reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Έμεινα άστεγος για δυο μήνες. Έχασα την οικογένεια μου, κανένας δίπλα μου & έπιασα πάτο»

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος αποκάλυψε on air τον χωρισμό του: «Είμαι καλύτερα μόνος μου» - «Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα μου που μου άλλαξε τον χαρακτήρα μου. Από μωρό ήταν μαχητής και ένα έξτρα κίνητρο για εμένα. Έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε αν θα ζήσει»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Σε μια διαφορετική θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, το πρωινό της Τετάρτης, όπως είδαμε στο #Buongiorno του #MEGA.

Κι αυτό μιας και ο σεφ και συνεργάτης της Φαίης Σκορδά ήταν καλεσμένος προκειμένου να παραχωρήσει μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.

Ανάμεσα σε άλλα, μάλιστα, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε από καρδιάς για την πλέον δύσκολη περίοδο που κλήθηκε να διαχειριστεί πριν από αρκετά χρόνια στην προσωπική του ζωή.

Ο σεφ μίλησε για τα σκοτάδια της ζωής του, τις δύσκολες περιόδους που βίωσε και για τους δύο γιους του.

Είμαι 56 χρονών και αρχίζω και φοβάμαι πλέον. Φοβάμαι να μην προλάβω να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν. Πριν τα 30 ήταν τα χαμένα χρόνια με απερισκεψίες. Από εκεί και μετά άρχισα να ζω. Οι γονείς μου προσπαθούσαν να μας εξασαλίσουν τα προς το ζην. Εγώ ήθελα να πετύχω από τα 13 μου γιατί μου έλεγαν όλοι ότι δεν θα τα καταφέρω. 

Έχω μάθει στη ζωή να πορεύομαι μόνος και έχω μόνο 2-3 κολλητούς. Δεν θεωρώ ποτέ τον εαυτό μου πετυχημένο γιατί έχω και άλλα πράγματα να κατακτήσω. 

Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα. Άρα θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο.

Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου. Έδιωξα του πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένεια μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου.

Είχα μείνει και άστεγος, στο Λος Άντζελες για δυο μήνες, συν όλων των άλλων και δεν είχα που και τι να κάνω. Βρήκα τελείως κλειστές πόρτες αλλά αυτό ήταν λυτρωτικό, πάρα πολύ γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω από την αρχή, μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο

Ευτυχώς πήγα στην Πρόνοια και έμεινα σε ένα σπίτι μαζί με άλλους. Ήταν οκ και έχτιζα χαρακτήρα. Χτίζεις δουλεύοντας.

 

Για την περιπέτεια υγείας του γιου του με τον οποίο έχουν το ίδιο όνομα, ανέφερε:

Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα μου που μου άλλαξε τον χαρακτήρα μου. Από μωρό ήταν μαχητής και ένα έξτρα κίνητρο για εμένα. Ο γιος μου ο Δημήτρης είχε μια περιπέτεια υγείας. Έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε αν θα ζήσει. Τα παιδιά μου είναι το άλφα και το ωμέγα

 

Ο  σεφ εξομολογήθηκε ότι, λόγω του χαρακτήρα του και της πεποίθησης ότι μπορεί να διαχειρίζεται τα πάντα αυτόνομα, έχει βιώσει αρκετές δυσκολίες στις σχέσεις του, οι οποίες συχνά οδηγούσαν σε αμοιβαίο πόνο. Αν και αναγνωρίζει ότι έχει αγαπήσει και έχει πληγωθεί, δήλωσε πλέον κορεσμένος και επιλέγει συνειδητά τη μοναξιά, την οποία ταυτίζει με την ηρεμία και την αυτονομία, αποκαλύπτοντας έμμεσα ότι έχει χωρίσει από τη σύζυγό του, Μαριέττα Ντάνα.

«Είχα αρκετές σχέσεις. Και περιστασιακές και με διάρκεια. Γιατί δεν είχα μυαλό, γιατί είχα περίεργο χαρακτήρα, γιατί είχα τρέλα που ακόμα κουβαλάω και γιατί δεν έλυσα ποτέ το θέμα σχέσεων με τους ανθρώπους το δικό μου. Εγώ έχω ένα μείον, πιστεύω ότι μπορώ να τα κάνω όλα μόνος μου. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος άλλος. Άρα δεν ζητάω και βοήθειες. Οπότε αυτό που έχω στο μυαλό μου το δουλεύω μόνος μου, που δεν είναι πάντα, το δουλεύω με τον καλύτερο τρόπο. Οπότε αν έχω μια σχέση, η οποία θέλει δούλεμα, και μπορεί κάποιος άλλος να τη δουλέψει αυτή τη σχέση, εγώ δεν θα το ακούσω αυτό. Και είναι λάθος. Αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω.

Και έχω πληγώσει και έχω πληγωθεί. Αλλά ποιος δεν το κάνει ρε συ Άρη; Και πάντα έδινα και έπαιρνα, απλά δεν τηρούσα πάντα τις υποσχέσεις που έδινα. Πάντα δίνω και παίρνω στις σχέσεις μου. Έχω πληγωθεί πάρα πολλές φορές. Όταν με έχουν απατήσει, γιατί έχω απατηθεί. Όταν δεν σε θέλει κάποιος, ενώ εσύ τον θέλεις πάρα πολύ. Όταν δεν βγαίνει η εξίσωση, βλέπεις ότι υπάρχει αγάπη και έλξη για έναν άνθρωπο, αλλά δεν μπορείτε να είστε μαζί. Αυτό εμένα με πληγώνει περισσότερο. Το να θέλει ο ένας τον άλλον, που είναι τρελό, αλλά μου έχει συμβεί, αλλά να μη βγαίνει η εξίσωση. Είναι κάποιες σχέσεις, που αγαπάς τον άλλον, τον θέλεις δίπλα σου, θέλεις να υπάρχει, αλλά δεν μπορείτε να συνυπάρξετε»

 

 

Η Φαίη Σκορδά τότε ρώτησε τον σεφ: 

Ονειρεύεσαι να έχεις μία σχέση με έναν άνθρωπο… 

 

Με τον Δημήτρη Σκαρμούτσο να απαντάει:

Όχι πλέον. Όχι, όχι

 

Φαίη Σκορδά: 

Τι, θα μείνεις μόνος σου;

 

Δημήτρης Σκαρμούτσος: 

Δεν με χαλάει

 

Φαίη Σκορδά: 

Τι λες βρε Δημήτρη; Δεν λέω να σε φοβίζει! Λέω τι σκέψεις κάνεις

 

Δημήτρης Σκαρμούτσος: 

Μα δεν θέλω να έχω έναν άνθρωπο για να πω στα γεράματά μου “θα έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου”. Είμαι μεγάλος Φαίη μου, δεν είμαι μικρός. Αισθάνομαι κορεσμένος από τις σχέσεις των ανθρώπων

 

Φαίη Σκορδά: 

Τι λες, παιδί μου; Δηλαδή, είσαι μόνος στο σπίτι, κοιμάσαι μόνος σου, ξυπνάς μόνος σου, πηγαίνεις, δουλεύεις, είσαι μόνος, δεν έχεις αυτό, δεν έχεις… 

 

Δημήτρης Σκαρμούτσος:

Έχω παιδιά, έχω φίλους… Δεν μου λείπει ένας σύντροφος. Είμαι καλύτερα μόνος… πολλές φορές. Όταν έχεις όλη τη μέρα μέσα στην ένταση και τα λοιπά, ακόμα και εσύ, όταν φεύγεις από την εκπομπή, πρέπει να πας να κάνεις αυτό, εκείνο, το άλλο, γυρνάς το βράδυ σπίτι 9:00 η ώρα… 

Άκου, έχω μεγαλώσει, σου εξηγώ, πιστεύοντας ότι πάντα έκανα τα πράγματα μόνος μου, οπότε η συντροφικότητα δεν ήταν ποτέ δεδομένη για μένα. Απλά ξέρω ότι δεν έχω τις αντοχές να το παλέψω. Μου ερχόταν, και έτσι όπως ένιωθα, το λειτουργούσα. Πλέον δεν το νιώθω. Οπότε αν δεν νιώθεις κάτι, δεν σου έρχεται, δεν το ψάχνεις. Δεν νιώθω αυτή τη στιγμή έλξη. Δεν είναι κάτι που με τρελαίνει. Έχω άλλα πράγματα να κάνω. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, Φαίη, καλώς ή κακώς. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, γιατί δουλεύεις μόνο τον εαυτό σου και μπορείς να το κάνεις στους δικούς σου χρόνους. Η ηρεμία δεν έρχεται όταν είσαι σε μια σχέση που πρέπει να δουλέψεις, γιατί παίζεις με τους χρόνους του άλλου και τους δικούς σου.

Δεν είναι ότι βαριέμαι, ούτε εγώ ούτε ο Μήτσος βαριόμαστε. Δεν έχει να κάνει με αυτό. Η ευτυχία έρχεται από μέσα σου, Φαίη. Την ευτυχία δεν στη δίνει κανένας. Την ευτυχία μπορεί να μας τη δώσουν τα παιδιά μας, που είναι δικό μας προϊόν, μέχρι εκεί, και εμείς. Μια σχέση δεν θα σου δώσει ευτυχία, Φαίη. Δεν θα σε κάνει ολοκληρωμένο

 

 

;