«Κλείστε το. Δεν υπάρχει λόγος να το ανοίγετε και να λέτε βλακείες. Βουτάτε τη γλώσσα σας στο μυαλό σας, αν αυτό υπάρχει και είναι στο κεφάλι σας και μετά μιλήστε. Εγώ αυτό που σου εύχομαι, επειδή δεν έχω κάτι μαζί σου, δεν σε ξέρω, δεν με νοιάζεις, σου εύχομαι μετά από 2 εγκυμοσύνες και δύο φυσιολογικούς τοκετούς να έχεις τέτοιο σώμα σαν την Ειρήνη»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Ένα αδι-ανόητο, αδιάκριτο, προσβλητικό, αισχρό σχόλιο ενός follower στο #TikTok πυροδότησε την έντονη αντίδραση του ηθοποιού Άρη Τσάπη ο οποίος θέλησε να απαντήσει δημόσια μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα social media.
Ο ηθοποιός Άρης Τσάπης, γνωστός στο ευρύ κοινό ως «Θανάσης» από την επιτυχημένη σειρά #ΕυτυχισμένοιΜαζί, έχει δημιουργήσει μια όμορφη και ευτυχισμένη τετραμελή οικογένεια στο πλευρό της συζύγου του, Ειρήνης Ξυπνητού.
Το 2020 ήρθε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί, ο Φίλιππος, ο οποίος μάλιστα ήταν παρών και στον γάμο των γονιών του.
Τον Νοέμβριο του 2025 η οικογένειά τους μεγάλωσε, καθώς υποδέχτηκαν τον δεύτερο γιο τους, ο οποίος πήρε το όνομα Σέργιος - Ακρωτηριανός.
Συγκεκριμένα, το εν λόγω τραγικό σχόλιο αφορούσε το σώμα της συζύγου του, Ειρήνης Ξυπνητού, με τον χρήστη του διαδικτύου να τονίζει ότι έχει πάρει κάποια κιλά.
Ο ηθοποιός φρόντισε να του υπενθυμίσει ότι η γυναίκα του πριν από λίγους μήνες έφερε στη ζωή το δεύτερο παιδί τους, με τον ίδιο να αντιδρά για την αδιακρισία που υπάρχει στο διαδίκτυο.
Πιο αναλυτικά, το συγκεκριμένο σχόλιο γράφει χαρακτηριστικά:
Όπως βλέπω την Ειρήνη ή είναι πάλι έγκυος έχει φουσκώσει λιγάκι ή πήρε κιλάκια.
H απάντηση του Άρη Τσάπη ήταν άμεση, με τον ίδιο να λέει στο βίντεο του:
Η Ειρήνη λοιπόν να σε ενημερώσω δεν έχει ούτε ένα χρόνο που έχει γεννήσει, είναι 7 μήνες που έχει γεννήσει. Επίσης να σου πω ότι ευτυχώς που το είπες σε εμάς, που το έγραψες σε εμάς σε αυτό το σχόλιο που σε γράφουμε και στα παπ@@ρια μας. Απλά να ξέρεις η αδιακρισία μπορεί να στεναχωρήσει πολύ κόσμο. Ειδικά μία γυναίκα που μπορεί να έχει γεννήσει 7 μήνες και μπορεί να μην είναι καλά σε εκείνη τη περίοδο της ζωής της. Ένα τέτοιο σχόλιο που για εσένα μπορεί να είναι ασήμαντο, μπορεί να την κάνει πολύ χάλια ψυχολογικά. Και αν δεν μπορείτε να το προσέξετε, κλείστε το. Δεν υπάρχει λόγος να το ανοίγετε και να λέτε βλακείες. Βουτάτε τη γλώσσα σας στο μυαλό σας, αν αυτό υπάρχει και είναι στο κεφάλι σας και μετά μιλήστε. Εγώ αυτό που σου εύχομαι, επειδή δεν έχω κάτι μαζί σου, δεν σε ξέρω, δεν με νοιάζεις, σου εύχομαι μετά από 2 εγκυμοσύνες και δύο φυσιολογικούς τοκετούς να έχεις τέτοιο σώμα σαν την Ειρήνη



