reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Παντελής Καναράκης: «Βίωσα τοξικότητα σε κακό επαγγελματικό κλίμα και με ανθρώπους, που έχω δουλέψει»

«Υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν θα ‘θελα να ξαναδουλέψω, υπάρχουν και συνάδελφοι που δυσκολεύομαι στις συνεργασίες μαζί τους»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Ο Παντελής Καναράκης συνάντησε τη Ζωή Κρονάκη και τον Τάσο Ιορδανίδη, στην εκπομπή #ΚαλημέραΕίπαμε; της #ΕΡΤ με αφορμή τη νέα καλοκαιρινή του περιοδεία.

Μίλησε ανοιχτά για δύσκολες συνεργασίες και την διαχείριση τους και δήλωσε πως έχει βιώσει κακό κλίμα και έχει επιλέξει να διακόψει επαφές οριστικά. 

 Τόνισε τη σημασία του να βάζει κανείς τα όριά του στον εργασιακό χώρο και αναφέρθηκε στα επόμενα επαγγελματικά του βήματα στο θέατρο και την τηλεόραση. 

Ο ηθοποιός μίλησε και για τους λόγους που επιμένει να αγαπά το καλλιτεχνικό του σινάφι.

Για να μη μιλάω τώρα σαν να είμαι σε σενάριο βουδισμού, υπάρχουν και δύσκολες συνεργασίες και τοξικότητες. Να πούμε δηλαδή ότι έχω μαλώσει, έχω κόψει καλημέρες, έχουν γίνει αυτά. Εννοείται.

Υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν θα ‘θελα να ξαναδουλέψω, υπάρχουν και συνάδελφοι που δυσκολεύομαι στις συνεργασίες μαζί τους. Όλα αυτά υπάρχουν. Σίγουρα και τοξικότητα βίωσα σε κακό επαγγελματικό κλίμα και με ανθρώπους, που έχω δουλέψει, δεν θέλω να ξαναδουλέψω. Αυτά υπάρχουν.

Η γενικότητα, όμως, είναι το πως περνάς. Εγώ το σινάφι μου το αγαπώ. Τώρα, δηλαδή, στην καλοκαιρινή περιοδεία είμαστε ένας θίασος με ανθρώπους πάρα πολύ ικανούς

 

 

 

;