Στο δικαστήριο βρέθηκαν η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου για την υπόθεση ψευδούς κατάθεσης σχετικά με το τροχαίο του Παντελή Παντελίδη - Νέα αναβολή στη δίκη – Το ξέσπασμά της μετά την εξέλιξη
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Σημαντική εξέλιξη σημειώνεται στην πολύκροτη υπόθεση που συνδέεται με το θανατηφόρο τροχαίο του Παντελή Παντελίδη, καθώς η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου βρέθηκαν σήμερα στις δικαστικές αίθουσες, διεκδικώντας – όπως υποστηρίζουν – τη δικαίωσή τους απέναντι σε ισχυρισμούς που αμφισβήτησαν όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ.
Οι δύο γυναίκες έχουν κινηθεί νομικά κατά 57χρονου άνδρα (γκριουπιέρη σε λέσχη), ο οποίος φέρεται να κατέθεσε ότι οδηγός του οχήματος δεν ήταν ο Παντελής Παντελίδης, θέση που οι ίδιες αμφισβητούν κατηγορηματικά, γεγονός που έχει κριθεί και δικαστικά υπέρ τους.
Θυμίζουμε ότι ο συγκεκριμένος άνδρας είχε ισχυριστεί πως ο Παντελής Παντελίδης ήταν συνοδηγός στο δυστύχημα και στη θέση του οδηγού βρίσκονταν η Φρόσω Κυριάκου.
Παράλληλα η Μίνα Αρναούτη κατέθεσε αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο κατά της απόφασης του Εφετείου Αθηνών, το οποίο της επιδίκασε τελική αποζημίωση 39.000 ευρώ για το σοβαρό τροχαίο ατύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Παντελής Παντελίδης.
Το Εφετείο Αθηνών επιδίκασε 39.000 ευρώ, ενώ η ίδια διεκδικούσε 1.164.137 ευρώ για ηθική και οικονομική αποζημίωση. Το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρχε συνυπαιτιότητα σε ποσοστό 50% λόγω μη χρήσης ζώνης ασφαλείας, γεγονός που μείωσε δραστικά το τελικό ποσό. Αν είχε γίνει δεκτό ότι φορούσε ζώνη, η αποζημίωση θα άγγιζε τις 68.000 ευρώ.
Η πλευρά της Μίνας Αρναούτη υποστηρίζει ότι το δικαστήριο έσφαλε νομικά και υποβάθμισε την πραγματική έκταση της σωματικής και ψυχικής της βλάβης. Η ίδια εξέφρασε δημόσια το ξέσπασμά της, τονίζοντας ότι το ποσό των 39.000 ευρώ είναι εξαιρετικά μικρό για έναν άνθρωπο που έχει υποβληθεί σε 17 χειρουργεία και αντιμετωπίζει μόνιμες συνέπειες στην υγεία του. Μάλιστα, συνέκρινε καυστικά το ποσό αυτό με τα διοικητικά πρόστιμα για κακοποίηση/εγκατάλειψη ζώων που φτάνουν τις 270.000 ευρώ.
Λίγο πριν από τη δικαστική διαδικασία, η Μίνα Αρναούτη μίλησε στην εκπομπή #ΤοΠρωινό, εκφράζοντας την προσδοκία της για την έκβαση της υπόθεσης.
Περίμενα πως και πως αυτή τη μέρα. Θέλω να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη αυτοί οι άνθρωπο γιατί είπαν φρικτά ψέματα. Τα ψέματα πρέπει να τιμωρούνται και πιστεύω ότι σήμερα θα δικαιωθώ. Ο Παντελής ήταν πολύ αγαπητός και όλο αυτό είχε άσχημο αντίκτυπο, γιατί δεχόμασταν απειλές
Η Μίνα Αρναούτη αναφέρθηκε και στις δύσκολες στιγμές που ακολούθησαν μετά το δυστύχημα, υποστηρίζοντας ότι βρέθηκε αντιμέτωπη με έντονη λεκτική βία και απειλητικά μηνύματα.
Με έβριζαν, με απειλούσαν ότι θα με σκοτώσουν, ότι θα με βιάσουν. Όλα αυτά με έκαναν να φοβάμαι να βγω από το σπίτι μου. Το να λες ψέματα για έναν άνθρωπο χωρίς να σκέφτεσαι τι επιπτώσεις θα έχει στη ζωή του, είναι θλιβερό
Στη συνέχεια, η ίδια απέρριψε όσα κατά καιρούς έχουν ειπωθεί για τα κίνητρά της, τονίζοντας ότι ποτέ δεν σκέφτηκε οποιοδήποτε προσωπικό όφελος τη στιγμή του δυστυχήματος.
Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν ψεύτρα και για ποιο λόγο να γίνω τώρα γι’ αυτό το θλιβερό γεγονός; Ήμουν σε ένα αυτοκίνητο, μέσα στα αίματα, έτοιμη να πεθάνω, κι εκείνη την ώρα σκέφτηκα αν θα πάρω αποζημίωση;
Μια ακόμη αναβολή πήρε σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, η πολύκροτη δικαστική υπόθεση που αφορά την καταγγελία της Μίνας Αρναούτη και της Φρόσως Κυριάκου σε βάρος 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη.
Λίγες ώρες αργότερα, η ίδια θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο #Instagram, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για τη νέα καθυστέρηση.
Για άλλη μια φορά η υπόθεση αναβλήθηκε μολονότι ήμασταν παρούσες και εγώ και η εγκαλούσα με τους δικηγόρους μας και έτοιμες να τελειώσει επιτέλους αυτή η δίκη. Η υπεράσπιση ζήτησε αρχικά να κρατηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα όταν τελικά εκφωνήθηκε να διαπιστώσουμε ότι ο ένας κατηγορούμενος προτίμησε να μην έρθει στο δικαστήριο, όμως το δικαστήριο εξαντλώντας την επιείκειά του, με την αποφυγή της απουσίας ενός μόνο μάρτυρα, ανέβαλε την υπόθεση για τον Οκτώβριο. Για άλλη μια φορά θα έρθουμε, για άλλη μια φορά θα υποστούμε αυτή τη βάσανο, για να δικαιωθούμε για το αυτονόητο και το προφανές. Για μια υπόθεση που έχει ξεκινήσει από το 2020 και που παράλληλα με τη δίκη μας ανάβρουν και, τι έχουμε υποστεί από τότε, μας ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα



