Νίκος Καρβέλας: «Χάσαμε όλα λεφτά με την Άννα. Έφυγα για την Αγγλία, μου την είχε σπάσει τρομακτικά η χώρα»

Όσα είπε για τα λεφτά, τις γυναίκες, τα Τέμπη, το Μάτι, την Κυβέρνηση, την Δικαιοσύνη, την Εκκλησία και το «καρφί» για τη Νίκη Λυμπεράκη: «Δεν είναι βόθρος η Βουλή αλλά ένα απαστράπτον WC, μία τουαλέτα, όπου εκεί αποπατίζουν οι 300. Ο βόθρος είναι αυτός που δέχεται τα λύματα και είναι ο ελληνικός λαός, εμείς»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Ο υπέρτατος Νίκος Καρβέλας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται»

Σε μία από τις εξαιρετικά σπάνιες τηλεοπτικές του εμφανίσεις, ο διάσημος μουσικοσυνθέτης μίλησε για φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα, με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου με τίτλο «Νοοσοφία».

Ο συνθέτης μπήκε αλά Μatrix στο πλατό με total black εμφάνιση, γυαλιά ηλίου και μακρύ δερμάτινο πανωφόρι και πήρε θέση.

Μάλιστα βαθμολόγησε και τον καφέ βάζοντας 10+ στα 20 σε αυτόν που του προσφέρθηκε.

Νίκος Καρβέλας και Ναταλία Γερμανού, συνομίλησαν για μια ώρα ενώ στο τέλος, όταν η παρουσιάστρια του είπε πως έχει ένα δώρο για εκείνον, ο μουσικοσυνθέτης άδραξε την ευκαιρία και πέταξε το «καρφί» του για τη συνέντευξή του στη Νίκη Λυμπεράκη.

«Δώρο δε θέλω. Θέλω να σου πω ότι πραγματικά αισθάνομαι σήμερα, ότι έχω γεννήσει. Πριν μερικές ημέρες είχα ξαναεμφανιστεί στην τηλεόραση και αισθάνθηκα άλλα πράγματα. Τώρα αισθάνθηκα σαν μια λεχώνα. Το λέω επειδή δεν έχουν συνηθίσει οι άνθρωποι να με βλέπουν κάθε τρεις και λίγο στην τηλεόραση. Θεωρώ ότι αυτή σήμερα, είναι η πρώτη φορά που βγαίνω μετά από 25 χρόνια» είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Καρβέλας.

«Θέλω να σου πω ότι πραγματικά αισθάνομαι ότι σήμερα έχω γεννήσει. Πριν από μερικές ημέρες είχα ξαναβγεί στην τηλεόραση και αισθάνθηκα άλλα πράγματα. Τώρα αισθάνομαι σαν λεχώνα. Οι άνθρωποι δεν με έχουν συνηθίσει να με βλέπουν κάθε λίγο και λιγάκι», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Καρβέλας στη Ναταλία Γερμανού.

«Θεωρώ αυτήν ως την πρώτη φορά που βγαίνω στην τηλεόραση μετά από 25 χρόνια και πιστεύω να είμαι ζωντανός μετά από ακόμη 25 χρόνια και να δω αν θα αλλάξει κάτι μετά από όλα όσα είπα σήμερα… ή αν θα με σταυρώσουν. Ποιοι να με αφορίσουν; Προσπαθούν χρόνια», κατέληξε ο συνθέτης το μεσημέρι του Σαββάτου (13/4) μέσα από το «Καλύτερα δε γίνεται».

«Πριν από λίγες μέρες χαρακτήρισα την ελληνική Βουλή «βόθρο». Διορθώνω, διότι δεν είχα τον χρόνο, με διέκοπταν συνέχεια. Δεν είναι βόθρος αλλά ένα απαστράπτον WC, μία τουαλέτα, όπου εκεί αποπατίζουν οι 300. Ο βόθρος είναι αυτός που δέχεται τα λύματα και είναι ο ελληνικός λαός, εμείς», τόνισε σε άλλο σημείο ο Νίκος Καρβέλας.

«Για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, πρέπει να αναθεωρηθεί το Σύνταγμα, το οποίο – άκουσον άκουσον! – είναι από το 1822 και μάλιστα τα 100 άρθρα είναι παρμένα από την Ευρώπη, από τους Βέλγους και τους Δανούς. Εάν κάποιος βρει ποιες είναι οι αρμοδιότητες του πρωθυπουργού μέσα από το Σύνταγμα, να με πάρει τηλέφωνο», συμπληρώνει ο συνθέτης.

«Η γυναίκα βιάζεται καθημερινά, κυριολεκτικά και μεταφορικά από τον άντρα και οι γυναικοκτονίες θα συνεχίσουν να υπάρχουν, γιατί στην εξουσία είναι ο άντρας. Το Σύνταγμα είναι φτιαγμένο από άντρες. Λέει αυτό τίποτα στις γυναίκες;», απαντά στη συνέχεια ο Νίκος Καρβέλας, με αφορμή το έγκλημα στους Αγίους Αναργύρους.

Μουσικός και παρουσιάστρια συνδέονται με μια χρόνια φιλία ξεκαθάρισαν από την αρχή πως δε θα βάλουν περιορισμούς στον χρόνο της συνέντευξής τους.

Κάποια στιγμή, η Ναταλία Γερμανού τον ρώτησε τι έχει να πει για όλους εκείνους που λένε για εκείνον, «ο Καρβέλας είναι αντισυστημικός αλλά μέσα στο σύστημα έβγαλε λεφτά» με τον συνθέτη να απαντά: «Όποιος λέει ότι είναι αντισυστημικός είναι κουτός. Ο αντισυστημικός θα έπρεπε να ζει εκτός πόλεις, σε βουνά. Εγώ κάνω πράγματα που μου βγαίνουν αυθόρμητα, ο εγκέφαλός μου λειτουργεί έτσι».

Ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης άνοιξε τα χαρτιά του στη Ναταλία Γερμανού και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην εποχή των «Δαιμόνων» και τη σχέση που έχει ο ίδιος με τα χρήματα και τη δόξα.

«Είχαμε κάνει τότε έκκληση στο Υπουργείο… Πολιτισμού και η απάντηση ήταν – όχι αρνητική – … δεν υπήρξε καν. Στην Αγγλία υπήρξαν μιούζικαλ που έκαναν τη χώρα διάσημη σε όλο τον κόσμο μέσα από τα συγκεκριμένα έργα. Στην Ελλάδα αποφάσισαν οι κύριοι του Υπουργείου ότι ο άνθρωπος που έχει γράψει τους «Δαίμονες» είναι αναξιόλογος», θυμάται ο Νίκος Καρβέλας.

«Τότε βάλαμε με την Αννούλα όλα μας τα λεφτά για να την ανεβάσουμε. Χάσαμε όλα τα λεφτά μας και έφυγα για την Αγγλία. Μου την είχε «σπάσει» τρομερά αυτή η χώρα. Το μόνο που αποκόμισα τότε ήταν ότι η Εκκλησία θέλησε να με αφορίσει ως σατανιστή», συμπληρώνει ο συνθέτης.

«Η κριτική τότε για τους «Δαίμονες» ήταν: η μουσική του Νίκου Καρβέλα είναι ένα μπάχαλο και μόνο τσιφτετέλια δεν έχει. Δεν παριστάνω τον σπουδαίο αλλά ήταν μία πολύ σοβαρή υπόθεση μουσικά οι «Δαίμονες». Την αντιλήφθηκαν όλοι οι άνθρωποι που είχαν έρθει από το εξωτερικό, ο πρωταγωνιστής του Phantom of the Opera, ο οποίος γονάτισε κυριολεκτικά μπροστά μου. Ο διευθυντής της όπερας του Μόντε Κάρλο με ρώτησε: μπορώ να σε αγγίξω;», περιγράφει στη συνέχεια ο Νίκος Καρβέλας.

«Όποιος λέει ότι είναι αντισυστημικός είναι κουτός. Και οι αντισυστημικοί ζουν εντός του συστήματος. Ένας αντισυστημικός ζει εκτός πόλης, στα βουνά. Άρα κι εγώ συστημικός είμαι. Γι’ αυτό κι εγώ προσπαθώ όσο μπορώ να είμαι αντισυστημικός με πράγματα που μου βγαίνουν αυθόρμητα.

2-3 φορές δούλεψα στη ζωή μου… έκανα τον «τραγουδιστή». Να διαγραφεί αυτό από τα πρακτικά, παρακαλώ. Έπαιρνα πολλά λεφτά θυμάμαι και αισθανόμουν τρομερά άσχημα. Πολλές φορές αισθανόμουν απαίσια που νέα παιδιά ερχόντουσαν και άφηναν τόσα λεφτά και στο τέλος εγώ έπαιρνα ένα μάτσο χρήματα», παραδέχεται ο Νίκος Καρβέλας για τις «χρυσές εποχές» της δισκογραφίας.

«Κάποτε αποφάσισα να εμφανιστώ χωρίς λεφτά. Από το Υπουργείο Πολιτισμού μού είπαν ότι υποχρεούσαι να τα πάρεις λόγω των κανονισμών. Τους λέω: εντάξει, πόσο είναι το κατώτατο που μπορώ να πάρω; Μου λένε: 1 ευρώ. Και τους απάντησα: ωραία, βάλτε 1 ευρώ. Ερχόντουσαν άνθρωποι και με «έτρωγαν» στη μάπα να λέω αυτά που έλεγα.

Όλοι κυνηγάμε τα λεφτά. Κι εγώ το ίδιο έκανα. Το γεγονός ότι έγινα διάσημος ή απέκτησα λεφτά δεν είναι θέμα συστήματος. Πολλοί γίνονται διάσημοι και πλούσιοι. Εγώ δεν έχω καθόλου λεφτά, ποτέ δεν είχα και δεν με ενδιέφερε. Μου αρέσει να έχω λεφτά αλλά, αν μου πεις «ασχολήσου με αυτό», δεν μπορώ». Μια φορά ένα ζευγάρι ήρθε στον Διογένη να με ακούσει και, επειδή είχαν πληρώσει τα μισά από αυτά που είχαν κανονίσει εξ αρχής, ζήτησα από τον μετρ να τους δώσει πίσω τα λεφτά», καταλήγει επί του θέματος ο Νίκος Καρβέλας.

«Δεν έχω λεφτά, δεν είμαι συστημικός ανήκω στο σύστημα θέλοντας και μη».

Ο Νίκος Καρβέλας μέσα σε όλα, είχε και μια συζήτηση με τη Ναταλία Γερμανού για τα συναισθήματα.

«Δυο πράγματα υπάρχουν, ή το σε θέλω σεξουαλικά, είμαι ερωτευμένος μαζί σου, είμαστε φίλοι, σε προστατεύω, θέλω το καλό σου και το άλλο είναι το μίσος, μακριά» είπε ο Νίκος Καρβέλας.

«Το σ’ αγαπάω δεν υπάρχει» ρώτησε η Ναταλία Γερμανού.

Και ο διάλογος ανάμεσά τους εξελίχθηκε ως εξής: 

Ν.Κ: «Τι είναι; Πες μου εσύ, εγώ δε ξέρω. Εγώ σου λέω, ή σε επιθυμώ ερωτικά, ή σε επιθυμώ φιλικά ή δε σε επιθυμώ. Τρία. Το άλλο τι μπορεί να είναι; Η αγάπη τι είναι;…»

Ν.Γ: «Η αγάπη προς τον γονιό. Η αγάπη που έχω στη μάνα μου, δεν είναι ούτε ερωτική ούτε φιλική»

Ν.Κ: «Είσαι σίγουρη ότι αγαπάς τη μητέρα σου και δε τη μισείς;»

Ν.Γ: «Τώρα πια ναι»

Ν.Κ: «Τώρα πια. Μέχρι πρότινος όμως;»

Ν.Γ: «Έχω περάσει περιόδους που δε τη γούσταρα»

Ν.Κ: «Τώρα γιατί την αγαπάς;»

Ν.Γ: «Την κατάλαβα»

Ν.Κ: «Τι κατάλαβες; Γιατί σε βασάνιζε. Τη συγχώρεσες δηλαδή… Άρα αγαπάω σημαίνει συγχωρώ… Τίποτα άλλο. Αλλά, δε μπορώ να πω ότι συγχωρώ το παιδί μου. Μου λες, “αγαπάς το παιδί σου;” και σου λέω, όχι. Αισθάνομαι τρυφερότητα. Στοργή. Θέλω να είναι καλά, να είναι καλά και να είναι καλά. Τίποτα άλλο… Χρωστάω ευγνωμοσύνη στο παιδί μου και τίποτα το παιδί μου σε μένα..»

Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και τα Τέμπη και το Μάτι.

«Ένας υπουργός, Σπυρίδων, είναι το όνομά του, είπε ότι ξέρει πώς αισθάνονται οι γονείς που έχασαν παιδί. Και ρώτησα, αυτός έχει χάσει κανένα παιδί; Τότε πώς ξέρει τι πόνο αισθάνεται ένας γονεύς; Άρα λέει ψέματα και υποκρίνεται. Φαίνεσαι τόσο πρόστυχα αλαζών και ψεύτης και θα έπρεπε να πατάσσεται και αυτοί οι άνθρωποι θα έπρεπε να λογοδοτήσουν και να υποφέρουν πάρα πολύ».

«Αν δεν υπήρχαν δημοσιογράφοι, 8 εκατομμύρια θα αυτοκτονούσαν. Εμείς διασκεδάζουμε μέσα από αυτά που κάνετε, βλέπουμε το ξεφτιλισμένο πανηγύρι στη Βουλή».

«Αν έπρεπε να αποφανθώ ποιος έπρεπε να πληρώσει – το λέει το σύνταγμα- υπεύθυνος για τους υπουργούς είναι ο πρωθυπουργός και ο αμέσως επόμενος, ο υπουργός Μεταφορών».

«Ο πρωθυπουργός έπρεπε να ανακοινώσει ότι τα τρένα δεν είναι ασφαλή και να μην μπαίνει ο κόσμος λόγω επικινδυνότητας. Είναι ηθικοί αυτουργοί γιατί το ήξεραν. Αυτοί είναι οι εγκληματίες και όχι ο μικρός σταθμαρχάκος, που είναι η βίδα σε ένα μηχάνημα που δεν δουλεύει τίποτα» είπε μεταξύ άλλων.

«Δεν πρόκειται να καταδικαστεί κανείς, έχουν το κόλπο με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών» είπε για το Μάτι ενώ τόνισε ότι άδικα κατηγορείται η Πυροσβεστική

Δειτε Επισης

Λάιβλι εναντίον Μπαλντόνι: Ποιοι διάσημοι και για ποιο λόγο αναφέρονται στην αγωγή της ηθοποιού
Έφη Παπαθεοδώρου-Παρά Πέντε: «Στη σκηνή του θανάτου της Σοφίας μπήκα στο συναίσθημα όταν είδα το φέρετρο, όλοι κλαίγαμε»
Γιώργος Σαμπάνης-«Μαμά Μου!»: Το συγκλονιστικό τραγούδι της ομότιτλης θεατρικής παράστασης
Σάκης Ρουβάς: «Συζητάω κάτι για την τηλεόραση»
Κατσούλης για το ενδεχόμενο να προχωρήσει η Καραβάτου σε νέα σχέση: Το θεωρώ πολύ υγιές, της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη
Τζένιφερ Λόπεζ για το διαζύγιό της από τον Μπεν Άφλεκ: Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο
Ελεονώρα Μελέτη: «Μπαίνω μέσα ως ευρωβουλευτής κατά 60%, αυτά που ακούγονται για 30.000 ευρώ είναι παντελώς ψευδή»
Μπάμπης Στόκας: Η δημόσια συγγνώμη σε Σεργουλόπουλο και Μελιτά – «Μην το συζητάς, ανθρώπινα είναι όλα»
Υπάρχω: Αυτή ήταν η τελική τριάδα για το ρόλο του Στέλιου Καζαντζίδη
Μιχάλης Μητρούσης: Το κράνος άνοιξε από τη σύγκρουση κι εκείνος σηκώθηκε σαν να μην έγινε τίποτα, αποκάλυψε η κόρη του