, δεν πήρε την Kατίνα Παξινού και του βγήκε φόλα. Το #MeToo δικαίωσε κάποιες γυναίκες και καταδίκασε και ηθικά αλλά και δικαστικά κάποιους πρωταγωνιστές αρνητικούς, από την άλλη όμως δεν γνωρίζω αν τελικά οι γυναίκες αυτές αργότερα είχαν τις ίδιες επαγγελματικές προτάσεις σε σχέση με πριν»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Τη δικαστική απόφαση που αθώωσε την Παναγιώτα Βλαντή για την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμισης από τον Γιώργο Κιμούλη σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας.

Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο έκρινε αθώα την ηθοποιό Παναγιώτα Βλαντή μετά την εκδίκαση της μήνυσης του Γιώργου Κιμούλη για συκοφαντική δυσφήμιση.

Για όσους δεν γνωρίζουν ο Γιώργος Κιμούλης υποστήριξε ότι η Παναγιώτα Βλαντή προχώρησε σε δύο δημόσιες τοποθετήσεις που, κατά τον ίδιο, έθιξαν την προσωπικότητα και την υπόληψή του. Η πρώτη έγινε τον Απρίλιο του 2023 μέσα από τηλεοπτική εκπομπή, ενώ η δεύτερη τον Αύγουστο του ίδιου έτους σε συνέντευξη που παραχώρησε σε έντυπο μέσο. Η υπόθεση αυτή έρχεται στο τέλος της σήμερα, με το δικαστήριο να ανακηρύσσει την τελική απόφαση.

Σύμφωνα με τη μήνυση, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης υποστήριξε ότι η ηθοποιός προχώρησε σε δύο δημόσιες τοποθετήσεις που, κατά τον ίδιο, έθιξαν την προσωπικότητα και την υπόληψή του. Η υπόθεση αυτή έρχεται στο τέλος της σήμερα, με το δικαστήριο να ανακηρύσσει την τελική απόφαση.

Η Παναγιώτα Βλαντή στην απολογία της υποστήριξε ότι η ίδια είχε πιστέψει τις καταγγελίες των συναδέλφων της, τις οποίες θεώρησε αξιόπιστες. Επιπλέον, είπε στο δικαστήριο πως όταν της εκμυστηρεύτηκε η ηθοποιός Δώρα Χρυσικού περιστατικά που σχετίζονται με συμπεριφορές του Γιώργου Κιμούλη, την πίστεψε και θεώρησε πως είχε ηθική υποχρέωση να σταθεί δίπλα στους συναδέλφους της.

Στο δικαστήριο κατέθεσε η Δώρα Χρυσικού, η οποία αναφέρθηκε σε περιστατικά λεκτικής κακοποίησης, που όπως καταγγέλλει βίωσε από τον Γιώργο Κιμούλη.

Υπέρ της απαλλαγής της ηθοποιού τάχθηκε η εισαγγελέας της έδρας. Δέχθηκε τον ισχυρισμό της ηθοποιού ότι θεωρούσε αληθινές τις καταγγελίες και σημείωσε ότι δεν αποδείχθηκε πως η Παναγιώτα Βλαντή λειτούργησε με δόλο. 

Κατά την αγόρευσή της η εισαγγελέας της έδρας ζήτησε την απαλλαγή της κατηγορούμενης και το δικαστήριο έκανε δεκτή τη πρόταση της

Υπενθυμίζουμε πως ο Γιώργος Κιμούλης κρίθηκε ένοχος από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών για ηθική αυτουργία σε ψευδή κατάθεση, κατόπιν μήνυσης της Ζέτας Δούκα.

Παράλληλα το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε ομόφωνα και την αγωγή του Γιώργου Κιμούλη κατά του σωματείου και μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου, (ΣΕΗ) με την οποία αξίωνε αποζημιώσεις άνω του 1.000.000 ευρώ για την διαγραφή του. H απόφαση αυτή έκρινε πως υπήρχαν νομικά σφάλματα και ελλείψεις στην υπόθεσή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Το πρωί της Τετάρτης (24/6) ο παρουσιαστής του #ΑΝΤ1 συζήτησε το θέμα με τους συνεργάτες του στο πάνελ της εκπομπής του.

Ο Κιμούλης είναι μια πολύ περίεργη ιστορία. Τι εννοώ; Παρότι ο ίδιος έχει εμπλακεί στις παρυφές του MeToo, ποτέ δεν έχει γίνει πρωταγωνιστής. Δεν έχει κατηγορηθεί ποτέ για σεξουαλική παρενόχληση, αλλά για κακοποιητικές συμπεριφορές. Δεν έχει ο ίδιος ποτέ τιμωρηθεί για κακοποιητική συμπεριφορά, όμως δικαιώνονται οι άλλοι που τους κατηγορεί ο Κιμούλης ότι λένε ψέματα γι’ αυτόν.

Δηλαδή, εδώ προσέξτε να δείτε τι γίνεται. Ο Κιμούλης δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ για κακοποιητική συμπεριφορά. Ποτέ. Κάποιοι βγαίνουν και λένε ότι έχει φερθεί άσχημα. Τους μηνύει ο Κιμούλης και δικαιώνονται αυτοί που λένε ότι έχει φερθεί άσχημα. Εδώ είναι ένα παράδοξο της ελληνικής δικαιοσύνης. Παράδοξο!

Να ρωτήσω κάτι; Αν η κυρία Δούκα είναι άτεχνη, δηλαδή κακή ηθοποιός, είναι τεμπέλα και είναι και επηρμένη, γιατί ο κύριος Κιμούλης επέλεξε να συνεργαστεί μαζί της; Δηλαδή, δεν γνώριζε ποια είναι; Η Δούκα δεν είναι μια πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός που βγήκε στο θέατρο και είπε: “Άντε, έλα”. Είναι μια γυναίκα που έχει καταγράψει μια πορεία. Καλή πορεία; Κακή πορεία; Κακή ηθοποιός; Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει για τον καθένα. Αυτή είναι.

Άρα ο Κιμούλης, που είναι μια εμβληματική προσωπικότητα, την πήρε, αυτός την επέλεξε. Δεν ήξερε; Επειδή τον έχω γνωρίσει τον Κιμούλη, είναι, όχι ευφυής, από τους ευφυέστερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Το μυαλό του είναι ξυράφι. Πώς την πάτησε έτσι με τη Δούκα; Δηλαδή στο σινάφι των ηθοποιών, ρε Κατσαρίδη, δεν γνωρίζει ο καθένας αν κάποιος είναι τεμπέλης, είναι καλός ηθοποιός; Δηλαδή δεν πήρε την Κατίνα Παξινού και του βγήκε φόλα

Λέει ότι “εγώ έχω κόκκινες γραμμές”. “Οι κόκκινες γραμμές οι δικές μου είναι να μην είναι κακός ηθοποιός, τεμπέλης και επιρρεπής”. Ωραία. Και δεν τη γνωρίζει τη Δούκα, όπως σου λέω, παρότι είμαι σίγουρος ότι τη γνώριζε. Παίρνει, λοιπόν, έναν πρωτοεμφανιζόμενο και του βγαίνει τεμπέλης, κακός και τα λοιπά. Το τρως το παλτό. Και του χρόνου λες “γεια σας”. Το τρως, πάντως, το παλτό», επισήμανε με νόημα ο Γιώργος Λιάγκας στη συζήτηση για τον Γιώργο Κιμούλη.

Έχει δικαίωμα ένας άνθρωπος, ιδιωτικά και όταν κληθεί στο δικαστήριο να πει τη γνώμη του, “ότι εγώ για άλλους λόγους κτλ. μου βγήκε παλτό, δεν μου βγήκε καλή ηθοποιός”. Δικαίωμά του είναι να το λέει. Η γνώμη του ότι η κυρία Βλαντή είναι μια μέτρια ηθοποιός, είναι η γνώμη του. Το τι προσέφερε αυτό στη δίκη δεν το ξέρω.

Κοίταξε, με την ίδια λογική θα σου πει και ο Κιμούλης όμως, “και σε τι χρησίμευσε η Βλαντή που είπε ότι είμαι κακοποιητής χωρίς να μπορεί να το αποδείξει;”. Δανείζομαι τώρα, κατάλαβες;

Όσο κακό είναι αν κάποιος δεν είναι κακοποιητής, ο άλλος να τον λέει κακοποιητή, τόσο κακό είναι κάποιος χωρίς λόγο και αιτία να λέει “έλα μωρέ, ένας μέτριος ηθοποιός είναι”, που μπορεί να είναι και μέτρια η γυναίκα, αλλά δεν φταίει γι’ αυτό. Και είναι και η γνώμη του Κιμούλη. Επίσης, για κάποιον μπορεί να είμαι ο καλύτερος παρουσιαστής του κόσμου και για κάποιον να είμαι ο χειρότερος του κόσμου. Είναι υποκειμενικές οι γνώμες αυτές

Αυτά που λέει η κυρία Βλαντή είναι ότι ουσιαστικά είπε αυτά που είπε κατηγορώντας τον κύριο Κιμούλη, επειδή είχε πιστέψει αυτά που της είχε εξομολογηθεί κάποια στιγμή η κυρία Χρυσικού. Και δικαιώθηκε στο δικαστήριο. Δεν σου λέει όμως εδώ ότι φοβόμουν μη χάσω τη δουλειά μου, θα καταστραφεί η δουλειά μου…

[…] Όντως το MeToo δικαίωσε κάποιες γυναίκες και καταδίκασε και ηθικά αλλά και δικαστικά κάποιους πρωταγωνιστές αρνητικούς, από την άλλη όμως δεν γνωρίζω αν τελικά οι γυναίκες αυτές αργότερα είχαν τις ίδιες επαγγελματικές προτάσεις σε σχέση με πριν. Γιατί ξέρεις τι μπορεί να λένε στο θέατρο; Και να πούμε μερικές αλήθειες στον κόσμο. Στο θέατρο γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν και κακοποιητές, υπάρχουν και περίεργοι άνθρωποι που δεν θα ανεχτείς συμπεριφορές, κακότροποι. Αυτό είναι γνωστό. Θα σου πουν τώρα: “Έλα μωρέ, να βάλουμε τώρα…” -δανείζομαι- “…τη Ζέτα Δούκα που θα βγει και θα πει ότι της μίλησε άσχημα ο τάδε; Έλα μωρέ, να βάλουμε την Βλαντή;”.

Υπήρχε όμως και το αφήγημα, Πάνο μου, για να πούμε όλα τα πράγματα, στο MeToo, αλλά αυτά που δεν λέγανε σε τηλεοράσεις, σε δικαστήρια και τα λέγανε στις παρέες: “Έλα μωρέ, ποιες το κάνανε το MeToo; Οι ατάλαντες για να εκδικηθούν τους ταλαντούχους”. Αυτό ακουγόταν στις παρέες. Ότι το MeToo το κάνανε κάποιες ατάλαντες, ξεχασμένες για να γίνουν γνωστές. Υπήρχε το επιχείρημα αυτό. Δεν το έχεις ακούσει ποτέ;»

 

 

;