reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Η Ελένη Φουρέιρα απαθανατίζει τον Αλμπέρτο Μποτία αγκαλιά με τον γιο τους

Μια τρυφερή οικογενειακή στιγμή μοιράστηκε η Ελένη Φουρέιρα με τους διαδικτυακούς της φίλους, με αφορμή τη γιορτή του Πατέρα

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η Ελένη Φουρέιρα έγινε μητέρα φέρνοντας στον κόσμο τον γιο της, Ερμή, καρπό του έρωτά της με τον ποδοσφαιριστή Αλμπέρτο Μποτία. Η ίδια έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της ότι η μητρότητα της έμαθε τι σημαίνει ανιδιοτελής αγάπη και ότι από τότε που έγινε μαμά νιώθει ακόμα πιο σέξι και δημιουργική.

Έφερε στον κόσμο τον γιο της στις 7 Φεβρουαρίου 2023 έπειτα από μια δύσκολη κύηση που την κράτησε στο κρεβάτι για τρεις μήνες. Έχει δηλώσει ότι η μητρότητα την άλλαξε και την έκανε να ξαναγίνει παιδί, ενώ συχνά μοιράζεται στιγμές και εμπειρίες για την ανατροφή του, όπως το γεγονός ότι ο μικρός έλεγε αρχικά μόνο «μπαμπά»

Η performer πόσταρε στον προσωπικό της λογαριασμό μια γλυκιά στιγμή του συντρόφου της, Αλμπέρτο Μποτία, αγκαλιά με τον γιο τους, Ερμή.

Πατέρας και γιος περνούν όμορφες στιγμές μαζί, δίπλα στη θάλασσα και η γλυκιά μαμά απαθανατίζει τη στιγμή. Τη φωτογραφία συνόδευσε με τη φράση: 

Happy Father’s Day

 

 

 

;