reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

Οι αποκάλυψεις της Τζόυς Ευείδη για την Κατερίνα Γιουλάκη, τον Γιάννη Δαλιανίδη, τον Χάρη Ρώμα & το γυμνό που έκανε

«Είχε φύγει η Κατερίνα Γιουλάκη ουκ ολίγες φορές κλαίγοντας. Ο Γιάννης Δαλιανίδης ήταν μεγαλύτερο όνομα από όλους. Είχε μάθει να διοικεί την #FinosFilms. Την πρώτη νεύρωση την έπαθα στο #Ρετιρέ, γιατί ήμουν πολύ αγχωμένη»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η Τζόυς Ευείδη ήταν καλεσμένη σε ένα επεισόδιο του vidcast των #RainbowMermaids, όπου παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε για την καριέρα της και διάφορα άλλα θέματα. Το vidcast παρουσιάζουν οι Mystic Van Rouge και Κατίνα Bella.

Η καταξιωμένη ηθοποιός του θεάτρου, της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, με μακρά και επιτυχημένη πορεία στον χώρο, έχει συμμετάσχει σε πολλές δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, θεατρικές παραστάσεις και κινηματογραφικές ταινίες. 

Έγινε ιδιαίτερα γνωστή μέσα από πρωταγωνιστικούς ρόλους σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες, όπως #ΤοΡετιρέ, #ΟιΜενΚαιΟιΔεν, #ΤοΚαφέΤηςΧαράς και #Μπρούσκο.

Εκτός από την υποκριτική, είναι επίσης γνωστή για το φιλανθρωπικό της έργο και την υποστήριξή της στα αδέσποτα ζώα.

Η συνέντευξη της Τζόυς Ευείδη αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της καριέρας της και προσφέρει μια αυθεντική ματιά στις προκλήσεις και τις επιλογές που καθόρισαν την πορεία της στη μικρή και μεγάλη οθόνη

Η Τζόυς Ευείδη μιλά αρχικά για τις δουλειές που έκανε πριν ασχοληθεί επαγγελματικά με την υποκριτική αλλά και για τους διάσημους που είχε γνωρίσει εκείνη την περίοδο της ζωής της.

Δούλεψα σε όλα τα πόστα. και λάντζα και μπαρ και σέρβις. Αλλά έχω να πω ότι τα πιο πολλά λεφτά που είχα στη ζωή μου ήταν τότε. Είχα ένα συρτάρι και ήταν χιλιάρικα. Άφηναν πολλά tips τότε. Ήμουν Rock 'n Roll και έρχονταν πολλοί ηθοποιοί. Όμως ποτέ δε βρίσκεις δουλειά όταν δουλεύεις σαν σερβιτόρος, αυτό είναι το μεγαλύτερο ψέμα Δε σε βοηθάει ποτέ κανείς.

Πάρα πολλοί διάσημοι έρχονταν και δεν άφηναν μπουρμπουάρ. Θυμάμαι μας είχαν κρατήσει ένα βράδυ ολόκληρο για private party μεγάλης παρουσιάστριας, με πολιτικούς. Μέχρι και η Μελίνα ήταν, Μητσοτάκηδες, οι πάντες. Δεν μας άφησε μία. Μας γονάτισαν μέχρι το πρωί και δεν πήραμε τίποτα. Αλλά θυμάμαι που γνώρισα την Μελίνα τότε και τρελάθηκα. Τους είχε παρατήσει. Ήταν μαγική, τους είχε χε@@ει όλους, τους είχε βαρεθεί και είχε κάτσει στο μπαρ με τα γκαρσονάκια. Αυτή τα έπινε μα βάση το μπαρ.

 

Η Τζόυς Ευείδη μίλησε για τη θρυλική σειρά του #Mega, #Ρετιρέ από την οποία τη γνώρισε το ευρύ κοινό και τους #ΟιΜενΚαιΟιΔεν που έγραψαν τηλεοπτική ίστορια.

Πάντα επέλεγα δουλειές με πολύ κόσμο που εξ’ ορισμού δε μπορούσες να έχεις μεγάλο κασέ και δε φημίζομαι για το τι καλά που ρυθμίζω τα οικονομικά μου. Δηλαδή στο κούτελό μου λέει: πιάστε μου τον κ@@λο και μου τον πιάνουν.

Το όνειρό μου είναι να είχα μάνατζερ, είναι το χειρότερό μου να συζητάω οικονομικά. Σκότωσέ με καλύτερα.

Οι #ΤρειςΧάριτες ήταν καλύτερα πληρωμένες, ενώ το #Ρετιρέ δεν ήταν. Θυμάμαι ότι έπαιρνα 26.000 δραχμές. Πιο ξεφτίλα πεθαίνεις.

Τα πιο πολλά λεφτά πρέπει να ήταν 100.000 δραχμές που έπαιρνε η Κατερίνα Γιουλάκη, ως πρωταγωνίστρια.

 

Σε άλλο σημείο, η Τζόυς Ευείδη έκανε αναφορά στον αείμνηστο σκηνοθέτη, Γιάννη Δαλιανίδη.

«Είχε φύγει η Κατερίνα Γιουλάκη ουκ ολίγες φορές κλαίγοντας. Ο Δαλιανίδης ήταν μεγαλύτερο όνομα από όλους. Είχε μάθει να διοικεί τον Φίνο.

Την πρώτη νεύρωση την έπαθα στο #Ρετιρέ, γιατί ήμουν πολύ αγχωμένη. Τα γυρίσματα διαρκούσαν 8ωρο, αλλά βγάζαμε 30-40 σελίδες σενάριο».

 

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη συνεργασία της με τον Χάρη Ρώμα, ενώ δεν παρέλειψε να πει για την πρώτη φορά που έπαιξε στον κινηματογράφο γυμνή.

Ήταν ξέφρενο καρναβάλι στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Δεν υπήρχε. Πέρασαν καλά ως και οι μακιγιέζ, η κομμώτρια. Έπαιζαν σε όλα τα επεισόδια. Καταρχάς ήταν καταπληκτικό κείμενο.

Τότε μου είχε πει η Άννα Χατζησοφιά ότι γράφει ένα σίριαλ με τον Ρώμα. Της λέω: "Με τον Ρώμα;" Δεν τον ήξερα αλλά τον είχα σερβίρει και μου φαινόταν σνομπ.

Της είπα: 'Με αυτόν βρήκες;' και μου λέει: 'Κάτσε μωρέ γουρούνα να το ακούσεις πρώτα'. Πάω, μου το διάβασαν και έπεσα από τον καναπέ από τα γέλια. Αριστούργημα το πρώτο επεισόδιο.

Η «Νανά» επρόκειτο να είναι τελείως διαφορετική. Θα το έπαιζε μια άλλη, όχι εγώ. Η «Νανά» ήταν μία λαϊκιά. Κι εμένα με έφερε τότε στη δουλειά η Άλκηστις Μαραγκουδάκη. Και άλλαξε όλο γιατί θα ήταν άλλος ο «Τίμος» και άλλη η «Νανά». Θα ήταν τελείως διαφορετικοί άνθρωποι. Για την «Τερέζ» σε εμένα το χρωστάει, γιατί κάναμε πρόβες και την είχε πάντα αγκαλιά. Και της λέω “αυτό είναι η προέκταση του χεριού σου. Δεν είναι δυνατόν να μην παίξει το ζωντανό.

 

Τέλος, η Τζόυς Ευείδη μίλησε για την πρώτη της εμπειρία γυμνής σκηνής στην ταινία #Οξυγόνο, εκφράζοντας τη δυσκολία της:

Δεν είχα ξανακάνει γυμνό. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο γιατί είμαι πάρα πολύ ντροπαλός άνθρωπος… ήταν η κάμερα, ο ηχολήπτης

 

 

 

 

;