Οι γονείς της Νατάσσας Μποφίλιου μιλούν on air: «Μετά από κάθε συναυλία έχω πολύ μεγάλο φορτίο. Κάνω πολύ ώρα να κοιμηθώ γιατί εκείνη την ώρα βλέπω το παιδί μου σαν άνθρωπο, τι περνάει, τι εισπράττει, τι νιώθει εκείνη την ώρα. Την βλέπω σε μια γωνιά και δεν μπορώ να απολαύσω το πρόγραμμα και να την βλέπω σαν καλλιτέχνιδα»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Η Νίκη Λυμπεράκη συνάντησε τη Νατάσσα Μποφίλιου και την οικογένειά της για τα γυρίσματα της εκπομπής #ΠάμεΜιαΒόλτα στο #MEGA.
Η ερμηνεύτρια έκανε αναδρομή στα παιδικά της χρόνια, μέχρι σήμερα και τις μεγάλες της επιτυχίες, με τους γονείς της να περιγράφουν τα συναισθήματά τους, κάθε φορά που παρακολουθούν συναυλία της.
Η Νατάσσα Μποφίλιου μεγάλωσε στην Αθήνα μέσα σε μια αγαπημένη και δεμένη οικογένεια, όπου οι σχέσεις μεταξύ τους ήταν πολύ στενές. Από μικρή βρισκόταν σε ένα περιβάλλον γεμάτο στήριξη και ζεστασιά, κάτι που συνέβαλε στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και των καλλιτεχνικών της ενδιαφερόντων.
Η οικογένειά της έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επαφή της με τη μουσική και τον πολιτισμό, ενθαρρύνοντάς την να ακολουθήσει το ταλέντο και την αγάπη της για το τραγούδι. Αυτές οι εμπειρίες αποτέλεσαν σημαντικό θεμέλιο για τη μετέπειτα πορεία της στον χώρο της μουσικής.
Η μητέρα της Νατάσσας Μποφίλιου είπε:
Μετά από κάθε συναυλία έχω πολύ μεγάλο φορτίο. Κάνω πολύ ώρα να κοιμηθώ γιατί εκείνη την ώρα βλέπω το παιδί μου σαν άνθρωπο, τι περνάει, τι εισπράττει, τι νιώθει εκείνη την ώρα. Την βλέπω σε μια γωνιά και δεν μπορώ να απολαύσω το πρόγραμμα και να την βλέπω σαν καλλιτέχνιδα.
Ό,τι εισπράττω είναι από αυτά που μου λένε οι άλλοι. Εγώ έχω ζήσει το δικό μου – ας πούμε – δράμα
Ο πατέρας της πρόσθεσε:
Εγώ παρακολουθώ και προσπαθώ να δω τι λάθη γίνονται.
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια, σε μια κουβέντα με έντονα συναισθηματικό χαρακτήρα, αναφέρθηκε στους γονείς της και ειδικά στον πατέρα της, μιλώντας για ένα περιστατικό που, όπως παραδέχθηκε, εξακολουθεί να την πονά.
Αφορμή στάθηκε μια φράση του πατέρα της που είχε καταγραφεί σε βίντεο και στη συνέχεια σχολιάστηκε στα social media. Ο ίδιος, με χιούμορ και τρυφερότητα, είπε αρχικά στη Νίκη Λυμπεράκη:
Εγώ είμαι ο βλαμμένος, ναι. Και είμαι ο πιο ευτυχισμένος βλαμμένος στον κόσμο
Η Νατάσσα Μποφίλιου πήρε τον λόγο αμέσως μετά, εξηγώντας πως το συγκεκριμένο περιστατικό ήταν από τα λίγα που την τραυμάτισαν πραγματικά μέσα στη δημόσια διαδρομή της.
Για μένα είναι το μόνο πράγμα, απ’ όλα αυτά που μου έχουν συμβεί, που με έχει βαθιά πληγώσει. Γιατί αισθάνθηκα ότι έσυρα μέσα σ’ αυτό, ας πούμε μέσα σ’ όλη αυτή τη λάσπη που κατά καιρούς περιφέρομαι, τον μπαμπά μου. Και δεν υπάρχει πιο ιερό πράγμα, για μένα, από τους δικούς μου ανθρώπους
Η τραγουδίστρια δεν στάθηκε μόνο στο πώς βίωσε η ίδια εκείνη τη στιγμή, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο ο πατέρας της κατάφερε να την αποφορτίσει. Όπως αποκάλυψε, όταν τον πήρε τηλέφωνο για να δει αν είχε στενοχωρηθεί, εκείνος αντέδρασε με χιούμορ.
Πήρα τότε τηλέφωνο τον μπαμπά μου και του είπα: «Στενοχωρήθηκες;». Αρχίζει να γελάει και μου λέει: «Με έκανες viral». Και μετά βλέπω, γιατί είμαστε και τρολ όλοι, μπήκε και έγραψε στο Facebook: «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που μου συμπαραστέκεστε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Χωρίς τη βοήθεια σας δεν θα τα είχα καταφέρει». «Βλέπεις, daddy, ποια είναι η καλή κόρη; Που σου μιλάει με το σις και με το σας; Εγώ», σχολίασε, από κάτω, η αδελφή μου
Μιλώντας για την αγάπη που έχει λάβει από την οικογένειά της, η Νατάσσα Μποφίλιου θέλησε να σταθεί και σε κάτι βαθύτερο: στη σημασία του να μπορεί κανείς να βλέπει φως πίσω από τις δυσκολίες.
Ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να δει πίσω από τα πράγματα κάτι φωτεινό, είναι ένας άνθρωπος που ποτέ κανένας δεν του άνοιξε ένα παράθυρο σ’ αυτό το φωτεινό. Γι’ αυτό εμείς, όσοι έχουμε δεχθεί αυτή την αγάπη και τη στοργή, γιατί νιώθω πραγματικά ένα ευλογημένο άτομο, έχουμε υποχρέωση όλο αυτό να το επιστρέψουμε
Παράλληλα οι φίλες και η αδελφή της Νατάσσας Μποφίλιου μιλούν για εκείνη και την πορεία προς την καταξίωση



